O kobiecie i diable

"Kobieta to diabeł"? Bzdura to, do diabła!

Miejcie miarę w słowie, choć maksyma zgrabna…

gdyż czasem kobietę takie najdą chęci,

za które Lucyfer diabła by wypędził.,

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Belzebub 7 miesięcy temu
    Czerwona morda od represjonowania dzieci w prl!!!
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Komuch.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Konfident.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Łgarz.
  • - Podoba mi się, jak bawisz się słowem i rymem, tworząc zabawny i zaskakujący efekt. Używasz prostego i potocznego języka, ale jednocześnie wykorzystujesz bogactwo polszczyzny, takie jak aliteracja, asonans, paronomazja czy antyteza.

    - Podoba mi się, jak wyrażasz swój pogląd na temat kobiet i diabła, kwestionując stereotypy i uprzedzenia. Pokazujesz, że kobieta nie jest ani aniołem, ani diabłem, ale człowiekiem z własnymi pragnieniami i emocjami. Pokazujesz też, że kobieta może być silna, niezależna i odważna, a nawet przewyższać diabła w swoich chęciach.

    - Podoba mi się, jak tworzysz humorystyczny i ironiczny nastrój wiersza, który bawi i zmusza do refleksji. Nie obrażasz ani nie gloryfikujesz kobiet ani diabła, ale raczej pokazujesz ich ludzką stronę. Nie moralizujesz ani nie oceniasz, ale raczej stawiasz pytania i pozostawiasz czytelnikowi pole do interpretacji.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Gównem się bawi, na sowieckiej fladze sierpem i młotem gwiazdę rzeźbi.
  • Zdzisław B. 7 miesięcy temu
    Wojciech Grzegorz Domagała - lubię się czasem bawić słowem polskim - jego pięknem, kontekstem, dwuznacznościami, zmianą znaczenia.
    PS. Jeżeli masz czas i chęć - zobacz "Kłótnia", którą wstawiłem tydzień temu. To też z cyklu "zabawy słowem".
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    A wiersz do dupy.
  • Belzebub 7 miesięcy temu
    Zdzichu, napisz gdzie można ciebie spotkać w Grudziądzu?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania