Notka samobójcy #1

próbuję wrócić do dobrych dni

nie umiem

próbuję sobą być

nie umiem

 

ludzie sprawiają

że mniej siebie znam

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Bożena Joanna 25.01.2018
    Nasuwają mi się pewne myśli, my się zawsze inaczej postrzegamy niż inni ludzie. Nie zawsze chcemy być tacy jak nas widzą. Nasze myśli są w nas, a więc nikt nie może nas dogłębnie ocenić.

    Widzę, że zmieniłeś formę wiersza, ciekawy eksperyment. Pozdrowienia!
  • Skryty 25.01.2018
    Pomyślałem, że taka forma na tę mini-serię będzie o wiele lepsza niż ta, co zwykle używam. Serdecznie dziękuję za komentarz i pozdrawiam!
  • D4wid 25.01.2018
    Przybyłem na obchód strony głównej, tylko wierszy oczywiście. Krótko i z przekazem. Nie będę tutaj chwalił się tym co widzę bo nie o to chodzi. Sam wiersz na plus
  • Skryty 25.01.2018
    Dzięki za komentarz!
  • Aisak 25.01.2018
    Ludzie są ważni w życiu, zwłaszcza ci, z którymi czujemy się najlepiej.
    Trzeba omijać debili, takich, którzy powodują, że nie czujemy się sami ze sobą najlepiej.
    Chodzi o to, żeby dobierać sobie ludzi, którzy nue tylko chcą swojego dobra, ale zależy im również na naszym dobru.

    Tacy są najjaśniejszym ibezcennym brylantem.

    Dobry wiersz.
  • Skryty 25.01.2018
    Jednak czasami się tak nie da, ale tylko i wyłącznie z winy persony, która żyje wśród debili. Lecz nawet mimo tego, każdy człowiek jest z natury bardzo samolubną istotą, bo wszystko robi dla swojej satysfakcji czy zadowolenia.

    Dziękuję za komentarz!
  • refluks 25.01.2018
    Podobno samobójcy nie odbierają sobie życia, bo nie chcą żyć.
    Nie chcą żyć tak, jak do tej pory.
    Nie ma powrotu ani do dobrych, ani do złych dni.
    Czas minął.
  • Skryty 25.01.2018
    Samobójca nigdy w pełni nie przekaże, co tak naprawdę czuje. Dziękuję za komentarz!
  • Canulas 25.01.2018
    Bardzo ładnie ujęte. Sam temat również ciekawy. Nie wiem czy wyłożenie kawy na ławę w tytule, to dobry pomysł, ale odbiór tekstu bardzo pozytywny.
  • Skryty 25.01.2018
    Jakoś bardzo mi się spodobał ten pomysł. Tym bardziej, że to ma być taka seria wierszy. Wielkie dzięki za komentarz!
  • Skryty 25.01.2018
    Że pomysł na tytuł xD
  • Canulas 25.01.2018
    Skryty , no ok, ogranicza poletko interpretacyjne, ale ja nie jestem "interpretacyjno solidnym zawodnikiem", więc dla mnie to nawet lepiej.
  • Anonim 27.01.2018
    "ludzie sprawiają
    że mniej siebie znam" ---> jakie, to prawdziwe !
    Bardzo dobry tekst, w moim stylu. Minimalizm. Aczkolwiek tematyka dość trudna i budząca niepokój, pozdrawiam :-)
  • Skryty 27.01.2018
    Samobójstwo zawsze w kulturze europejskiej było trudnym tematem, jestem jednak miłośnikiem kultury japońskiej, w której to zjawisko społeczne jest... codziennością. Bardzo często przemija się ten temat nawet w jpopie. I tak poza tematem, jakbyś się martwił, to mi do samobójstwa daleko :-) Pozdrawiam!
  • Skryty 27.01.2018
    przewija* (Czemu tutaj nie ma opcji edycji komentarzy?)
  • Anonim 27.01.2018
    Dzięki, że uspokoiłeś i wyjaśniłeś ! Serio Skryty ! Czekam na kolejne notki :-)
    Co do edycji komentarzy, to trafnie zauważyłeś, też by mi się przydała czasami... ;-D
  • Skryty 27.01.2018
    Artbook Wersja beta strony, to można wybaczyć :D
  • Anonim 27.01.2018
    ;-D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania