Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 19

19

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Kapelusznik 01.06.2019
    Genialny odcinek!
    Trochę krzyków i wyrzucenia negatywnych emocji - i już trochę pary upuścili - Super!

    Dwa wielkie plusy:
    1 - sprawa miesiączki - niby nic - ale fajny szczególik
    2 - sposób zwalniania rozpędzonego konia - tak kręci się nim coraz mniejsze kółka - wiem z doświadczenia

    Czekam na kolejne odcinki z niecierpliwością
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nefer 03.06.2019
    Racja, widać początki przełamywania lodów, ale nadal coś ich dzieli i przeszkadza. Co takiego, okaże się z czasem. Co do koni. Trudno pisać "klasyczną" fantasy bez poruszania tematu jazdy konnej. Zwłaszcza tutaj, gdy Demon odgrywa wielką rolę w opowieści. Staram się więc uzupełniać wiedzę w tej materii, korzystając z pomocy osób o wiele bardziej doświadczonych. Trzymanie się realiów to ich zasługa, ewentualne błędy biorę na siebie.
    Pozdrawiam
  • Pontàrú 17.08.2019
    Noooo, w końcu ocieplenie stosunków! Może w końcu wszystko zacznie się układać. Odnoszę wrażenie jakoby Berenika faktycznie bała się matki. Jednak, przy pomocy Marcusa, może się okazać, iż zmieni się jej nastawienie. Bardzo na to liczę i może to głupie, ale czytając ten tekst na prawdę ucieszył mnie fragment, w którym to księżna wchodzi do komnaty z bardziej pozytywnym nastawieniem ;)

    Ocena oczywiście 5
  • Nefer 17.08.2019
    Oboje wobec siebie zawinili, ale moze przełamią lody. Tylko co na to księżna, ktora dla wlasnych celów probuje ich skłócić? Na pewno cos wymyśli. Pozdrawiam serdecznie.
  • krajew34 04.10.2019
    Z przyjemnością czytam o relacjach tej parki. Są bardziej skomplikowane, niż mogły się wydawać.
  • Nefer 05.10.2019
    Otóż to. Bardzo trafne spostrzeżenie. Wkrotce pewne sprawy sie wyjaśnia.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania