No Game No Life

W szarym świecie siedziałem przed komputerem. Moje życie było... nudne. Dojadłem resztki kolacji i odłożyłem tależ na bok biurka. Włączyłem grę i pobijałem dalsze rekordy, pobijałem wszystkie we wszystkich grach. Mój nick w każdej grze był taki sam, nazywałem się .exe. Wielu ludzi próbowało mnie pokonać nawet za pomocą cheatów, ale ja z nimi wygrywałem. Poziom za poziomem, gra za grą i tak dalej... tego samego dnia nie pierwszy raz zasnąłem uderzając głową o klawiaturę.

 

Nie obudziłem się przy biurku, lecz na wielkiej karcie Jokera. Pewnie to był kolejny dziki sen. Nagle karta się przechyliła, a ja zacząłem spadać i krzyczeć. Spadałem w dół gdy przeleciałem przez chmury zauważyłem ogromny zamek. Obejrzałem się dookoła. Swiat bym bardzo kolorowy, a zamek przypominał mi wielką figurę króla w szachach. Nagle przede mną pojawił się chłopiec. Miał on blond włosy i jasnozieloną bluzę. Spadał równo ze mną i mówił.

 

-Witaj w drugi wymiarze- nic nie odpowiedziałem i krzyczałem dalej. Wkońcu spadałem!

 

-Na tym świecie obowiązują trzy zasady.- powiedział z uśmiechem- Pierwsza- nie porowadzimy tu żadnych wojen, druga- wszystkie konflikty rozwiązujemy grą w karty lub inne, trzecia- dobrze się bawimy.

 

Nagle chłopiec zniknął, a ja spadałem dalej. W pewnym momencie z hukiem uderzyłem w lewitującą wyspę. Żyłem, po chwili uświadomiłem sobie, że to nie sen. To, że ja po prostu... nie żyje...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ciasteczko 02.07.2015
    Hah Cudne no nie spodziewałam się xD
  • Clavs 02.07.2015
    Dzia ^^
  • Vasto Lorde 02.07.2015
    Przyciągnął mnie tytuł i gdy skończyłem czytać wiedziałem że się nie zawiodlem. Ciekawa fabuła z chęcią poczytalbym tasiemca w takim klimacie :) Interpunkcja nie jest znakomita, lecz ocenię za treść nie za wykonanie. 5 :)
  • Clavs 03.07.2015
    Dziękuję
  • Chris 03.07.2015
    No muszę przyznać, że zachęciłeś do podejścia, a potem zatrzymałeś na dłużej. Super. 5
  • Siwy 04.07.2015
    Leci 5 :)
  • Anonim 05.07.2015
    Jest to na podstawie anime "No game, no life"? XD Mam w planach to obejrzeć ^^
    5/5
  • Clavs 06.07.2015
    troszeczke duzo pozmieniałem
    c:
  • Szalokapel 18.07.2016
    tależ - talerz
    Wkońcu - oddzielnie

    Ciekawy tekst, fajnie wszystko opisales. Zostawiam 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania