..

..

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Józef Kemilk 4 miesiące temu
    Także najlepszego w 2024 i akceptacji siebie i całego świata takim jaki jest. Nie trzeba się zmieniać, jestem tym czym jestem i tak naprawdę ukształtowały mnie doświadczenia i już. Trzeba wyrosnąć że zmian i zaakceptować własne lęki i je olać. Mam, trudno, znikną fajnie, nie, bo taki jestem
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 4 miesiące temu
    Zsrrknight↔ Dzięki wielkie za ów Tekst!!! ↔Cokolwiek znaczy dla Autora, to dla mnie znaczy znacząco wiele.
  • MartynaM 4 miesiące temu
    Rachunek sumienia i jakby postanowienia poprawy... Ciekawe czy się uda? Jakoś nie wierzę...
  • Nadleśniczy Nuncescu 4 miesiące temu
    Pierwszorzędne!
    Od dawna nie przeczytałam na tym "smutnym jak pizda" forum tak dobrego napisanego.
    Jeśli to nie fikcja literacka, to raduję się, że masz takie nieklawe doświadczenia i rozterki, bo klawo mi się o nich czytało.
    Jeśli zaś poniosło cię twórcze uniesienie, to poniosło śliczniutko.
    Tak czy siak - mam ochotę na dokonanie plagiatu!
  • zsrrknight 4 miesiące temu
    I oto jest komentarz, który naprawdę poprawia humor
  • droga_we_mgle 4 miesiące temu
    Po świątecznych rozważaniach przychodzi czas na rozkminy noworoczne :)

    Jedynych ludzi, do których pałam jakiekolwiek uczucia - do których pałam jakimkolwiek uczuciem

    "Dlatego też uważam, że naprawdę szczęśliwy są ci, którzy nie myślą. Lud prosty, chamy." - aż mi się przypomina cytat z Roku 1984 Orwella - "Prole i zwierzęta są wolne." (out of context brzmi to paskudnie)

    "Nie zabiję się – bo skoro to piszę, bo skoro to myślę to jest jeszcze nadzieja, mogę się zmienić." - O, TO, TO.

    Stan opisany w tekście brzmi cokolwiek znajomo (pewnie dlatego czytanie go było dla mnie trochę męczące), chociaż nie jestem już (aż tak?) w tej "przestrzeni mentalnej" - no właśnie, można z tego wyjść. Nie wiem, w jakim stopniu jest to "mięso" i w jakim stopniu zostało ono przetworzone, i nie jest tu moją rolą tego dociekać.

    Moim celem (jak ognia unikam sformułowania "postanowienie") na 2024 jest bycie "Villagerem z MineCrafta" - w sensie próba bycia w życiu, zwłaszcza z ludźmi, pojedynczym villagerem, którym być powinnam, a nie całą wioską. Czy się uda? Z zeszłorocznymi celami poszło całkiem nieźle...

    Pozdrawiam ~

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania