Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 25

S

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Kapelusznik 19.07.2019
    Oh...
    oh no!

    NIE NIE NIE!
    To jest bardzo, ale to BARDZO ZŁY POMYSŁ!
    AH! GŁUPIA! CZEMU TO ZROBIŁA?!
    Ah - emocje emocje i emocje - największa zbrodnia przeciw rozumowi i logice

    Powiem że ganialnie prowadzisz serię - Berenika nie zginie - tego jestem pewien - księżna ma wobec niej jeszcze plany i nie pozwoli sobie na stratę córki - szczególnie kiedy nie jest już młoda, a musi zapewnić bezpieczeństwo swojemu rodowi
    W końcu informacja o barbarzyńcach - bardzo mnie ona cieszy - mam nadzieję że mają włócznie wystarczająco mocno zdobione by były godne na głowę księżnej.

    5
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Zaciekawiony 19.07.2019
    Tak, seria jest dobra, nie mogę się tylko przybrać żeby to dokładniej przeanalizować, bo zdarzają się drobne wpadki stylistyczne.
  • Nefer 20.07.2019
    Tak, kierowała się emocjami, ale to w końcu młoda kobieta, w dodatku poczuwająca się do winy za zdradę wobec ukochanego. A stosunki z matką od dawna układały się źle. I był jeszcze jeden czynnik emocjonalny, który ujawni się z czasem. Miała też pewne podstawy racjonalne: zyskała nagły dopływ olbrzymiej mocy, wiedząc, że kolejnego szybko raczej nie otrzyma, o ile w ogóle. I też pojmuje, że tymczasem jest potrzebna, a więc osobiscie bezpieczna. Tym niemniej, pomysł nie wydaje się zbyt rozsądny, co trafnie oceniłeś, i nie wyjdzie obywdu młodym na dobre. Zwróć jednak uwagę na na pewien ważny aspekt obecnych wydarzeń: Marcus pozyskał wiedzę, jak rzucać czary. Tymczasem tylko jeden, ale za to potężny czar wojenny. To będzie miało bardzo poważne konsekwencje. Wojna z barbarzyńcami wkrótce się rozpocznie, a jak potoczy, zobaczymy. :-)
    Dzięki za wizytę i pozdrawiam
  • Nefer 20.07.2019
    Zaciekawiony Korekty nigdy zbyt wiele. :-)
    Pozdrawiam.
  • Kapelusznik 24.07.2019
    Ps.
    Nie wiem czy zauważyłeś że do nowej serii Demon Powstanie, jest prolog
    I ciekaw jestem twojego zdania
  • Pontàrú 24.08.2019
    Jaaacie! Ale akcja! Co tu się porobiło? Bardzo podoba mi się połączenie sił Marcusa i Bereniki, aczkolwiek wydaje mi się, że księżna jednak mogła przewidzieć takie zachowanie córki.

    Żałuję, że teraz czasu trochę nie mam ale myślę, że dzisiaj przeczytam jeszcze kolejną część ;)
  • Nefer 24.08.2019
    Cieszę się, że Cię wciągnęło. Obawiam się, że Berenika istotnie postąpiła zbyt pochopnie, może uniesiona euforią i za bardzo pewna siebie po otrzymaniu dużej ilości mocy (to się zdarza). Co z tego wyniknie, okaże sie w następnym odcinku.
    Pozdrawiam i zapraszam.
  • krajew34 04.10.2019
    Miejmy nadzieję, że nie idziesz w stronę jakiegoś dramatu... Książę jest zadziwiająco głupi i naiwny, powinien zauważyć, że jest na ławce księżnej. Z drugiej strony one też nie grzeszy jakąś większą przenikliwością, skoro nie zauważyła, że mówił szczerze. Zapewne byłoby to spowodowane zaślepieniem gniewem.
  • Nefer 05.10.2019
    Marcus jest manipulowany, ulega tej manipulacji z powodu emocji i młodzieńczego idealizmu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania