...

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Targówek 20.03.2020
    Dość długie i niestety średniak. Jak dla mnie ocena 3.
  • LeeaThorelli 20.03.2020
    XD
  • Szpilka 20.03.2020
    Bordo, napisz lepiej ?
  • Szpilka 20.03.2020
    Do dziś się mówi - ty rarogu! Albo patrzeć na kogoś jak na raroga ?

    Sprawnie napisane, no i wciąga, aczkolwiek zauważyłam, że userom raczej się nie chce długich tekstów czytać albo czasu nie mają. Chyba dlatego takie popularne zrobiły się drabble, ode mnie piątak ?
  • LeeaThorelli 20.03.2020
    Tsa, też zauważyłam, a to tylko 4 tysiące słów. :D Chociaż nie dziwię się, samej jest mi ciężko znaleźć czas, aby przeczytać jakieś opowiadanie stąd.
    Cieszę się, że chociaż jedna... no już dwie, osoby przeczytały. ^^
  • To nie ma kontynuacji "Między drzewami"? No szkoda, ale tu zajrzę pewnie i tak bo podoba mi się Twój styl, a krytyczna opinia tego głąba co zabrał tu głos jako pierwszy tylko mnie bardziej do tego motywuje.
    Póki co zaznaczam obecność żeby później łatwiej tu trafić.
  • LeeaThorelli 17.04.2020
    Niestety, uleciała ze mnie para. Cała wena prysła. Chociaż mam pomysł i wiem, co chcę pisać, to nie umiem ubrać myśli w słowa. :(
  • LeeaThorelli coś wiem na ten temat, mam podobnie z jednym z moich opowiadań, ale brnę niemal bijąc głową w mur. Kiedy opowieść jest skończona w głowie, to coś podpowiada, "Po co pisać skoro wiesz już jak to wszystko się skończy?"
    Lepiej się pisze teksty kiedy, przynajmniej mi, gdy mam początek, i pędzę z akcją sam nie wiedząc dokąd to wszystko podryfuje.
    Moja rada, porozbijaj ściany niemocy i skończ ten tekst, bo warto! Nawet jakby to miały być krótkie fragmenty, pisz. Słowa w końcu zaczną same się znajdować.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania