O.B.I.E.C.T. - 343

***

Od Autora:

Witajcie! Moja seria „Demon” stoi od dłuższego czasu, bo nie mam na nią weny. „Komisar” zbliża się do końca, a Wróg Republiki będzie raczej na uboczu.

Zacząłem więc zastanawiać się nad jakąś nową seryjką jaką będę pisał po zakończeniu aktualnych.

Poniższy „dokument” jest związany z nową koncepcją: O.B.I.E.C.T. - inspirującą się uniwersum SCP.

Dajcie znać co myślicie!

***

 

Poniższy dokument jest własnością Organizacji – wszelkie osoby bez odpowiednich uprawnień mające dostęp do tego dokumentu zostaną ukarane.

 

Wymagany Poziom Uprawnień: 4

 

Wszystkie informacje zawarte w dokumencie są ściśle tajne i omawianie ich poza Organizacją jest zakazane. Wszystkie osoby, które złamią tą zasadę zostaną ukarane.

 

Zostałeś ostrzeżony.

 

O.B.I.E.C.T. – 343

Przydomek: „Walking Titan”

Moc: A

Charakter: Neutralny.

Rodzaj: Niebezpieczny

Powstrzymywanie: Niemożliwe

Destrukcja: Niemożliwe

 

Opis:

Po raz pierwszy zauważony w ___ roku, przez doktora _____. Na Antarktydzie. Obiekt 343 przybiera formę humanoidalnego olbrzyma, mierzącego około 2 km. Dokładne pomiary były jak dotąd niemożliwe, jako że obiekt 343, zawsze jest obserwowany w ruchu. Obiekt 343, jest przezroczysty i mimo że wpływa na nasz świat, żadne znane sposoby nie zdołały wpłynąć na niego. Pojawia się w równych odstępach czasu wynoszących ___ dni, dokładnie na 28 minut i 32 sekundy. Grupa naukowa podejrzewa że obiekt 343 należy do innego wymiaru i regularnie część jego egzystencji nakłada się na nasz świat. Wedle wszystkich obserwacji, wiadomo że porusza się ona zawsze po stałej powierzchni. W Incydencie 343/22/91 został zauważony pod powierzchnią wód Atlantyku na głębokości ____ współrzędne _______. Mimo licznych incydentów, gdzie co ____ miał ofiary śmiertelne, grupa badawcza ustaliła że obiekt 343 nie jest agresywnie nastawiony do ludzi. Najpewniej obiekt 343 nie ma świadomości że wpływa na nasz świat. Mimo to poziom zniszczeń jakie dokonuje, nawet nieświadomie, jest bardzo wysoki. Każdy krok obiektu 343 wywołuje miejscowe, punktowe trzęsienie ziemi i dokonuje minimum 98% zniszczeń, na obszarze 400 metrów kwadratowych, tam gdzie postawił stopę. Aktualnie podjęto ____ prób, wykorzystując inne obiekty, próbując wpłynąć na obiekt 343. Wszystkie zakończyły się fiaskiem, a kontynuowanie badań w tym zakresie zostało wstrzymane pod wpływem doktora ____ z poparciem rady. Aktualnie Organizacja nie posiada żadnych obiektów, czy narzędzi zdolnych powstrzymać/ kontrolować/ wyeliminować obiekt 343. Na dzień dzisiejszy, najbardziej krwawym incydentem był 343/12/200, kiedy pojawił się na północnej granicy ____ niedaleko miasta _____. Ponad _____ cywili straciło życie, a obiekt 343 dokonał _____ dolarów wartych zniszczeń. Organizacja wykorzystała swoje wpływy w rządzie _____ by wymazać pojawienie się obiektu 343 z świadomości publicznej. Po incydencie, za dyrekcją rady został założony nowy zespół, zajmujący się analizą zachowania obiektu 343. Obiekt 343 jest oznaczony jako niebezpieczny i personel organizacji ma wytyczne unikania bezpośredniego kontaktu i obserwację z odległości 1,5 km.

 

Notka doktora ____.

Pseudonim: Król

Data __/__/____

 

Obiekt 343 zmienił ostatnio swoje zachowanie. Wcześniej był zauważany pod powierzchnią oceanów czy na biegunach. Ostatnie Incydenty jednak, zdarzają się coraz bliżej, nie tylko lądu, ale i dużych skupisk ludzkich. Obawiam się że Organizacja nie będzie w stanie zbyt długo ukryć obiektu 343 przed wzrokiem publiki. Apeluję o użycie obiektu 012 do rady. Okazał się bardzo skuteczny w eliminacji innych obiektów, jest więc prawdopodobieństwo że i tym razem zadziała. Wątpię jednak, by moje propozycje zostały wysłuchane. Możliwe że to nie zadziała, ale nie możemy sobie pozwolić na kolejne ____. Ledwo co udało nam się wyciszyć całą sytuację. Obawiam się również że Obiekt 343 może nieświadomie natrafić na jedną z naszych placówek. Nie możemy do tego dopuścić.

Obiekt 343 jest jednym z najniebezpieczniejszych obiektów klasy A, nie tyle pod względem ilości zniszczeń czy wytrzymałości, a szansy jaką ma na obudzenie populacji.

Obiekt 012 może być naszą jedyną nadzieją.

 

Doktor ____

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Texic 21.05.2020
    Tekst jak najbardziej nadaje się na SCP wiki, polecam tam wrzucić.
  • Kapelusznik 21.05.2020
    Zobaczymy, nie wiem czy chcę na główkę wskakiwać do tego uniwersum.
    Dopiero co je liznąłem :)
  • TheRebelliousOne 21.05.2020
    Damn, uwielbiam uniwersum SCP! <3
  • Kapelusznik 21.05.2020
    Ostatnio się bardziej zagłębiłem
    Spodobało mi się
    Ale brakuje mi fabuły - tak właściwie SCP to seria bliżej nieokreślonych dokumentów o wymyślonych bytach - większość opierająca się na mitach, legendach itd.
    Napisanie opowiadania fabularnego w uniwersum SCP wymagałoby głębokiego zagłębienia się w uniwersum - na co nie tylko nie mam czasu - ale i uniwersum to nie jest kompletne, czy stałe.
    Na razie to tylko koncept, ale mam nadzieję że spodoba wam się to co uknułem z tym zrobić.
  • TheRebelliousOne 21.05.2020
    Kapelusznik Na Twoim miejscu wziąłbym jakiegoś popularnego SCP lub kilka i puścił ich samopas na świat, gdzie sialiby spustoszenie! :D Przynajmniej ja bym tak zrobił, skoro to horror...
  • Kapelusznik 21.05.2020
    TheRebelliousOne
    Seria jaką planuję ma być miksem horrodu i komedii
    Anomalie są irracjonalne, więc mogą być też zabawne
    Zresztą SCP mają już robota który reaguje agresją i atakiem na widok ptaków i wykrzykuje anty-ptasią propagandę po francusku (nie robię sobie jaj)
    Więc...
    Zobaczymy

    Znalazłem genialny film z SCP 096
    https://www.youtube.com/watch?v=MEOZkf4imaM
    Proponuję ci obejrzeć
    Genialna jakość
  • TheRebelliousOne 21.05.2020
    Kapelusznik
    Znam ten film. Mi też bardzo się spodobał i zrobił na mnie duże wrażenie. Szkoda, że nie ma takich fajnych filmów o potworach z cyklu Creepypasta. I tak, jestem w stanie uwierzyć, że takie SCP istnieje. W końcu czego tam nie ma... XD Tak czy inaczej, mam hype na ten Twój projekt!

    Pozdrawiam ciepło :)
  • slawko00 21.05.2020
    Wow. Zapowiada się ciekawie. Błędów nie ma. Ciekawi mnie jakie to uniwersum będzie :D wgl co to jest uniwersum SCP?
  • Kapelusznik 21.05.2020
    Wyobraź sobie bandę twórców, takich jak my - każdy indywidualnie tworzący byt/ anomalię/ potwora - według swojej własnej wizji
    By następnie włożyć je do jednego i tego samego uniwersum gdzie tzw. Fundacja SCP (Secure, Contain, Protect) prowadzi badania, analizuje, wpływa, zamyka lub niszczy dane anomalie, lub używa ich dla własnych celów.
    Lista rozchodzi się od bytu który sam siebie określa Bogiem
    Nieśmiertelnego gada/ krokodyla, o inteligencji znacznie wyższej od ludzkiej
    Komputer który jest samoświadomy
    Robota który nienawidzi ptaków
    Oraz galarotkowego potwora który gilgocze ofiary, wywołuje euforię i leczy depresję

    Jest tam wszystko
    Ponad 5 tys. pozycji jeśli się nie mylę - mają oficjalną stronę
    Zainspirowałem się
    Fajne uniwersum - ale brak fabuły
    Chcę stworzyć coś podobnego, wypełniając tę pustkę
  • slawko00 22.05.2020
    Kapelusznik aaa. Fajny koncpet. Może kiedyś dołożę swoją cegiełke do tego :D No to trzymam kciuki za Cb :) jak seria będzia trzymała poziom ostatnich komisarów to same 5 będę Ci stawiał pewnie :D
  • Całkiem ciekawe, tajemnicze i na swój sposób dziwne. W prawdzie miałem problemy z skupieniem się na tekście, ale to być może dlatego, iż ostatnio jestem pełen emocji. Mimo wszystko na zachętę 5.
  • Kapelusznik 22.05.2020
    Dzięki
    Zobaczymy jak pójdzie Komisar, ale przewidują że za niedługo się skońcy
  • Pontàrú 24.05.2020
    Wow, aż miałem takie ciarki. Grałem w SCP secret laboratory i czuję dokładnie ten klimat! Ode mnie 5
  • Kapelusznik 24.05.2020
    Będzie fabuła
    Już mam kilka pomysłów które powinny przerazić
    :)
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania