hhhhhhhhhhh

hhhhhhhhh

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Constantine 13.12.2015
    bardzo mi się podoba. naprawdę specyficznie i pięknie napisane. mimo, że tekst jest krótki, odczuwam obecne w nim uczucia. Jak dla mnie, zostały przedstawione, może paradoksalnie, w minimalistyczny, ale i intensywny sposób. nie wiem, co mogę więcej powiedzieć na ten temat. niezwykłe.

    nie widzę żadnych błędów, a nawet jesli są, to w żaden sposób nie zakłócają odbioru tekstu.

    ode mnie 5/5. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu ;)
  • mortuum 13.12.2015
    Dziękuję :)
  • Anonima 14.12.2015
    ładne 3,5/5
  • KarolaKorman 13.01.2016
    Bardzo przyjemny tekst. Polecił go Constantine, dlatego weszłam i nie żałuję, że przeczytałam, ale żałuję, że nie ma kontynuacji, 5 :)
  • Autor Anonimowy 13.01.2016
    Również w polecenia Constantine, kroku tego nie żałuję.
    Tekst rzeczywiście inny, pisany stylem, jeśli nazwać go tak mogę, nieco podniosłym, sięgającym wgłąb, co jest przyjemnym oderwaniem od rutyny prostych, nieskomplikowanych zdań i wszechobecnego skupienia się na bodźcach przyziemnych. Za to szczere gratulacje.
    Jednak estetyka tekstu wymaga nieco dopracowania, poleciłabym zmienić dywizy na myślniki, coby efekt był jeszcze lepszy.
    Poprawności interpunkcyjnej nie zweryfikuję, gdyż to nie moja działka, ale na pierwszy rzut oka wygląda to dobrze.
    Niekiedy miałam jednak wrażenie, że zdania brzmią nieco dziwnie i mogłoby być lepiej, coby po tekście płynąć swobodnie, nie zatrzymywać się, bo coś brzmiało nie tak, np. "Wydusiłaś wnet z siebie, gdy pustka nade mną znęcała się." zmieniłabym kolejność wyrazów w drugiej części zdania, by brzmiało lepiej --> to tylko jeden przykład i jedynie propozycja z moje strony, żadnego przymusu
    Ogólne wrażenie - dobre.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania