-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Prue 01.04.2015
    Było przygnębiająco. Ode mnie 5
  • BreezyLove 01.04.2015
    Miałam zamiar najpierw napisać kolejny rozdział swojego opowiadania, a potem przeczytać Twoje, ale wiem, że nic nie wymyślę dopóki tego nie przeczytam ;)
  • NataliaO 01.04.2015
    Heheeh Naprawdę bardzo miło słyszeć to z Twoich ust. Dziękować :))
  • Hannah 01.04.2015
    Zacznę od minusów :d Ta szkoła to takie ''typowe'' amerykańskie liceum. Żeby była akcja, musi być oczywiście seks, imprezy itd... Nuda. Nie wspomnę już o nagraniach czy bawieniem się ludzkimi emocjami. Co jest na plus: Bardzo dobrze piszesz dialogi, płynnie przechodzisz z nich do opisów, co wcale nie jest takie proste, a Tobie wychodzi rewelacyjnie! I bohaterowie. Czytelnik od razu może wyrobić sobie zdanie na ich temat. :)
  • NataliaO 01.04.2015
    Powiem Ci, że w polskich szkołach też się dzieją takie wybryki. Ale racja przypomina to amerykańskie stereotypy. Bardzo dziękuje za komplement z płynnością :) i staram się, ze by bohaterowi byli jak najbardziej realni dla odbiorcy. Sama tak lubię, jak czytam kogoś innego. Dziękuje za komentarz :))
  • KarolaKorman 02.04.2015
    Pożegnanie z dziadkiem było wzruszające 5 :)
  • NataliaO 03.04.2015
    Dziękuje, starałam się, że było takie.
  • Majeczuunia 24.04.2015
    Jaa, Czarek! Twój poziom dupkowości pobije tylko Hans z Krainy Lodu ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania