Usunięte

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Lucinda 17.07.2016
    Ciekawe rozmówki :D Aż się uśmiechnęłam :) Tylko tam na początku taca miała chyba być uwalana, a nie uwalniać... 5 :)
  • Prawda, jakaś literówka się zakradła ;)
  • alfonsyna 17.07.2016
    Ludzie sami w sobie, bez cenzury - najlepszy kabaret świata. :D A takie świnki drobnomieszczanki się wszędzie znajdą i to w ilościach hurtowych. Piąteczka ode mnie. ;)
  • Kabaret taki, że czasem koleżanka chowa głowę pod kasę i to ja muszę wtedy usługiwać, próbując się tylko uśmiechać, a nie otwarcie śmiać :D
  • *obsługiwać
  • Lotta 17.07.2016
    Ja bym chyba nie wytrzymała... Śmiałabym się na całego :D 5 ;)
  • Bywa ciężko :D
  • candy 17.07.2016
    Hahahaha :D z tej pracy to jednak można wynieść coś tak pożytecznego, jak śmiech :D no ale, FILET CZY TUSZA?!
  • Dzielnie ignorowała to pytanie xd
  • Rasia 22.07.2016
    Historie, które same się piszą, o dziwo są czasami najzabawniejsze. Ludzie to strasznie upierdliwe istoty, a ten wpis tylko mnie w tym utwierdza. Zostawiam bez oceny, bo nie za bardzo wiem, jak miałoby mieścić się to w gwiazdach, ale poprawiło mi humor :))
  • Och, tutaj czasami tacy agenci są, że mam ochotę zawarczeć i wykopać ich z lokalu ._.
  • Neurotyk 25.07.2016
    Macepanku, świetne ż zycia wzięta dialogi, jak u Barei :D 5 usmiałem się z tymi tuszami i filetami :) wiem coś na ten temat, tylko nie ryby, a zapiekanki i inne :) ale macie ubaw z wczasowiczów :) takie czasem Ferdki pewnie są :)
  • Janusze i Grażyny w pełnej okazałości :D śmieszki z fast foodow mamy w okienku obok ;)
  • Neurotyk 25.07.2016
    - Po lewej na cenniku filety, po prawej tusze.
    - Tusza? Nie słyszałem. To jakaś nowa ryba?


    XD XD XD
  • Neurotyk 25.07.2016
    - To dorsza.
    - Filet czy tusza?
    - Yyyy... Noo.. Normalnie, na miejscu.
    - Z ością czy bez...?


    :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania