Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 4

Ś

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • AnonimS 07.12.2018
    Szybko wrzucasz kolejne części. Pechowy ten dzień dla Marcusa. Nie dość że mu ochraniacz zakładają, czyli z zabaw że służbami nici, to na dodatek chcą go pozbawić przyjemności jeżdżenia konno. Pozdrawiam
  • Nefer 07.12.2018
    Wrzuciłem kilka odcinków, bo wkrótce wyjeżdżam na jakiś czas i nie będę tu zaglądał. Zauważ, że dla bohatera tymczasem ważniejsze wydają się konie. :D
  • Pasja 15.12.2018
    Witam
    Trochę za późno mamusia założyła pas cnoty synkowi. Marcus już zasiał swoje nasienie. Przebiegła służka była szybsza. A wracając do całej sytuacji to straszne są te wszystkie zabiegi. Koszmar. Zakończyłeś buntem młodego księcia.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Nefer 16.12.2018
    To dopiero początek, wierzchołek gory lodowej. Szykują się o wiele gorsze rzeczy, ukryte dotąd pod fasadą dobrych manier. Ten świat potrafi okazać się bezlitosny. Mam nadzieję, że to nie zniechęci do lektury. Pozdrawiam, tymczasem z dalekich stron i okazyjnego neta.
  • Kapelusznik 08.02.2019
    Szalone.
    Popierniczone - ale nabiera sensu
    Boże - (a jestem ateistą) - trochę mroczny świat
    Wiem o "pancerzu dla kobiet" w średniowieczu, ale z tego co pamiętam, zakładały go tylko matki, a nie ojcowie.
    A tu czyste szaleństwo...
    wiem ze będę brzmiał jak szowinista
    Ale aż mi się chce spalić taki dwór wypełniony TAKIMI kobietami...
    Dla samej satysfakcji zobaczenia ich min, kiedy orientują się że zabił je FACET XD
  • Nefer 09.02.2019
    Twój wpis świadczy, że autorowi udało się osiągnąć jeden z zamierzonych celów, tzn. wzbudzić emocje. Powinny one towarzyszyć lekturze każdego tekstu i do takowej pobudzać. Przedstawiany świat oparty jest na pewnym, podstawowym założeniu (które ujawni się z czasem), a reszta (stosunki społeczne, polityka, obyczaje, itp.) to logiczne (mam nadzieję) konsekwencje tego stanu rzeczy. Przy okazji bawię się swego rodzaju odwróceniem utartych we wspomnianych dziedzinach konwencji, co sam wskazałeś. A świat odsłoni jeszcze mroczniejsze strony, ukryte pod warstwą dobrych manier (jak to pomiędzy kobietami niekiedy bywa).
    Pozdrawiam
  • Pontàrú 26.06.2019
    Nie będzie kłamstwem jeśli powiem, że czytam coś takiego pierwszy raz w życiu. Nie chcę urazić autora ale poważnie zastanawiam się co, Neferze, masz w głowie to pisząc? Co siedzi pod twoją czaszką? Jak wpada się na pomysł takiego opowiadania i co więcej, jak kreuje się taki świat? Osobiście pisząc coś takiego opanowałoby mnie uczucie lekkiego dyskomfortu.
    Odrzucając to marudzenie muszę stwierdzić, że odcinek dobry tak jak poprzednie i zawiązuje intrygę. Zobaczymy kiedy królowa się dowie o nocnej igraszce ;)
  • Nefer 26.06.2019
    Nie zapominajmy, że to tylko opowieść. Bywają o wiele bardziej mroczne czy okrutne. Prawda, to tekst przeznaczony dla dorosłych (i trafią się tzw. mocne sceny), chciaż główni bohaterowie to ludzie młodzi. Na podstawowy pomysł zasady funkcjonowania tego świata wpadłem bodajże przy rozładowywaniu zmywarki (jak widzisz, w nader przyziemnych okolicznościach), reszta to wyciągnięcie z tej zasady logicznych konsekwencji, czyli chwila zastanowienia, jak wyglądałyby stosunki obyczajowe, społeczne, sprawowanie władzy itp. Jak się wkrótce okaże, seks i erotyka odgrywają w tym wszystkim ogromną, wręcz zasadniczą rolę. Intryg wszelakiego rodzaju nie zabraknie, to mogę przyznać już teraz.
    Pozdrawiam
  • Ozar 04.10.2019
    Hej wróciłem do świata czarownic, bo to ciekawa seria. Ten pas cnoty to ciekawy pomysł. Hahahahah kurde zazwyczaj cos takiego zakładano kobietom a tu dla chłopa. Dobre i jak widzę skuteczne. Czyli jak zwykle polityka jest najważniejsza, a nie tam jakieś marzenia, czy pomysły młodego księcia. Cóż tak to bywało, że sprawy dynastyczne stawiano na pierwszym miejscu, a wszelkie inne dopiero na drugim. Kolejny ciekawy odcinek. 5 i lecę dalej nadrabiać stracony czas!
  • Nefer 05.10.2019
    Racja. Polityka i władza na pierwszym miejscu. A w tym swiecie obydwie te sprawy silnie wiążą sie z erotyka. Co do pasa cnoty, to bawi mnie odwracanie schematów.
    Pozdrawiam i zapraszam.
  • krajew34 04.10.2019
    Pomysłowy pas cnoty, współczuć głównemu bohaterowi, choć zapewne dzisiaj przydałyby się to wielu osobom. :) Widać, kto tu tak naprawdę się liczy, rola mężczyzny sprowadzona do usługiwania swej żonie, wybranej przez matkę... No cóż będzie miał ogromne szczęście, jeśli nie trafi na taką Dobrawę.
  • Nefer 05.10.2019
    Wszystko to ma swoj głębszy cel, związany bezpośrednio z władzą i polityka. Marcus przekona sie wkrotce, ze przeznaczono mu role pionka i towaru na sprzedaż. Dzieki za wpis i pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania