Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

O pierwiastku

("To dla jaj, panie, dla jaj". Ot, fraszka-chwilówka, przy rozpoczynającym się weekendzie) ;)

 

Skończył orgazm,

zaraz mu zgasł.

Ona niedopieszczona,

zrobił ją w balona.

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • sensol 23.11.2018
    kretyńskie
  • Zdzisław B. 23.11.2018
    Zgadzam się, kretyński twój komentarz. Ale uznanie za samobiczowanie. Jesteś masochistą? Współczuję.
  • Neurotyk 24.11.2018
    Zdzisław B., ten user musi, to mu w czymś pomaga. Każdy ma słabości. Lepsze takie odreagowywanie niż wiele innych , gorszych. Pozdrawiamy Sensolsa.
  • Zdzisław B. 24.11.2018
    Neurotyk Przecież umiem czytać. Wystarczy jeden wpis, a śmierdzi już z daleka trollowskim wpisem. Obchodzą mnie tacy tyle, co zeszłoroczny śnieg.
  • Neurotyk 24.11.2018
    Zdzisław B. Nie odpisuje, ja na gówno nie odpisuje bo mi śmierdzi zaraz.
  • Neurotyk 24.11.2018
    *Nie odpisuj
  • Neurotyk 24.11.2018
    Neurotyk, to nie typowy troll bo nie ciągnie przepychanek. Taki czuwaj, musi z jakiegoś powodu.

    Troll zaraz reaguje.

    A mnie obchodzą dookoła trolle, no nie ma za mną rozmowy. Tyle.
  • Nuncjusz 24.11.2018
    Neurotyk sensol nie jest żadnym trollem, znam kilka ładnych lat z Digarta, po prostu ma swoje zdanie
  • Nuncjusz 24.11.2018
    *znam go
  • Zdzisław B. 24.11.2018
    Nuncjusz, mam już o nim inne zdanie. Popatrz na moje poprzednie utwory - wszędzie powpisywał wczoraj wieczorem niby-komentarze: "głupie" i powstawiał jedynki. W ciągu kilku minut, więc bez czytania i rozumienia.To typowe, działanie trollowskie. Nie wiem, jak bywało tam na Digarcie,. oceniam po tym, co robi teraz.
  • Neurotyk 24.11.2018
    Nuncjusz czytaj ze zrozumieniem: to nie trol. Z jakiegoś powodu musi rzygnąc.

    Bez urazy.
  • Neurotyk 24.11.2018
    Zdzisław B. , lepiej się czuje Sensol jak to robi.

    Lepsze to niż wiele innych głupich głupot.
  • sensol 23.11.2018
    kle kle kle kle kle kle kle kle
  • Wrotycz 24.11.2018
    Żenua, nie fraszka. Co mu zgasło?Ten orgazm? Dwa razy o tym samym (wers1. i 2.) w tak krótkiej formie?
  • Zdzisław B. 25.11.2018
    Nie wiesz? Nie rozumiesz? Twoja strata. Tłumaczył nie będę.
  • betti 24.11.2018
    Szczerze mówiąc nie ma w tej ''fraszce'' nic, czym można by się było zachwycać, a nawet do czego uśmiechnąć... takie to prymitywne.
  • Zdzisław B. 25.11.2018
    Wiesz, najbardziej mnie odrzuca hipokryzja moralności wiktoriańskiej.
  • Pan Buczybór 24.11.2018
    dupy nie urywa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania