Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 9.

C

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • AnonimS 20.02.2019
    Marcus poradził sobie całkiem dobrze. Berengaria okazała też skłonna do ustępstw w sprawia Syndrom i konia, ale sądzę że to jej gra po to żeby młody był jej wdzięczny. Co do samego sprawdzianu. Jestem zdania że nie ma lepszej nauczycielki niż dojrzała, doświadczona kobieta.
  • Nefer 20.02.2019
    I to w sumie prawda. Sam poruszasz podobny motyw w Twojej serii "Basza".
    Pozdrawiam
  • Kapelusznik 20.02.2019
    Czyli jednak wiedźma
    Marcus jest naiwny, ale Ja nie aż tak bardzo
    Anita zawiśnie - w najlepszym wypadku.
    Rozpoznaję mocne postacie na kilometr - księżna Berengaia się do nich zalicza.
    Jestem ciekawy co dalej - z rozmowy między Wielkimi Paniami wychodziło że to nie sojusz, ani handel ziemiami - a groźba
    Wiedźma ma coś na margrabinę, jestem tego niemalże pewien. Coś dużego, skoro zmusiła ją do sojuszu i małżeństwa
    Szykuje się coś dużego - a patrząc w jakim tempie idzie akcja - zakładam 2,3 odcinki
    Miło że Demon ruszy z Marcusem, choć obawiam się że Sudrum nie pożyje długo
    Jeśli nie księżna to narzeczona zakończy najpewniej jej życie, w jakimś nieszczęśliwym "wypadku" - Demon najpewniej również zginie
    Będą chcieli odebrać Marcusowi wszystko co posiadał w przeszłości i zamienić go w wiernego niewolnika na swych usługach
    Cóż.
    Serdeczna 5
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nefer 21.02.2019
    Księżna ma swoje plany wobec Marcusa i nie tylko wobec niego. On sam nie potrafi tymczasem w żaden sposób się jej przeciwstawić. Co więcej, pomimo dawanych samemu sobie obietnic, dał sie uwieść i uległ na całej linii. A za drobny sukces w sprawie konia i gwardzistki przyjdzie mu drogo zapłacić. Istotnie, okazuje naiwność w wielu sprawach, ale tak go przecież wychowano.
    Pozdrawiam
  • Gregory Heyno 21.02.2019
    Ciekawe, zacząłem tak od środka, ale może skuszę się na poprzednie części, ;),
  • Nefer 21.02.2019
    Zapraszam, rzecz jasna.
  • Belladonna 22.02.2019
    Przeczytałam wszystkie cześci i czekam na więcej :)
  • Nefer 23.02.2019
    Postaram się wkrótce wstawić. Zapraszam i pozdrawiam.
  • Pasja 08.03.2019
    Witam
    No i test przeprowadzony i jeszcze wiedźma podeszła go. Marcus uległ całkowicie jej sztuczkom i zaufał. Jednak nie jestem pewna, że ona wykona dane mu przyrzeczenie. Szkoda tylko Anity, bo pewnie jej życie jest zagrożone. Intrygi i oszustwa jak zawsze na pierwszym planie. Doświadczona księżna wiedziała jak ma go zachęcić aby ją zadowolił w miłosnych igraszkach. Nauczyła go pewnych sztuczek w sferze intymnej. Zastanawia mnie fakt higieny członka pod tym ochraniaczem. Nie chcę myśleć co tam może się znajdować za napletkiem. A sam Marcus jest jak manekin wystawiany na różne eksperymenty.
    Pozdrawiam
  • Nefer 08.03.2019
    Słusznie się domyślasz, że zawiązane tu zostały różne intrygi, o których tymczasem Marcus nie ma pojęcia. Księżna słowa dotrzyma, o ile będzie to dla niej w jakiś sposób korzystne, to jasne. Ochraniacz nie jest natomiast pomysłem oryginalnym, tego rodzaju przyrządy są znane i używane obecnie, w różnego rodzaju zabawach i praktykach erotycznych, nawet przez dłuższe okresy czasu, liczone przykładowo w tygodniach. Niektóre umożliwiają zachowanie higieny, inne rzeczywiście wymagają w tym celu regularnego zdejmowania. Zakładam, że wysoko urodzonych stać tutaj na wyroby najwyższej jakości. :-)
  • Pontàrú 02.07.2019
    Aaaa, ta diablica Anita! No jasne! Musiało być to coś więcej. Jak powiedziałeś, że zwykła kobieta nie może korzystać z mocy, tak teraz dowiedzieliśmy się, że Anita wcale nie jest zwykłą służką! Ale chytra baba…
    No nic. Czytam dalej a tu zostawiam 5
  • Nefer 02.07.2019
    Ta chwila "słabości" Marcusa będzie miała rozliczne konsekwencje, o czym bohater jeszcze się przekona. Przekona się, że za wszystkie blędy przyjdzie zapłacić.
    Pozdrawiam.
  • krajew34 04.10.2019
    To wskazuje jasno, że "służka" zapewne nią nie jest..Z drugiej strony wiedźma nie okazała się wiedźmą, nic tu nie można traktować dosłownie i bardzo dobrze. Bardzo ciekawe, lecę dalej.
  • Nefer 05.10.2019
    Sprawa Anity jeszcze niejeden raz powróci. Marcus jeszcze niejeden raz zostanie zaskoczony. Nadal niewiele wie o intrygach, w ktore zostal wplatany.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania