.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 17.04.2015
    Dłuższe teksty czytam na dwa razy, i Ciebie czy czytam na raz czy dwa zawsze jest super i doskonale :) 5:)
  • LinOleUm 17.04.2015
    Jeju, dzięki, to takie pokrzepiające, że teraz większość komentarzy jest pozytywna (oby tak dalej! :D)
  • LinOleUm 18.04.2015
    Szkoda tylko, że tak mało opinii, a bardzo sie starałam
  • Shika 18.04.2015
    Jaki to jest super!! Żeby nie było, ostatnio mało wchodzę na stronę, ale jeśli już, to pierwszą rzeczą, którą robię, to sprawdzenie czy jest nowy rozdział tego opowiadania, także nawet jeśli nie dałam komentarz, to wiedz, że czytam i się zachwycam. Super rozdział, zresztą tak, jak i poprzednie. Uwielbiam postacie, tylko trochę gubię się w imionach. Mam wrażenie, że siedzisz mi w głowie i wyszukujesz rzeczy, do których mam, z różnych powodów, sentyment (imię Charlie, jelenie itd.). Naprawdę, cieszę się, że to powstaje i czekam na więcej :)
  • LinOleUm 18.04.2015
    Matko, dzięki! Haha, być może wasza Lin posługuje się telepatią, któż to wie?
    Jeleni przybędzie, a szczególnie czarnych...
    Charlie stał się z powodu mojego ulubionego członka zespołu Hollywood Undead, Charliego Scene'a.
    + Kiedyś miałam w rp postać o ty,że zacnym imieniu, był to niemrawy lekarzyna, który chcąc popełnić samobójstwo, dźgnął się w nerkę.
  • Shika 18.04.2015
    O! Słuchasz Hollywood Undead, jak miło :)
  • LinOleUm 18.04.2015
    Ano tak! Hehe~

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania