Obca Dusza #2 [ulotniła się]

Było, ale się zmyło. ;)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Anonim 06.12.2015
    Historia wydawała mi się z początku zupełnie wyrwana z kontekstu pierwszej części, gdybyś nie wspomniała o Duszach, zupełnie bym jej nie połączyła ze sobą. Niemniej czułam się, jakbym oglądała film akcji, z udziałem najprzystojniejszych ludzi świata w najbogatszym miejscu, Alfonsyno jesteś mistrzem słowa. Nie wiem dlaczego, ale twoje opisy za każdym razem działają na moją wyobraźnię, potrafię zagłębić się w tę historię pod każdym względem, wyobrazić sobie bohaterów, całe pomieszczenia, przestrzeń w jakiej się znajdują. Masz siłę oddziaływania na człowieka pod względem opisowym. Lubię także twoje dialogi, które nawet nieadekwatne do wieku (jak w brudnych sekretach), nadal fascynują. Tutaj przedstawiasz je bardzo naturalnie, z lekkim flirtem, pożądaniem i braterską miłością. Zmieniam zdanie, Ezra będzie moim ulubionym bohaterem *.* Za tn czerwony krawat i za to, jak Sally weszła do windy i go zobaczył, ja też go zobaczyłam i miałam takie "o jeny. chcę". Trzecie miejsce na liście bohaterów zajmuje! Bez dwóch zdań, twoi bohaterowie zawsze wychodzą tak seksownie i tak nieziemsko w mych oczach.
    Nurtujesz mnie także pomysłem, powolutku coś tam pokazujesz, a jednocześnie bardzo dużo skrywasz, nie potrafię się doczekać następnego rozdziału, może na mikołajki? :D
  • alfonsyna 08.12.2015
    No, teraz już naprawdę mnie rozpieszczasz komplementami XD Czasem nawet ja sobie do końca nie potrafię wyobrazić wszystkiego, dlatego zostawiam trochę "luk" opisowych, żeby sobie czytelnik "dowyobrażał" za mnie i po swojemu. Generalnie trzeci rozdział ma za zadanie trochę bardziej "skleić" fabularnie jedynkę z dwójką, także mam nadzieję to trochę uporządkować :) Nawet miałam coś dodać w mikołajki, ale plany mi się pokrzyżowały, ale co się odwlecze to nie uciecze. Dziękuję za motywujący komentarz! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania