Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 45

N

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Akwadar 16.09.2020
    "Te myśli nie dawały nie pozwalały zasnąć bardziej nawet niż niepokój o Berenikę i Sudrun." - w tym zdaniu warto by jednak zdecydować, który czasownik pozostawić.
    "- Już raz przysięgałem – obruszył się, urażony." - ten przecinek kole w oczy, inne trochę mniej.
    "Wziął ją w dłonie, zasuszone, bo zerwane zapewne wiosną kwiatuszki rozsypywały się w rękach." - jesteś pewny poprawności tego zdania? Wydaje się, że rozdzielenie na dwa zdania, znacznie poprawi odbiór treści.
    Urwałeś w najmniej, dla czytelnika, odpowiednim momencie :)
  • Nefer 16.09.2020
    Opowieści w odcinkach zwykle urywa się w takowych momentach. :-)
    Dzięki za uwagi, spojrzę na te zdania oraz ich kontekst. Tak na pierwszy rzut oka, to przyznam Ci rację z tym przecinkiem.Istotnie, nie jest konieczny, a skoro tak, to zbedny. W pozostałych dwóch przypadkach pozostanę jednak przy poprzedniej wersji.
    Pozdrawiam i dzięki za wizytę.
  • Pontàrú 23.09.2020
    Fajne zawieszenie na koniec. Taki typowy, serialowy cliffhanger. Dobrze opisałeś niepewność wojskowych do wydawanych przez Marcusa rozkazów. Trzyma się to fabuły w której szlachetnie urodzeni panowie nie mieli w zasadzie innej funkcji jak dostarczać moc swoim panią i małżonką. Sceptycyzm wojowników jest więc jak najbardziej na miejscu.
    Podobało mi się przedstawienie ironii sytuacji gdzie bezbronna w zasadzie Sudrun samodzielnie przemierza pustkowia północy a uzbrojony w magię Marcus nawet nie może jej użyć.
    Za ten odcinek 5.
  • Nefer 24.09.2020
    Powierzenie Marcusowi dowództwa stoi w sprzeczności z całą tradycją i zwyczajem (bohaterowie nie mieli innego wyjścia, ale to niezwykła sytuacja), toteż nic dziwnego, że wojskowi poczuli się urażeni i nie okazują entuzjazmu. Mogą z tego wyniknąć kłopoty. Cieszę się, że zwróciłaś uwagę na wspomniany paradoks, mnie samego również uderzył i chciałem go odrobinę uwypukić. Ukazuje całą dwuznaczność sytuacji Marcusa.
  • Cin 25.11.2020
    Mam wrażenie że momentami z byt bardzo starasz się wszystko wytłumaczyć, nawet najmniejsze działania Marcusa.
  • Nefer 26.11.2020
    Staram się pokazać, że zaczyna myśleć, bo do tej pory bardzo często wyprowadzano go w pole. A sama magiczna potęga nie wystarczy do odniesienia sukcesu. Może jednak te starania wypadły zbyt obszernie, bo w końcu to Czytelnik ma zawsze rację.
    Dzięki za wizytę i pozdrawiam
  • Cin 26.11.2020
    Nefer To klient ma zawsze rację a nie czytelnik. On nie zna całego świata i może być wodzonym za nos przez narratora. To tylko moje wrażenie, ale to też może być spowodowane osobistymi preferencjami. Nie przebrnełam też przez drużyna pierścienia mimo że to klasyk.
  • Nefer 26.11.2020
    Cin Ja również nie uważam "Władcy pierścienia" za skończone arcydzieło. Akurat "Drużyna" wypadła dobrze (moim zdaniem), ale np. w "Dwóch wieżach" jest mnóstwo dłużyzn. Osobiscie staram się takowych unikać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania