notak

skrzydłem zagarnąć potyczkę śmiałości

targetu tarabanu wespół socjalnością

orkanu stelażu deprawnych

wilkami guanem partykulacji

stamboru dredów fundacji

kasztelu spadów binarnych...

 

– Chuja wiesz.

– Wiem.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • aldanari 24.04.2019
    "Chuja" nie wiem o co chodzi, ale parsknęłam śmiechem i mi się podobało :) Dam 4 za to, że zostałam uświadomiona jak mało wiem :)) albo nie rozumiem o co w tym chodzi, pomóż!
  • Freya 25.04.2019
    Bardzo możliwe, że właśnie tak... widzisz.
    Dzięki za kom.
  • yanko wojownik 25.04.2019
    Przemawia do mnie treść bardzo i mam pewne nawet osobiste odniesienia wspomnieniowe, a przytaczając - rozmowa z dyskoteki prowincjonalnej około 1991:

    "- Ty chujem jesteś!
    - Co ja chujem jestem?
    Ty nawet chuje nie jesteś!
    - Co ja chujem nie jestem?"

    Jest sympatycznie - tak na pięć.
  • Freya 25.04.2019
    ano właśnie...
  • Wrotycz 25.04.2019
    Opiekuńczością śmiałą (wzlotem skrzydła) pokonać wymieniane upadłości. Pozytywnie w tym wierszu (przynajmniej dla mnie, tak sobie chce czytać). Ostatnie - Wiem - wręcz ucieszyło.
    Pozdrawiam:)
  • Freya 25.04.2019
    Tak wyszło, teraz dziwnie się zatem czuję. Dzięki za kom ;)))
  • Wrotycz 25.04.2019
    No tak, rozumiem:)
  • Freya 25.04.2019
    Poleciałaś chyba.za bardzo; notak raczej śmigłem niż okrętem ;)))
  • Wrotycz 25.04.2019
    Wiesz, cechuje mnie wiara w śmigające, nieiwdzialne dobro. Nie żałuję swoich odczytów:)
  • Freya 25.04.2019
    No dobra, wszystek podkontrol ;)
  • Freya 25.04.2019
    & kontrą
  • Pasja 25.04.2019
    Witam
    Notak kojarzy mi się z nowomową... ten co robi notatki. Co do minimalizmu w objętości jest dużo treści.
    Target to popularny zwrot używany w korpomowie, slang osób pracujących w korporacjach. Cel, coś co chcemy osiągnąć i cel ataku na coś, na kogoś. Kiedy pracodawca mówi, że nie dostaniesz premii, bo nie wyrobiłeś targetów.
    Tarabany to bębny używane do nadawania taktu w marszu oraz w bitwach do przekazywania ważnych spraw, rozkazów... target tarabanu to coś co zespół ma na celowniku, ale z drugiej strony brak sensu, motywacji,alienacji to nic innego jak deprawa i korupcji.
    Jeszcze orkan jako podstawa do niszczenia, jako maszyna do koszenia, jest wilkiem i zarazem gównem w partykularyzmie. Czyli przyjmują stanowisko, zgodnie z prawem. Ale jakim? nie dla wszystkich, bo nie uwzględniają całokształtu interesów określonego społeczeństwa czy państwa.
    stamboru dredów... grupy i subkultury oraz mody. Może samotny, może bor walczący?
    Nowoczesny kasztel lub pana feudalnego. Czy warto podjąć ryzyko i wejść w opcje binarne?
    Na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam. Może to przynieść szybki i duży zarobek lub istnieje spore ryzyko utraty wszystkich pieniędzy. Przewidywanie wzrostów i spadków często przyjmuje formę hazardu. Dlatego nie jest najlepszym wyborem dla hazardzistów.
    Pomysł jest taki aby użyć konta demonstracyjnego, które nic nie kosztuje.

    Ale na końcu i tak chuja wiemy z tego no tak.
    Pozdrawiam Korporoba
  • Freya 25.04.2019
    Noble teges, strach pisać gdy komentujesz, tylko chwila zagubionym będąc; pozdro serdecznie!
  • Angela 25.04.2019
    No fajno, zaczynam czytać, w głowie układają się myśli i już prawie, naprawdę niewiele zostaje do prawdziwego poznania,
    by już po chwili ktoś ściągnął nas za ryj na ziemię i uświadomił, że tak naprawdę chuja wiemy : )
  • Freya 25.04.2019
    Wydaje mi się, że jeszcze spoko biorąc pod uwagę przeszłości skuteczność. Pozdrawiam & dzięki za com. ;)
    Ps. Gdybym chciał ciebie przywołać, to wystarczy o strażakach albo motocyklach ;)))
  • zygula 25.04.2019
    kupiłam
  • Freya 25.04.2019
    bywaj ;)
  • Pan Buczybór 25.04.2019
    Bardzo fajne
  • Freya 25.04.2019
    notak wporzo ;)
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – jutro o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Freya, oto Twój zestaw:
    Postać: Analfabeta
    Zdarzenie: Mgielne tramwaje

    Gatunek (do wyboru): Thriller lub Opowiadanie obyczajowe lub Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 23 czerwca (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania