Nieznana otchłań

Od kiedy zdobyłam dyplom licencjata czułam się tak na prawdę dorosła, choć osiemnaście lat ukończyłam dosyć lat wcześniej, stałam się bardziej pewna siebie, życie mnie rozpieszczało, cóż więcej mogłam sobie wymarzyć w tak młodym wieku, pochodziłam z małej wioski, i tak większość ludzi nazywała mnie wieśniaczką, więc wyższy poziom życia który sobie ustawiłam, trochę nie odpowiadał mojemu dawnemu towarzystwu, zawsze mieli beczkę śmiechu ze mnie że pochodziłam ze wsi, a oni byli z miasta, więc odkąd zamieszkałam na Warszawskich Bielanach czułam że mogę wszystko, i nikt tak właściwie się do mnie już nie miał o co przyczepić. W końcu Warszawa to inna sprawa, powiadałam sobie co nie? Większe możliwości, miasto tętniące życiem, galerie, kina, dyskoteki, wszystko na wyciągnięcie ręki od zaraz, nie musiałam martwić się tym ile przyjdzie mi czekać aż nadjedzie jakiś wiejski pekaes, czy to maj czy grudzień, czy spiekota na dworze czy mróz. Czas biegł, a ja się rozwijałam i naukowo i fizycznie, chciałam od siebie więcej, wymagałam od siebie coraz wyższej poprzeczki do przeskoczenia. A że nauka szła mi jak z płatka, więc obroniłam później pracę magisterską, czułam się dumna ze swoich możliwości jakie niesie mi przyszłość, zawsze będąc nastolatką, mówiłam sobie że jak będę dorosła to wyprowadzę się do Serbii, rodzice zawsze podcinali mi skrzydła, wyśmiewali się ze mnie, uważali że wieśniacy nie powinni wymagać zbyt wiele, tylko cieszyć się z tego że mają chociaż aż tyle, mama nigdy nie miała swojego zdania, ojciec zawsze dominował, ubóstwiał swoje osiągnięcia, tak po prawdzie najbardziej kochał samego siebie. Belgrad obecnie stał przede mną otworem, ten bałkański kraj, zawsze ogrzewał moje serce tamtejszą historią, kuchnią oraz kulturą. Odkąd Jugosławia się rozpadła i powstały nowe kraje, w moich oczach zyskała Serbska gościnność mieszkańców, zawsze chciałam uczestniczyć w takim życiu codziennym pośród Serbów, ich gór i lasów jakich mają w nadmiarze, jak już ukończyłam wszystko co chciałam, nic nie trzymało mnie w Polsce, więc wybrałam się na południe Europy gdzie cieplejszy jest klimat, to mnie napawało jeszcze większą radością, po niedługim czasie ojciec pisał do mnie listy, że rozpił się z mojego powodu że ich opuściłam, że zostawiłam rodzinny dom i wyjechałam w świat, miał do mnie wielkie pretensje jak mogłam zostawić ich wszystkich i uciec aż do Belgradu, niestety to była moja słuszna decyzja, byłam pełnoletnia i to był mój własny wybór, nikogo nie chciałam skrzywdzić, chciałam tylko uszczęśliwić samą siebie. Potem znów miałam nieprzyjemności przez ojca, ciągle pisał mi na Messengera że matka ma o to do mnie żal że tak postąpiłam, niestety prawda była inna, matka nigdy tak by nie zrobiła żeby w ten sposób się zachowywać chciał siłą ściągnąć mnie do domu, użalał się sam nad sobą, popadał w skrajną rozpacz a potem stoczył się na samo dno, ojca smutne oczy przepełniała,, nieznana otchłań ''.- nie znał już sam siebie. Nikomu nie chciałam wyrządzić cierpienia, ale miałam już swoje lata i nie mogłam dać zamknąć się w klatce, przecież każdy ma prawo do własnego wyboru życiowego,, nadopiekuńczość jest zła czasem staje się okrutnym uzależnieniem.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (55)

  • Sisi26 08.01.2020
    No proszę znów jedyneczka - oj krew zalewa.
  • Tak jak u mnie, dziesiątki jedynek dane z czystej złośliwości
  • Sisi26 08.01.2020
    To ja wiem ich krew zalewa jak ktoś lepiej coś pisze, to żenada jakie to dziecinne dawanie tych jedynek jak ktoś da więcej to zaraz licznik spada co za gygusiarstwo tu siedzi fuj.
  • Sisi26 08.01.2020
    robią taki wychodek z tego miejsca
  • Anonim 08.01.2020
    To nie wygląda na tekst, nad którym ktoś popracował. Nawet w tytule jest błąd ortograficzny! Co ciekawe, dalej to samo słowo piszesz poprawnie, co świadczy o niechlujstwie. Nie wystarczy wypluć z siebie czegokolwiek, aby świat się tym zachwycił. Trzeba jeszcze popracować, a i tak na ogół ludzie pominą tekst w natłoku innych. Bez oceny.
  • Sisi26 08.01.2020
    gadaj sobie do znudzenia, za to twoj nie poimina ob boze co za ludzie
  • Sisi26 08.01.2020
    A tłumokim to jesteś ty a poprawiasz innych wlasnie tytuł jest bardzo dobrze napisany pisze sie razem nieznana a nie osobno
  • Akwadar 08.01.2020
    Sisi26 ha, ha, ha!
  • Sisi26 08.01.2020
    bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • Sisi26 08.01.2020
    ubredziłeś bez sensu czy słyszysz samego siebie
  • Sisi26 08.01.2020
    Poprawiają a wielkie G wiedzą. Znachorzy zas.r.ani.
  • Sisi26 08.01.2020
    Niech się odczepią odemnie w końcu bo się uwiesili jak rzep psiego ogona.
  • Sisi26 08.01.2020
    nie zamierzam tu z żadnych złosliwym dziwakiem gadac niech gadaja do znudzenia a ja to puszczam....
  • Cichy człowiek 08.01.2020
    Nie jestem jakimś specjalistą, ale tekst jest niedopracowany i po kilku zdaniach zniechęca do czytania.
  • Sisi26 08.01.2020
    Tak jasne i co jeszcze,
  • Sisi26 08.01.2020
    Od kiedy dla was cokolwiek jest dopracowane, to już jest przytłaczające dla wielu osób dużo ludzi wie co jest grane i ja też że to czysta złośliwość więc daruj sobie
  • Cichy człowiek 08.01.2020
    Sisi26 pewnie by się sporo znalazło. O co ta napinka, wyraziłem tylko opinię.
  • Sisi26 08.01.2020
    Każdy wyraża tylko niby opinię a dowalać potrafi.
  • Akwadar 08.01.2020
    Sisi26 dobra, weź popraw ten błąd w tytule!
  • Sisi26 08.01.2020
    nie mam żadnego błędu
  • Sisi26 08.01.2020
    a przejęzyczenie cymbale literki to nie błąd wielki nauczycielu każdemu może w pośpiechu przeskoczyć na klawiaturze ile tu ludzi nie takich byków robi i dobrze jest śmieszne dziecinada uczepiłeś się tego no bo czego innego nie masz jak wiesz.
  • Sisi26 08.01.2020
    I widać wyraźnie że to było przejęzyczenie po prostu na klawiaturze nie to że nie wiem jak się pisze otchłań a napisało mi się odchłań bo gdzie indziej napisałam to słowo poprawnie dobrze o tym wiesz więc daruj sobie dziecinado
  • Akwadar 08.01.2020
    Sisi26 łoł jaka groźna i "muzykalna" hi, hi, hi
  • Sisi26 08.01.2020
    Akwadar bleeeeeeeeeeeeeeeee
  • Akwadar 08.01.2020
    Sisi26 blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Sisi26 08.01.2020
    ALE DZIECIUCH HEH
  • Akwadar 08.01.2020
    Sisi26 jaka dzieciucha hi, hi
  • Sisi26 08.01.2020
    PAJACUJESZ PO CAŁOŚCI
  • Akwadar 08.01.2020
    Sisi26 i vice versa
  • Sisi26 08.01.2020
    OD TEJ CHWILI JESTEŚ DLA MNIE PRZEŹROCZYSTY I NIEWIDZIALNY
  • Akwadar 08.01.2020
    Sisi26 hi, hi a byłem kiedyś widzialny?
  • Sisi26 08.01.2020
    Never. Bay.
  • betti 08.01.2020
    OTCHŁAŃ a nie ODCHŁAŃ - to błąd ortograficzny
  • Sisi26 08.01.2020
    SPADAJ
  • betti 08.01.2020
    Aleś napisała ''wspaniały'' tekst. Jedno zdanie na pół strony... i żeby coś ciekawego, a to jojczenie. Idę se... xd
  • Sisi26 08.01.2020
    No musisz tak mówić bo wielkie ,, G'' wiesz z geografii a ja z tego byłam prymusem.
  • Sisi26 08.01.2020
    Czysta zazdrość, złośliwość, upierdliwość. Ja dobrze wiem kto mi tu daje jedynki. Samo nygusiarstwo.
  • Sisi26 08.01.2020
    Hussom savior arim quz
  • Zaciekawiony 08.01.2020
    Tekst pisany na kolanie. Nie chce ci się dopracować, przejrzeć czy są błędy, a potem wielkie zdziwienie czemu takie słabe oceny.
  • Sisi26 08.01.2020
    WCALE NIE JEST SŁABY BO WIEM ŻE JEST DOBRY.
  • Zaciekawiony 08.01.2020
    Sisi26 To po co go tutaj wrzucasz? Czego oczekujesz, tylko i wyłącznie pochwał? W kilku kolejnych tekstach błędnie robisz cudzysłowy z przecinków i apostrofów, przy okazji nie robiąc po nich spacji, gubisz przecinki tam, gdzie powinny być. Nieprawidłowo dzielisz tekst na zdania i wychodzą ci tasiemce bez składu i ładu. Proste wrzucenie tekstu w MS Word albo podobny edytor pomogłoby ci zauważyć większość błędów.
  • Akwadar 08.01.2020
    Zaciekawiony no i się naraziłeś
  • Sisi26 08.01.2020
    nie twoja sprawa co pisze i jak pisze kazdy jest tylko wolnym człowiekiem...czysta zlosliwosc i tyle.
  • Sisi26 08.01.2020
    SAYONARA
  • Sisi26 08.01.2020
    A TAK NAUCZYĆ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH TŁUMOKI JEST XXI WIEK MOŻE BY TAK POMYŚLEĆ O MIĘDZYNARODOWYM ANGIELSKIM CZY WIELE INNYCH A NIE SIEDZIEĆ TYLKO W POLSZCZYŹNIE PEWNIE TAK NAJŁATWIEJ.
  • Zaciekawiony 08.01.2020
    "poziom życia[,] który sobie ustawiłam, trochę nie odpowiadał mojemu dawnemu towarzystwu, zawsze mieli beczkę śmiechu ze mnie[,] że pochodziłam ze wsi, a oni byli z miasta, więc odkąd zamieszkałam na Warszawskich Bielanach czułam[,] że mogę wszystko"
    "nie musiałam martwić się tym[,] ile przyjdzie mi czekać[,] aż nadjedzie jakiś"
    "mówiłam sobie[,] że jak będę"
    "wybrałam się na południe Europy[,] gdzie cieplejszy jest klimat, to mnie napawało jeszcze większą radością, po niedługim czasie ojciec pisał do mnie listy, że rozpił się z mojego powodu[,] że ich opuściłam, że zostawiłam rodzinny dom i wyjechałam w świat, miał do mnie wielkie pretensje[,] jak mogłam zostawić ich wszystkich i uciec"
  • Sisi26 08.01.2020
    gadaj sobie
  • Sisi26 08.01.2020
    polszczyźniaku
  • Zaciekawiony 08.01.2020
    Sisi26 twierdzisz więc, że brak przecinka przed "że" to nie jest żaden błąd?
  • Zaciekawiony 08.01.2020
    Sisi26 Nie pisz po alkoholu to będzie mniej kłótni.
  • Natkaz21 09.01.2020
    Gratulacje wysokiego IQ... Wrzucasz to teksty z błędami, ten tekst jest nawet ok, ale on nudzi sposób w jaki go opisałaś zniechęca do czytania. Chcesz samych eysokich ocen a tekst napisany naprzez kolanie. Wyzywasz ludzi od różnych bo niby zazdroszczą a czego tu zazdrościć? Twojego kretynizmu? Tobie uwagi nie można zwrócić bo pretensje masz. Naucz się przyjmowania krytyki.
  • Sisi26 09.01.2020
    Zanudzasz kto wyzywa to nie powiedziałabym.
  • Natkaz21 09.01.2020
    Sisi26 Ty xD
  • oldakowski2013 09.01.2020
    Ja dałem jedynkę, bo tego nie da się czytać, brakuje tchu. Zobacz jakie twoje zdania są długie, jak by je przypiął do drzewa w Warszawie, to by dociągnął (to zdanie) do Suwałk, takie jest dłuuuugie....
  • Sisi26 09.01.2020
    ŻEBYŚ CZASEM BLA BLA BLA

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania