-

-

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Anonim 18.07.2015
    Wydawało mi się to nieco... sprzeczne. Tu się kłócą, tu na kolację już idą. Nie wiem, nie wiem... W każdym razie kłótnie bardzo dobrze napisane i ciekawe :) No i astma.. astmatycy łączmy się! *pociąga z inhalatora na wiwat* Tym razem 4 :)
  • Radziwił 18.07.2015
    Interesujący przebieg kłótni choć dla mnie za szybki. Dobrze że zrobiłaś opis tych sytuacji każdego z osobna. Ich oczyma. Ciekawy dialog. 4 :)
  • NataliaO 18.07.2015
    W którymś rozdziale była wzmianka, że zostawał na kolacji u niej i jej ciotki. Teraz odmówił, a jak doszło do kłótni dla świętego spokoju poszedł już na kolacje. W ogóle nie robiłam w tej historii tła, skupiłam się na ich rozmowach, dlatego to opowiadanie może wydawać się sprzeczne czy chaotyczne.

    Dzięki Jared :))
  • NataliaO 18.07.2015
    To krótkie opowiadanie, historia ma tylko 7 rozdziałów więc nie robiłam powolnych zabiegów. Dzięki ;)
  • Marzycielka29 18.07.2015
    Co 7 tylko?! Ja chcę więcej :( A co do tej części to dla mnie super:) Nic naciąganego poprostu scena wyjęta z życia:D My kobitki zrozumiemy tylko nasze zachowania i sztuczki:D Ja tam daję 5 Porwałaś mnie tym opowiadaniem. Wiesz ja jestem wielbicielką fantazy, fantastyki itd... Bardzo rzadko historie miłosne mi się podobają choć z natury jestem niepoprawną romantyczka
  • Lucinda 18.07.2015
    Co do błędów: ,,Splótł nasze palce ze sobą, kurczowo ich trzymał." - zastrzeżenia mam do drugiej części zdania, po pierwsze ,,je", a nie ,,ich", po drugie ,,(...) i kurczowo je trzymał" lub chyba nawet lepiej ,,(...), kurczowo je trzymając". ,,W teorii trzymanie czyjeś ręki wydaje się nieszkodliwe ale gdy trzymałem ją zbyt blisko i tak mocno." - ,,czyjeś" (literówka) i oprócz przecinka przed ,,ale". którego nie ma, zamiast ,,gdy" dałabym ,,ja". To by poprawiło sens logiczny zdania. ,,Dawno nie czułem się tak dobrze i spokojnie przy kimś, jak ona to zrobiła. " - ,,Dawno nie czułem się tak dobrze i spokojnie przy kimś (kropka) Jak ona to zrobiła?" ( to tylko zmiana interpunkcji, a ułatwia zrozumienie sensu wypowiedzi. ,,W drodze jakoś wszystko się pogmatwało niż było pogmatwane," - coś mi tu nie pasuje. Zmieniłabym to. np. ,,W drodze wszystko się jeszcze bardziej pogmatwało". W ten sposób unikasz powtórzenia i wyrażenie zyskuje na poprawności. Dalej zamiast przecinka dałabym kropkę i resztę zaczęła od nowego zdania. ,,Uspokój się, tylko to sobie powtarzałam." - gdybyś napisała ,,Uspokój się, powtarzałam sobie." - uniknęłabyś powtórzenia słowa ,,tylko", którego używasz w następnym zdaniu. No i oczywiście przecinki. O tym mówię za każdym razem. Faktycznie trochę chaotyczne, wydaje mi się trochę słabsze. Ale jeśli to już prawie koniec, to rozumiem, że starałaś się przyspieszyć, żeby ze wszystkim zdążyć. Kłótnie fajnie ci wyszły, a były tak jakby w centrum uwagi, więc po namyśle zostawiam 5:) No i ciekawa jestem jak to się dalej potoczy. Czekam na rozdział 7:)
  • NataliaO 18.07.2015
    Bardzo się ciesze Marzycielko, że przypadła Ci do gustu historia, Dzięki :)
  • NataliaO 18.07.2015
    Dziękuje bardzo Lucinda :))
  • NataliaO 18.07.2015
    "W drodze jakoś wszystko się pogmatwało niż było pogmatwane" a tu miało być powtórzenie. Resztę idę poszukać.
  • Jan Potfforny 18.07.2015
    Piątka! (5)
  • NataliaO 18.07.2015
    Dziękuje :))
  • Jan Potfforny 18.07.2015
    Do NataliaO
    Mam pytanie! Kilka razy zauważyłem, że piszący kasują z czasem swoje teksty. Dlaczego to robią, Ty też?
  • NataliaO 18.07.2015
    jak się potem nie podobają to kasują inni
  • Jan Potfforny 18.07.2015
    Dziękuję za odpowiedź!
    Pozdrawiam!
    JP
  • NataliaO 18.07.2015
    Pozdrawiam:)
  • KarolaKorman 18.07.2015
    Jak zawsze przeczytałam z przyjemnością 5 :)
  • Angela 21.07.2015
    Jak zwykle bardzo ciekawie. 5 : )
  • NataliaO 21.07.2015
    Dzięki :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania