Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 20

J

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Kapelusznik 07.06.2019
    No ten...
    ...
    Na wszystkich bogów i lucyfera w podziemiach!
    Jestem facetem - a się troszkę wzruszyłem...

    Serio!

    Opis stosunku bardzo cielesny, sensualny, dobrze napisany
    Rozmowy też
    Innymi słowy
    - Stworzyłaś piękną i realistyczną scenę - przeznaczoną dla dorosłych

    Czytałem już wiele prac, ale Ty masz szczególny talent
    Nieliczne prace jakie czytałem przedstawiały seks w ten sposób - częściej pojawiają się orgie, gwałty, lub ocenzurowane opisy
    A tu - szczery i elegancki opis

    Co do fabuły - TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKK!!
    FUCK YEAH!
    Trochę się naczekałem - ale się pogodzili!
    Teraz tylko czekać na śmierć i zniszczenie rzucone przez tą parkę na znany świat!
    Dzisiaj się pogodzili
    Jutro pokonają księżną
    A za tydzień - padnie u ich stóp cały świat
    (A przynajmniej mam taką nadzieję)

    Jedyna obawa - Berenika powiedziała że chce władzy
    "Władza korumpuje - a władza absolutna, korumpuje absolutnie"

    Serdeczne 5
    I niskie ukłony przesyłam

    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nefer 08.06.2019
    Obecną tutaj scenę erotyczną napisałem z myślą, by spodobała się osobie, dla której przede wszystkim piszę te opowiastki oraz ich pierwszej czytelniczce, czyli mojej żonie. :-) Ponieważ spodobała się również i Tobie, pomimo tego, iż jesteś mężczyzną, tym bardziej mnie to cieszy. Jak już kiedyś wspominałem, pisanie scen erotycznych to żegluga pomiędzy Scyllą wulgaryzmu, a Charybdą infantylizmu. Czyli, ogólnie rzecz biorąc, zadanie niełatwe.
    Co do fabuły, to bohaterowie uczynili ważny krok na drodze wzajemnego zrozumienia i sojuszu, ale jeszcze wiele przed nimi.
    Dzięki za wizytę i pozdrawiam.
  • Kapelusznik 21.06.2019
    Nefer
    Swojej żonie...?
    To daję dodatkowe punkt za styl i PAZUR!!!
  • Pontàrú 17.08.2019
    Serio piszesz dla żony?? I ona jest taką zapalczywą czytelniczką? Ja cie… Nie do przewidzenia!
  • Nefer 17.08.2019
    Pontàrú To szczera prawda, moja zona lubi czytać te opowiastki, jest pierwsza czytelniczka, bywa, ze podrzuci jakis pomysl albo zauważy jakies potknięcie. Ostatnimi czasy to wręcz dopinguje mnie do pisania bo bywa, ze wrodzone lenistwo bierze gore.
  • Pontàrú 17.08.2019
    No nieźle… naprawdę niespodziewane. To miło, że cię wspiera. Potrzebuję sobie dokładnie kogoś takiego znaleźć
  • Nefer 19.08.2019
    Pontàrú Kłopot w tym, że pisanina zajmuje trochę czasu, a nie każdemu to odpowiada (zwłaszcza w świecie realnym). Życzę jednak powodzenia.
  • Pontàrú 17.08.2019
    Jak dobrze, że Marcus od początku powiedział Berenice o swoich igraszkach. Dzięki temu Berengaria nie miała teraz czym zaskoczyć córki.
    Co do samej treści to wydaje mi się, że nie początek, nie środek czyli opis miłosny, a koniec jest tutaj najważniejszy. Moment w którym Berenika przyznaje otwarcie przed Marcusem, że nikt, nawet ona sama, nie jest w stanie przeciwstawić się Pani Siedmiu Bram, jest bardzo istotny dla całego tekstu. Osobiście uwielbiam takie fragmenty, gdzie bohater(ka) decyduje się na odkrycie swoich myśli przed inną osobą.
    Ten fragment naprawdę super i to wcale nie przez scenę erotyczną.
    Zostawiam 5
  • Nefer 17.08.2019
    To prawda, stara księżna to twardy orzech do zgryzienia. Wkrotce wyjdą na jaw jej niektóre postępki. Berenika ma powody, by obawiać sie matki i niezbyt ja kochać. Wspólnie z Marcusem spróbują stawić jej czoła, ale nie pojdzie to latwo. Dzieki za podzielenie sie wrażeniami (nie ukrywam, staram sie pobudzać emocje Czytelnikow) i zapraszam.
  • krajew34 04.10.2019
    Zaczyna się robić coraz to bardziej interesująco.
  • Nefer 05.10.2019
    I o to chodzi. Zapraszam, rzecz jasna.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania