-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Bogumił 16.02.2019
    Świetne.
  • Wzruszająca i dobrze napisana historia. Czwórka ode mnie.
    Ps. Przypomniała mi moją babcie, która mi często śpiewała tę pieśń.
  • Bogumił 16.02.2019
    Wypisz wymaluj podobna do Evity, tylko tutaj bardziej swojska Kasia. Ale stopień zduraczenia przez media i Bóg wie jeszcze kogo ten sam.
  • Ciekawa uwaga. To prawda obydwa opowiadania dotyczą degeneracji społecznej. Tylko, że u mnie było to przedstawione w formie dowcipu.
  • Ciekawa uwaga. To prawda obydwa opowiadania dotyczą degeneracji społecznej. Tylko, że u mnie było to przedstawione w formie dowcipu.
  • Bogumił 17.02.2019
    Marek Adam Grabowski Tutaj to też jest swoisty czarny humor;)
  • Wzruszająca i dobrze napisana historia. Czwórka ode mnie.
    Ps. Przypomniała mi moją babcie, która mi często śpiewała tę pieśń.
  • Lubię rozmaryn... Winny smak bardzo taki poetycki... może coś pomieszałem pozdro JERZY:)
  • Bożena Joanna 17.02.2019
    Temat miłości i zaniedbania. Chcemy naprawiać świat, ale sięgamy za daleko. Zapominamy o najbliższych, a staramy się zrobić coś dobrego dla nieznajomych. Wzruszające opowiadanie z motywem rozmarynu, miłości rodzicielskiej. Pozdrowienia!
  • Bogumił 17.02.2019
    Głupotka która dotyczy niestety wielu ludzi uważających się przez siebie samych za tak zwanych nowoczesnych i postępowych. Są przeświadczeni, że tam w innych stronach to ludzie są lepsi, bardziej beztroscy, uśmiechnięci. a jeśli nawet już są biedni, to znacznie bardziej zasługują na pomoc od miejscowych żuli.
  • Anonim 17.02.2019
    Bardzo Wam wszystkim dziękuję za pochylenie się nad tekstem i opinie. Może jeszcze napiszę coś podobnego. Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 10.04.2019
    Zespół Cela nr.3 zrobił kiedyś parodie? - przerobił tekścik, na "moja schizofrenio rozwijaj się ..." - na marginesie mi się przypomniało sprzed lat.

    "szur pereł" - może jednak chodzi o sznur?

    Dobre - kontrastuje.
  • Anonim 10.04.2019
    Ładne z tą schizofrenią.
    Dzięki za nalot na tekst.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 12.04.2019
    Antoni Grycuk, bo tak zmysłowo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania