Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 3

W

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Pasja 12.12.2018
    Witam
    No Anita jest bardzo przebiegła i racjonalnie pomyślała. Złapała Marcusa i zapewniła pewnie sobie przyszłość. Milady zostanie pewnie babcią. Ciekawe życie na tym dworze. Igraszki i intrygi wpisane w codzienność.
    Zastanawia mnie tytuł tej powieści.
    Będę czytelniczką.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Nefer 13.12.2018
    Zapraszam. Intryg tam nie brakuje i toczą się na rożnych poziomach. Lubię splatac w ten sposob fabułę. I do tego wpisana w te intrygi odrobina erotyki, ktora odgrywa w tym świecie ważna rolę. Tytuł nawiazuje do znanego cyklu fantasy autorstwa A. Norton, ale tez jest przewrotny, bo swiat skonstruowany zostal na innych zasadach. Jakich, okaze sie z czasem. Dzieki za wpis i pozdrawiam.
  • Kapelusznik 30.01.2019
    nadal
    Jedno wielkie WTF
    Ale doceniam przebiegłość dziewczyny
    Nadal jedna mi rzecz jednak nie pasuje
    Dlaczego: "Nowy Świat Czarownic"????
    4
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nefer 31.01.2019
    Jak już wspomniałem, tytuł nawiązuje przewrotnie do znanego cyklu fantasy autorstwa A. Norton "Świat czarownic". A przewrotnie, bo inaczej niż autorka wyobrażam sobie świat zdominowany przez magię w rękach kobiet i opieram go na innych zasadach, niezgodnych raczej z "tradycyjnymi" wyobrażeniami.
  • Ozar 08.03.2019
    Ciekawy odcinek, jak już napisała pasja pewnie kobieta właśnie zaszła w ciąże. To bardzo sprytna choć także niebezpieczna gra. Ciekaw jestem dalszych części. Na Razie 5 za pomysł i powstającą intrygę.
  • Ozar 08.03.2019
    Ciekawy odcinek, jak już napisała pasja pewnie kobieta właśnie zaszła w ciąże. To bardzo sprytna choć także niebezpieczna gra. Ciekaw jestem dalszych części. Na Razie 5 za pomysł i powstającą intrygę.
  • Nefer 13.03.2019
    Wybacz, że odpisuję dopiero teraz. Miałem dostęp do neta tylko z telefonu, a tam trudniej się wszystko śledzi. Spotkanie z Anitą rzeczywiście kryje w sobie różne intrygi. Z czasem ujawnią sie kolejne okoliczności tej sprawy, o których bohater tymczasem nie ma pojęcia. dzięki za wpis i pozdrawiam.
  • Pontàrú 25.06.2019
    Brakuje emotek aby pokazać wyraz mojej twarzy dlatego skończy się na krótkim 'iiił'.
    Styl pisania nadal dobry, co do tego nie można się przyczepić. Akcja zaś, toczona w obrębie życia panów i pań dworu, jest poprowadzona przez igraszki miłosne… To nie jest złe. Jest po prostu… no… inne? Oryginalne?
    Wydaje mi się, że Anita ma swój głębszy plan na odejście z zamku. Taki plan z bilecikiem za 9 miesięcy ;)
    Moja ocena za całość tekstu: 5
  • Nefer 26.06.2019
    Te igraszki odgrywają istotnę rolę w układach pomiędzy szlachetnie urodzonymi oraz ogólnie w systemie sprawowania władzy, co wkrótce się wyjaśni. Spotkanie z Anitą nie okaże się natomias takie niewinne i pociągnie za sobą poważne konsekwencje. Jakie konkretnie, też okaże się z czasem.
    Pozdrawiam
  • krajew34 04.10.2019
    Chłopak jakby wychowany pod kloszem, zupełnie nie orientuje się w wielu sprawach. Ciekaw jestem, jak go poprowadzisz , w rolę naiwnego i głupiego księcia, czy bohatera wynoszącego cenne lekcje ze swych porażek? Pomijając fakt, że to erotyk, na szczęście nie przeszkadza to w czytaniu.
  • Nefer 04.10.2019
    Tak, wychowano go na trutnia, ktory ma bez oporu odgrywać przeznaczona mu role. Moze jednak nie do konca sie z nią pogodzi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania