Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 18

P

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Kapelusznik 24.05.2019
    Przeczytałem. Komentarz dodam później
  • Kapelusznik 24.05.2019
    Ok.
    Odcinek znowu przejściowy ale też i opisowy
    Jesteśmy wprowadzeni w nowe realia życia Marcusa
    Tu dożo nie dodam - pewny jestem że dziewczyna zmieni zdanie
    Tekst o odkupieniu zafufania za cenę konia - naprawdę bardzo dobry
    Nadal czekam na poważniejszą akcję
    5
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nefer 25.05.2019
    W pewnym sensie przyznam Ci rację, odcinek dostarcza troche informacji obyczajowych, zarazem jednak stanowi przygotowanie dla przyszłych wydarzeń. Coś się tu bowiem dzieje pod powierzchnią, a co konkretnie, okaże się z czasem.
    Pozdrawiam
  • Pontàrú 17.08.2019
    Może już było mówione ale Sudrun to na prawdę wspaniała i mądra postać. Lubię sposób w jaki została wykreowana.
    W końcu mamy próbę jakiegoś przełamania lodów. Wydaje się jakby troszeczkę udaną. Księżna jakby przez chwilę się zawahała. Zobaczym co dalej będzie.
    Muszę też przyznać, że od samego początku (tutaj od pierwszej części) styl jest naprawdę dobry, a co ważniejsze, pozostaje na wysokim poziomie. U mnie widać czasem jakieś wahania to w górę to w dół a tu; wszystko jest super.
    Moja ocena to bez większego namyślenia ⚄
  • Nefer 17.08.2019
    Ja tez lubie Sudrun. Ma ona do odegrania ważna role w tej opowiesci. Mam nadzieje, ze wyjdzie z tego wszystkiego cało, bo tak do konca nie rządzę bohaterami, czesto postępują jak zechcą, a ja musze sie dostosować.
    W tej scenie, o ktorej wspominasz, ukryte jest drugie dno i trafnie dostrzegłas jej znaczenie. A jakie, okaze sie wkrotce. Warstwa językowa to kwestia pewnej wprawy, ale rowniez wielokrotnej korekty. Gotowy tekst czytam po kilkanascie razy i zawsze cos znajde. Dzieki za dobre słowo i pozdrawiam.
  • krajew34 04.10.2019
    Upór Berenika zaczyna lekko denerwować, ta potrzeba wszystkiego czynienia samej, jest uciążliwa. Rozumiem samodzielność, ale tak, jak do chleba nie wystarcza sama mąka, tak w życiu nie zrobi się wszystkiego samemu. To pokazuje, że jeszcze w pełni nie dojrzała.
  • Nefer 05.10.2019
    Tak zostala wychowana, a raczej sama sie wychowała pod bokiem księżnej, ktorej zmuszona jest ulegać. Co, oczywiscie, mocno ja irytuje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania