Usunięte

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Dziękuję za anonimowe piątki ;)
  • Rasia 06.08.2016
    "wykonuje żadnych czynności, poza tym niezbędnymi do życia" - tymi* i zbędny przecinek
    Hehe, urocza mi się wydała nawet ta końcówka. Szkoda, że nie chciałaś zrobić z tego drabble, mogłaś spróbować, bo i forma byłaby już czymś konkretniejszym. No ale zostawię 5, bo ogółem mi się podobało i nawet przypominało mi wiersz, tyle że bez strof :)
  • Dziękuję bardzo :) może to rzeczywiście jest tak, że czasami już myślę wierszem, że jakies słowa w mojej głowie układają się w kształty samoistnie.
  • Niemampojecia96 18.08.2016
    Ale ładne językowo to jest. Myślałam, że ''dotykam chwil jej kociego futra''. Też byłoby okej. Bardzo ładny, miękki tekst. Jam oczarowana.
  • Dotknął mnie ten komentarz. Takim miłym słowem, uściśnięciem dłoni w pocieszeniu, chyba tego mi teraz potrzeba. Dziękuję.
    W słowach szukam tego, czego mi aktualnie brakuje. Wtedy chyba chciałam się przytulić i ten tekst sam mnie przygarnął.
  • Niemampojecia96 18.08.2016
    marcepanowypotwor, miło mi : ). jakby było tak, jak pomyłkowo odczytałam z ostatnim zdaniem, to by w sumie tak fajnie rzucało cień, jakby opisać z perspektywy jakiejśc jej, a potem tak wrócić ''do siebie'' i podsumować.

    Kojarzyło się z jakimś przytuleniem, ciepłem. Chyba właśnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania