O początku mojego końca

Przez chwilę miałam ochotę żyć wiecznie. Wpatrywać się w kolorowe smugi pozostawiane przez niepozorną lampkę nocną i w pulsujące przedmioty uginające się przed moimi oczami. Przez jedną chwilę świat wydawał się piękniejszy niż był w rzeczywistości. Tak oczywisty jak sen z którego musisz się kiedyś wybudzić... Nawet jeśli sen był jedyną rzeczą, którą chciałam zatrzymać. Lecz przez ten jeden moment wszystko traciło znaczenie. Czas zwalniał i przyspieszał wraz z biciem serca zacierając na nim rany poprzedniego dnia. Tonęłam pośród barw i dźwięków, które mogłam niemal pochwycić w dłonie i było mi dobrze. Bo dobrze jest widzieć piękno w tych zwyczajnych rzeczach. Odkrywać siebie na nowo. Od początku.

Dlatego stoję tutaj. W pokoju pełnym wspomnień, tych złych i tych dobrych. Szukam sensu w niepozornych przedmiotach i milknę, by jeszcze raz poczuć magię muzyki sprzed lat. Chciałabym zatańczyć, lecz za bardzo kręci mi się w głowie. Ale to nic.

Cudownie jest czuć się szczęśliwym. Tak po prostu, bez żadnego powodu. Patrzeć w okno od swojego pokoju i czuć się wolnym...Prawdziwym.

Lecz następnego dnia wszystko wraca do normy . Ptaki zdają się ucichnąć a kolory niknąć pośród ogarniającego smutku. Pozostał tylko ból głowy i pusty listek tabletek rozrzucony gdzieś na skraju łóżka...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Wena 18.07.2015
    Ładny tekst. Podobały mi się zdania:
    „Bo dobrze jest widzieć piękno w tych zwyczajnych rzeczach.”,
    „Cudownie jest czuć się szczęśliwym. Tak po prostu, bez żadnego powodu.”
    W zdaniu: W pokoju pełnym wspomnień- tych złych…” powinien być przecinek po „wspomnień”, a nie myślnik. Jest opcja edycji, można poprawić :)
    Zakończenie smutne, ale cóż …
    Starannie napisane, a na to ostatnio zwracam uwagę. To bardzo ważne, oprócz treści. Daję mocną „czwórkę”. Pozdrawiam :)
  • CrazyWorld 19.07.2015
    Bardzo dziekuje:)co do myslnika, zaraz go poprawie :)
  • Wiksyl 19.07.2015
    dobry tekst.ładne zdania jak powyżej napisała Wena. zakończenie niewiadome do końca-ból głowy i pusty listek po tabletkach...
  • CrazyWorld 19.07.2015
    Ten tekst byl napisany z perspektywy czlowieka uzaleznionego. Kogoś kto zatracil sens zycia i szuka pocieszenia w butelce alkoholu i narkotykow (tutaj lekow). Stąd moje nietypowe opisy :) bardzo dziekuje za wasze komentarze :)
  • Chris 22.07.2015
    Ja Twoje opisy zrozumiałem od razu, poczułem je. Każdy jeden mówił do mnie, szeptał cichutko i porywał swoją głębią. Brawo! 5
  • CrazyWorld 22.07.2015
    Oo dziękuję bardzo ! Miałam nadzieję,że tak właśnie zostanie to odebrane :) Pięknie dziękuję
  • Slugalegionu 22.07.2015
    Jak nie wiadome do końca, narki są piękne: ) To oczywiście kłamstwo, ale za tekst 5.
  • CrazyWorld 22.07.2015
    Dziękuje ! :) Takie rzeczy są piękne do pewnego momentu. Potem cały czar znika i odczuwane są tylko ich skutki. Pozdrawiam :)
  • Chris 22.07.2015
    To piękno to niestety tylko iluzja. Osoba mamiona używkami im dłużej jest zaslepiana sztuczkami nałogu tym bolesniej odczuwa rozczarowanie, gdy przejrzy na oczy...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania