Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 21

O

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Kapelusznik 21.06.2019
    Wypadało żeby twoje opowiadania pochwiciło HBO i zrobiło serial.
    Chcę zobaczyć minę księżnej kiedy zorientowała się jak potężną rywalkę stworzyła ze swe córki.
    Opis pojedynku genialny i prawdopodobny wynik
    Fantastyka czy nie - logika, logika i jeszcze raz logika
    Serdeczne 5
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Kapelusznik 22.06.2019
    Przy okazji
    Jakieś zdjęcie profilowe by ci się przydało
    Bo czasem cię ciężko zauważyć
  • Nefer 22.06.2019
    Jeśli masz znajomości w HBO, to nie odmówię im tej albo innej z moich opowiastek. :-) Pisanie fantasy bywa często trudne w tym sensie, że autor może wprawdzie jakoby wszystko (bo tworzy własny świat, a zawsze zostają jeszcze czary itp.), ale jeżeli nie zachowa wspomnianej logiki, to ten świat łatwo rozłazi się w szwach i traci spójność.
    Co do awataru, to nie myślałem o jego wstawianiu, bo ogólnie ze mnie laik komputerowy. Ale pomyślę.
    Pozdrawiam.
  • Pontàrú 17.08.2019
    Ach, jak to cudownie, że zaczęło się układać. Aż się ciepło w serduszku robi. Cieszę się, że wygląda na to, iż Marcus i Berenika mają RAZEM siłę przeciwstawiać się królowej. Buduje to bardzo ciekawy obraz. Na prawdę wesoła część!

    Ps. Nadrabiam teraz parę części bo czas i te różne sprawy. Jeszcze tydzień jestem na wyjeździe także może być trochę problemów ale nie bój się. Prędzej czy później przeczytam wszystko ;)
  • Nefer 19.08.2019
    Tak, pogodzili się wreszcie i to jest ich zwycięstwo, pomimo intryg księżnej. Ale jeszcze wiele przed nimi.

    Ps. Ja również spędziłem długi weekend poza domem, na kilkudniowym wypadzie rowerowym, co ograniczyło możliwości działania na necie. Też postaram się nadrobić różne zaległości.
    Pozdrawiam.
  • krajew34 04.10.2019
    Interesujący przebieg akcji, wyścig, zmiana podejścia do małżonka, ale jednak księżna pokazała kogo, tak naprawdę mają słuchać. Czytam dalej.
  • Nefer 05.10.2019
    Z pewnością tak latwo nie ustąpi, chociaz jej pierwotny plan zaczyna sie sypać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania