Nudne opowiadanie o całym moim życiu

Przyszła na świat jak prawie każde dziecko w szpitalu. Jej rodzice byli oczarowani urodą dziewczynki. Miała ona duże niebieskie oczka i wygląda naprawdę słodko. - A jak damy jej na imię? - zapytał tata dziewczynki. - Myślałam o Aleksandrze lub Korneli - odpowiedziała matka dziewczynki. - Wydaje mi się że Kornelia brzmi lepiej - powiedział ojciec. I właśnie tak dziewczynka otrzymała imię Kornelia.Potem upływały kolejne lata a dziewczynka rosła. Uczyła się siedzieć chodzić i mówić. W końcu poszła do przedszkola. Tam poznała koleżanki i przyjaźniła się z nimi przez całą szkołe podstawową. Uczyła się dobrze ale jej najwyższa średnia wynosiła 4.73. W końcu nadszedł czas na gimnazjum. W tedy Kornelia nie zajmowała się nauką a spotkaniami z przyjaciółmi i swoją urodą.Jak nastolatka bardzo zmieniła się z wyglądu. Książki odstawiła w kąt i pomimo tego że nie uczyła się dobrze ten czas wspomina jako najlepszy w swoim życiu. Prawdą jest że miała problemy z powodu słabych zarobków rodziców zaczeła palić zażywać narkotyki i psyskować nauczycielą. Pewnego dnia w szkole nauczycielka poczuła od niej alkochol - Kornelia czy ty piłaś? - zapytała jej wychowaczni.-Nie a jak coś to najwyżej wodę stara małpo - odpowiedziała dziewczyna. To zachowanie trwało tylko rok ponieważ później sytuacja finansowa jej rodziców się poprawiła. Kolejne dwa lata gimnazjum spędziła z przyjaciółmi. A teraz jest szesnastoletnią dziewczyną która uczęszcza do pierwszej klasy liceum. Ciekawe co się w jej życiu jeszcze przydarzy ale narazie nic nie wskazuje na to że będzie mieć ciekawsze życie niż do tej pory.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Pan Buczybór 29.12.2017
    No, faktycznie nudne...
  • fanthomas 29.12.2017
    Lepiej poczytać biografię Nuncjusza.
  • Zagubiona 29.12.2017
    Ciekawie dużo błędów, gdybyś mogła mi wytłumaczyć czemu służy ten tekst to byłabym wdzięczna. :) Nie oceniam. Pozdrawiam!
  • Zagubiona 29.12.2017
    Ciekawie dużo błędów, gdybyś mogła mi wytłumaczyć czemu służy ten tekst to byłabym wdzięczna. :) Nie oceniam. Pozdrawiam!
  • sewitandi 29.12.2017
    Biografia na jedną stronę, która jak mówi tytuł jest nudna. Dostaniesz trzy za szczerość.
  • Okropny 29.12.2017
    I właśnie tak dziewczynka otrzymała imię Kornelia.Potem upływały kolejne lata a dziewczynka rosła.

    Nie.
  • Różczka 29.12.2017
    Ma to na celu opowiedzenie ludzią jak nudne jest życie. Teraz mam pseudonim różczka
  • Nuncjusz 29.12.2017
    *różdżka
  • Nuncjusz 29.12.2017
    *ludziom
  • Karawan 29.12.2017
    Nuncjusz Nun czy Ty babalepiejwiedząca jesteś? ;)) "Rożczka to skrzyżowanie Różdżki z różyczką jest !! :))
  • Różczka 29.12.2017
    Nie to akurat miało być tak napisane różczka
  • Różczka 29.12.2017
    A ludziom to już błąd
  • Różczka 29.12.2017
    zrobiłam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania