Nigdy nie mów nie

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Angela 19.04.2020
    Wow, poczułam ten tekst. Nawet nie wiem co więcej napisać, dla mnie jest w nim moc.
  • Shogun 19.04.2020
    Kolejny świetny tekst pełen emocji, pełen wnętrza i charakteru. Szczęśliwo-smutna historia mimo wszystko że szczęśliwym zakończeniem. Ty to potrafisz, dotknąć tekstem duszy ;)
    Udało Ci się, jest znacznie łatwiejszy w odbiorze. Puchacz powinien być zadowolony :D
  • IgaIga 19.04.2020
    Trochę jakbym czytałam fragment Ewangelii. Ale to nie zarzut. Dużo krótkich zdań, które nie pozwalają na namalowanie w głowie jakiegoś konkretnego obrazu. Gdy tylko próbuję Ty gwałtownie przechodzisz do kolejnej sceny i zostaję z niczym. Gdybyś spróbował oprzeć swój tekst na bardziej rozbudowanych zdaniach miałabym i miejsce i czas na głębszą refleksję. Na nawiązanie więzi z bohaterami.
  • Johnny2x4 19.04.2020
    Przykro mi, ale nie :D
  • Johnny2x4 19.04.2020
    To jest właśnie mój styl pisania. ^^ Ale może kiedyś... coś innego. Dzięki za zerknięcie, Iguś.
  • Kocwiaczek 19.04.2020
    Zawsze jak czytam twoje teksty, to nie wiem co powiedzieć. Są po prostu tak zagmatwane, że po przeczytaniu nie wiem, która moja myśl jest najważniejsza i co powinnam Ci przekazać. Może odpowiem po prostu na ostatnie pytanie. Wierzę. Wierzę w drugą szansę. Gdyby nie ona nie byłabym tu gdzie jestem, z ludźmi z którymi jestem. Moje życie byłoby inne. Może nie samotne, ale na pewno inne. Czy lepsze? Być może. Czy chciałabym cofnąć czas. I tak i nie. Ale wiem, że jedna zmiana pociągnęłaby kolejne. Wtedy zaś nie byłabym tą samą osobą. Więc trudno. Muszę z tym żyć. Najlepiej jak potrafię. I tego nam wszystkim życzę.
  • Johnny2x4 19.04.2020
    Dziękuję Ci za refleksję. Wiele to dla mnie znaczy. :)
  • Dekaos Dondi 19.04.2020
    Johnny2x4→Co za tekst !!! Znowu tak inaczej!
    Nie czytałem szybko, jeno wolno. A to mówi samo za siebie:)
    Pierwsze ogólne skojarzenie→człowiek zaplątany w ''coś''.
    Lecz owe ''coś'' nie jest jednowymiarowe. Ma jakby wiele prawd.
    Każda ''nitka'' uciskająca, może ranić lub być balsamem.
    Nie każdą przeszkodę można zniszczyć, ale można ominąć.
    Tylko że ona zostaje.
    Choć za nami, to w nas.
    Pozdrawiam:)→5
  • Szpilka 19.04.2020
    Johnny, tekst niesie przesłanie, przeczytałam w zainteresowaniem. Odnośnie do postawionego pytania, czy wierzę w moc wybaczenia? Nie, wybacza się po to, żeby się uwolnić od nienawiści, choć niejeden nią żyje, zatruwając nie tylko siebie, ale i innych. Niestety, krzywd nie da się ot tak wyrzucić z pamięci.

    Ode mnie piątak ?
  • Johnny2x4 19.04.2020
    Dziękuję za przemyślenia i lekturę, wszystkim, którzy zechcieli przeczytać ten tekst. :)
  • A. Hope.S 19.04.2020
    Za każdym razem trafiasz mnie w serce.
  • Johnny2x4 19.04.2020
    Miło mi. Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania