-

-

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Szalokapel 14.06.2016
    Po kropce spacja.
    Po przecinku spacja.
    Użyłeś dwa razy "postanowili" polecam zastąpić to słowo jakimś synonimem.
    Był zmasakrowane- zmasakrowanY
    Nawet jeżeli on to zrobił,to jak mógł mu zmiażdżyć głowę- Wypadałoby na końcu zdania postawić znak zapytania.
    Powtórzenia "miał"- zastąp to słowo np. posiadał.
    Powtórzenia "mężczyzna"- możesz to zastąpić min. obcy, nieznajomy.


    Ogólnie powiem krótko i na temat. Mianowicie- Opowiadanie fajnie zaczęte, nieraz brakowało opisów, emocji i przecinków. Mimo to przyjemnie się czytało. Jednakże nie wciągnęła mnie ta historia. Ode mnie 3.5
  • alfonsyna 14.06.2016
    Dodatkowo do tego, o czym już wspomniała Szalokapel - spacje powinny być również przed i po myślniku.
    Mogłoby być całkiem w porządku, tylko że póki co wygląda to zbyt skrótowo - jakbyś się strasznie spieszył z opowiadaniem - a przecież to nie jest zabawa na czas. Warto by było dodać kilka opisów, jakiś dialog między bohaterami, który nakreśliłby nam ich jako kilka różnych osobowości i pozwolił się zainteresować ich losem - a tutaj tak naprawdę nawet nie wiemy, ilu tych podróżników było, są bardzo bezosobowi, stanowią niejako "jedną całość". Można było ich opisać jak znajdują jaskinię, rozmawiając równocześnie ze sobą, wymieniając jakieś uwagi czy żarty - to zawsze jest dla czytelnika jakąś dodatkową ciekawostką i w takim wypadku ta nagła śmierć wzbudziłaby dużo więcej emocji. To takie moje ogólne porady i wrażenia - myślę, że powinieneś próbować w podobny sposób urozmaicać fabułę, choćby małymi kroczkami, z czasem zaczniesz nabierać wprawy. Dziś nie zostawię oceny, ale pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym pisaniu. :)
  • Pan Buczybór 04.11.2016
    Matko święta, co ja pisałem?
  • Neurotyk 04.11.2016
    Widzisz XD

    Każdy tak zaczynał :D
  • Nuncjusz 04.11.2016
    to jest poezja kaowa - miniaturowa kupa
  • Nuncjusz 04.11.2016
    daje 5
  • Pan Buczybór 04.11.2016
    Nuncjusz właśnie. Idą kropeczki, powolutku i BAM! Gówno
  • Pan Buczybór 04.11.2016
    Nuncjusz dziękuję serdecznie
  • Pan Buczybór 04.11.2016
    A tak w ogóle to już pięć miesięcy tu jestem. W grudniu będzie pół roku.
  • Pan Buczybór 10.12.2016
    Za dwa dni stuknie mi pół roku na Opowi! Wypijmy zatem za poniedziałek!
  • Nuncjusz 10.12.2016
    sto lat ;p
  • Pan Buczybór 10.12.2016
    Nuncjusz Dziękuję. Trunku chcesz? Mam tego w bród.
  • Nuncjusz 10.12.2016
    no to polej, za Twoje zdrowie zawsze
  • Onyx 10.12.2020
    Usunięte????????

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania