.

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Wrotycz 02.06.2019
    Nieznany inny świat? Inny punkt widzenia, wiedzący więcej, wzbogacający. Hm... trochę tu jest quasi religijnie. Co absolutnie nie umniejsza tekstu.
    5.
  • Artbook 03.06.2019
    Strzał w dziesiątkę w komentarzu! :-)
    Dziękuje za wizytę Wrotycz i pochylenie się nad wierszem...
    Pozdrawiam!
  • Wrotycz 03.06.2019
    Super, cieszę się z info:)
    Dzięki.
  • Artbook 03.06.2019
    :-)
  • Pasja 04.06.2019
    Witam
    Coś co zaszczepia w nas poznanie i spojrzenie poza jutro, poza to co ma przyjść. Inność istnienia i inność w nieodgadnionym jeszcze życiu po życiu. Gdzie na pytanie odpowiadamy pytaniem... czy oczywistość zawsze bywa oczywistością? Jesteśmy outsiderami, samotnikami, identyfikatorami własnych przeżyć oraz zrozumieniem charakteru. Poszukującymi doświadczeń mających zapewnić nam wiedzę na temat własnego istnienia, własnej tożsamości. Cierpimy na poczucie wyobcowania oraz nierzeczywistości.
    Jak mocno zarysowujesz lekkość inności w tym wyobcowaniu "niby" sacrum.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Artbook 07.06.2019
    "Jesteśmy outsiderami, samotnikami, identyfikatorami własnych przeżyć oraz zrozumieniem charakteru.Poszukującymi doświadczeń mających zapewnić nam wiedzę na temat własnego istnienia, własnej tożsamości. Cierpimy na poczucie wyobcowania oraz nierzeczywistości."

    Dziękuje pasja za te powyższe słowa, bo bardzo dobrze wpisują się w moją osobiste spojrzenie na te sprawy, które sama zauważyłaś i dobrze odniosłaś do tego wiersza :-)

    "Jak mocno zarysowujesz lekkość inności w tym wyobcowaniu "niby" sacrum." - cieszę się :-)

    Dzięki za twój wartościowy i wzbogacający komentarz.
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania