Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 22

Z

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Kapelusznik 27.06.2019
    Piękna scena
    OJ!
    SZYKUJE SIĘ WOJNA DOMOWA!
    HA!
    Wyśmienicie!

    Marcus się wyrobił - jest znacznie bardziej spostrzegawczy!
    No - może dopiero po stosunku i zachowaniu Demona - ale się wyrabia chłopak
    Dobrze!
    Żołnierze są jeszcze wierni swej Pani... ale na jak długo?
    Z jej zachowania można uznać, że nie jest raczej lubiana.
    A założę się, że jest wiele wielkich Pań i lordów, gotowych poderżnąć jej gardło, byleby zobaczyć nową twarz na tronie siedmiu bram.

    Czekam z niepokojem!
    Chyba w niedzielę zabiorę się do Demona - raz jeszcze - Bo w sobotę ostatni egzamin.
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nefer 29.06.2019
    Sytuacja, w której się znalazł, wymusza przyspieszony proces dorastania. Oczywiście, to nie koniec kłopotów, ale Demon (nomen, omen) nie raz, nie dwa przyjdzie mu jeszcze z pomocą.
    Dzięki za wpis i pozdrawiam,
    PS. Mam nadzieję, że egzamin zaliczony. :-)
  • Kapelusznik 29.06.2019
    Ustny 4+
    I drugi na 4 poprawiony
    Z egzaminów już wszysciutko
    WOLNOŚĆ!
    :)
    (Wiem że się przechwalam - ale FUCK IT - mogę sobie pozwolić na niewielką ilość optymizmu!)
  • Nefer 30.06.2019
    Kapelusznik Gratulacje i czas na wakacje. :-)
  • Belladonna 05.07.2019
    Ekhm...kiedy kontynuacja? Bardzo lubię ten cykl i jestem ciekawa, co dalej :)
  • Nefer 05.07.2019
    Postaram sie wstawić kolejny odcinek dzisiaj.
    Pozdrawiam.
  • Pontàrú 19.08.2019
    Łoł. Takiej akcji to się chyba nikt nie spodziewał! Jest w sumie bardzo dużym oderwaniem od standardowego tonu prowadzonej fabuły. Powoli rozwiązuje się część zahadek. Albo inaczej. Powoli pojawiają się rozwiązania do części zagadek.
    Zostawiam 5 ;)
    Uczucie: zaintrygowanie
  • Nefer 19.08.2019
    Tak, to zwrot fabuły. Przygotowywałem go zresztą od pewnego czasu, z jednej strony wskazując na umiejętność zmiany wyglądu przez księżną, z drugiej mnożąc różne nielogiczności w postępowaniu "Bereniki", nagłe zmiany nastroju, dziwne zachowanie przed i po intymnych zbliżeniach, braki w pamięci. A ksieżna mocy pożąda, bo daje ona władzę. I wkrótce okaże się, do czego jest jeszcze zdolna, by ją pozyskiwać. A co do zagadek, masz rację. Niektóre się wyjaśniają, inne dopiero się pojawiają.
  • krajew34 04.10.2019
    Wiedziałem, że księżna nie odpuści mu. Jest zbyt zachłanna, by to zrobić. Markus jest tylko zabawką w jej rękach.
  • Nefer 05.10.2019
    Na pewno nie ustąpi. W koncu w jakims celu ściągnęła Marcusa na swoj dwór.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania