O tym, co komu do szczęścia potrzebne

Znalezione przy porządkowaniu starego dysku.

 

Mężczyzna do szczęścia potrzebuje pięknej, płowowłosej brunetki z rudymi warkoczykami, szczupłej i długonogiej, ale która nie byłaby wyższym od niego szkieletem. Kobiety o oczach czarnych jak zielony błękit oceanu, jasnej cerze, różowych policzkach i brązowej skórze. Dziewczyny z małym, zgrabnym biustem rozmiaru DD. Partnerki, która nie pragnie mieć z nim natychmiast dwójki dzieci, ale jednocześnie bez sprzeciwu wejdzie w rolę matki nie tracąc, mimo ciąży, nic ze wspaniałej figury.

Facet potrzebuje samodzielnej, zaradnej bizneswoman, całkowicie od niego zależnej. Kobiety mądrej i inteligentnej, której IQ wynosi nie więcej niż dziewięćdziesiąt punktów. Dziewczyny prostej, będącej doskonałą erudytką. Wyrafinowanej, doświadczonej kochanki pozostającej dziewicą. Wymarzona towarzyszka życia dla faceta to taka, która szłaby za nim wszędzie, ale jednocześnie zostawała w domu, gdy on ma wychodne na cotygodniowe męskie spotkania przy piwie. Kobieta stanowcza, która niczego nie jest pewna. Mająca własne zdanie, ale zawsze zgadzająca się z mężczyzną. Ciekawa świata, lecz nie na tyle, by pytać czemu wrócił tak późno. Skłonna do zamorskich podróży domatorka.

Kobieta idealna zachwyca się każdą nową, drogą zabawką swego mężczyzny, przy czym nigdy nie próbuje sama się nią bawić. Nie obraża się, gdy zdarzy się mu zapomnieć o rocznicy, urodzinach czy walentynkach, ale sama kupuje sobie kwiaty i prezenty.

 

Nic nadzwyczajnego.

 

Jeszcze mniej skomplikowane są wymagania kobiet wobec mężczyzn – w zdecydowanej większości pannom i paniom wystarczy przystojny Włoch.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Anonim 02.06.2020
    A to ładne!
    Ty, ale to nie Twój tekst!
  • Bajkopisarz 02.06.2020
    Roszczę sobie do niego pełne prawa ;) Natomiast jest on stary, to fakt.
  • Anonim 02.06.2020
    Bajkopisarz
    nie może być Twój, bo Ty jesteś BAJKOpisarz, a to sama prawda ;)
  • Bajkopisarz 02.06.2020
    Antoni Grycuk - mogę się tylko usprawiedliwić tym, że powstał zanim jeszcze napisałem pierwszą bajkę ;)
  • Kocwiaczek 02.06.2020
    "Kobieta stanowcza, która niczego nie jest pewna." – nic dodać, nic ująć :D Cały utwór to słodko-komiczno-gorzka prawda.
  • Bajkopisarz 02.06.2020
    Dzięki ;) A ja myślałem, że będą zaprzeczenia i polemika :D
  • Kocwiaczek 02.06.2020
    Bajkopisarz każdy tu widzi, to co chce widzieć. Jedni się obruszą, inni – jak ja, uśmiechną jednym kącikiem ust i pokiwają głową. Taki lajf. To trochę jak z tym, że na randki chodzą misie z koteczkami, a rozwodzą krowy z baranami ;)
  • Bajkopisarz 02.06.2020
    Kocwiaczek - no to w sumie cel osiągnąłem, skoro się uśmiechnęłaś :) Pozdrawiam serdecznie
  • Kocwiaczek 02.06.2020
    Bajkopisarz jak najbardziej :) Również pozdrawiam.
  • Clariosis 02.06.2020
    Nie wiem w sumie jak się do tego odnieść... Ale przeczytałam, to zostawiam komentarz, byś wiedział. :)
  • Bajkopisarz 02.06.2020
    Dzięki za odwiedziny ;)
  • Piotrek P. 1988 02.06.2020
    Zabawny tekst, 5, pozdrawiam :-)
  • Bajkopisarz 03.06.2020
    Dziękuję :)
  • Shogun 02.06.2020
    Tekst z przymrużeniem oka, ale i z głębszym przesłaniem, choć ja się obruszę, a co mi tam, mogę! Otóż kobita może być wyższa ode mnie, mnie to nie przeszkadza haha :D I co teras? haha :D
  • Bajkopisarz 03.06.2020
    No, czyli chcesz długonogą. Tak jak napisałem, wszystko się zgadza ;)
  • Shogun 03.06.2020
    Bajkopisarz Cooooo? Nieeeeeee! Czy to znaczy, że jestem stereotypowym facetem? :( haha :D
  • Bajkopisarz 03.06.2020
    Shogun - o tam, zaraz stereotypowym... Ujmijmy to elegancko: gdybyś miał 3 życzenia do Złotej Rybki, to nie miałaby problemu ze spełnieniem żadnego ;D
    Czyli wszystko w normie ;)
  • Shogun 03.06.2020
    Bajkopisarz dobrze powiedziane :D Uspokoiłeś mnie tymi słowami, bo jak wszystko w normie, to nie ma się czym martwić ;)
  • Bożena Joanna 02.06.2020
    Jeden wniosek z tego tekstu, kobieta ma być piękna i wszystko umieć, a udawać słodką idiotkę i pozostawać zawsze w cieniu mężczyzny. Prosta prawda niezmienna od stuleci. Zabawne!
  • Bajkopisarz 03.06.2020
    Dziękuję bardzo. Przyznaję, tekst nie jest odkrywczy ;)
  • JamCi 03.06.2020
    Hmmmm cieszyło czytanie. Fajna myśl realizowana konsekwentnie, ciekawiła pointa, ale jak do niej dopłynęłam, to jak tekst był super, tak pointa troszkę jakby rozczarowuje. Jakby nie dorosła do reszty tekstu. No ale może po prostu nie jestem idealna kobietą po prostu ;-)
  • Bajkopisarz 03.06.2020
    Bo pointa jest taka życiowa, a nie bajkowa ;) Dzięki za odwiedziny!
  • JamCi 03.06.2020
    Bajkopisarz ano wim. Bo i są inne kobiety, które Włoch wkurwia. Ale one jakby mniej. Kochane.
  • JamCi 03.06.2020
    Oj.... jedno "po prostu" chciałam.
  • Pan Buczybór 03.06.2020
    Fajne wykorzystanie stereotypów, kontrastów i przeciwieństw. Dobry tekst ukazujący w krzywym zwierciadle pragnienia obu płci w odpowiednio przerysowanym tonie. Końcówka przede wszystkim bardzo trafna :)
  • Bajkopisarz 04.06.2020
    Bardzo dziękuję! Też się w zupełności zgadzam z ostatnim akapitem ;)
  • Pasja 06.06.2020
    Pachnieć i być przy boku tego jedynego. To tylko utopijne stereotypowe spojrzenie. Włosi raczej nie, za niscy ?
    Pozdrawiam
  • Bajkopisarz 08.06.2020
    Dziękuję bardzo ;) Dlatego doprecyzowałem: przystojny Włoch, żeby było jasne ;)
  • patix882 07.06.2020
    fajne :D zapraszam do siebie :D
  • Bajkopisarz 08.06.2020
    Dzięki! Byłem ;)
  • laura123 08.09.2020
    Uśmiałam się. To jest znakomite! 5
  • Baba Szora 04.01.2021
    :-))))) W punkt!
  • Bajkopisarz 04.01.2021
    :) Dziękuję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania