Nocne żarty

Podczas wakacyjnego wieczoru rodzice, kolejny raz zapytali swoją piętnastoletnią córkę Sarę czy ma ochotę pójść z nimi do kina. Dziewczyna jednak za każdym razem odmawiała. Po pewnym czasie rodzice ulegli i postanowili , że pójdą sami. Kiedy pożegnała się z rodzicami , sięgnęła po telefon i zadzwoniła do swojej najlepszej przyjaciółki Lisy. Dziewczyny podczas krótkiej rozmowy ustaliły , że Lisa przyjdzie do domu Sary. Lisa dotarła na miejsce szybko. Od razu przyjaciółki zaczęły tańczyć i śpiewać . Bawiły się świetnie aż do momentu gdy za oknem zobaczyły poruszającą się postać. Natychmiast w domu zapanowała cisza jak makiem zasiał. Przerażone dziewczyny znajdowały się na parterze więc nie zastanawiając się długo ruszyły w kierunku schodów. Gdy były już niemal na górze usłyszały dziwne dźwięki dochodzące z miejsca, do którego się kierowały. Krzyki, jęki i błaganie o pomoc spowodowały ,że Sara i Lisa stanęły w miejscu i sparaliżowane strachem nie poruszały nawet palcem. Myślały, że gorzej nie może już być a jednak się myliły, po chwili w całym domu pogasły światła. Było zupełnie ciemno do tego pogoda na dworze bardzo się popsuła - padał deszcz, grzmiało coraz bardziej. Nagle Lisa poczuła na swoim ramieniu dłoń.

- Sara zabierz tą rękę !

- O co ci chodzi nie trzymam ręki na twoim ramieniu.

- To kto to?!

Dziewczyny nie zastanawiały się nad tym i wybiegły z domu. Drzwi były otwarte co oznaczało, że ktoś w każdej chwili mógł wejść do domu, a dziewczyny nawet tego nie zauważyły. To co tam zobaczyły szybko dało im do myślenia ,że chyba nie postąpiły najrozsądniej. Przed nimi stały, trzy postacie i wszystko było by w porządku gdyby nie mieli na sobie peleryny i maski wampira. Lisa i Sara odwróciły się i zobaczyły identyczne upiory jak te , które stały przed nimi. Co zrozumiałe zaczęły krzyczeć i uciekać . Biegły już 20 minut a oni wciąż byli za nimi.

- Ej dobra koniec bo już nie wytrzymam! Powiedział jeden z goniących

- Masz rację. Poparł go drugi .

Po chwili wszyscy przebierańcy zdjęli maski . Jeden z nich powiedział , że to takie żarty . Lisa i Sara podeszły bliżej i zobaczyły, że straszyli ich chłopaki z ich klasy . Rozpętała się straszna awantura w jej efekcie „ wampiry” opuściły posesję Sary . Nazajutrz dziewczyny wstały wcześnie by opracować plan zemsty.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania