Obóz śmierci | prolog |

Był ciepły poranek. Wakacje zaczeły się tydzień temu. Autobus zmierzał w kierunku lasu. W środku pojazdu jechało piętnaściorgo dzieci, każde w wieku przybliżonym do 14 lat. Na samym tyle siedziała najsilniejsza grupka z wszystkich. Alice bardzo wredna, jednak najsłabsza z całej czwórki. Kuba bardzo silny, jednak nie za mądry. Suse nie zbyt piękna, ale za to świetnie znała karate. Damian, był szefem całej ekipy najbardziej kreatywny ze wszystkich. Nieco bardziej z przodu siedziała Celina zwykle strachliwa, najniższa z wszystkich. Kołoniej siedział jej brat Niko, w przeciwieństwie do siostry odważny i bardzo zaradny. Niedaleko nich siedział najlepszy przyjaciel Nika, Andrzej. Andrzej był kujonem i cały czas coś czytał. Przed nimi siedziała kolejna grupka, tym razem damska. Składała się z Angeli, Moniki i Lili. Wszystkie były zwykłymi tapeciarami, bez charakteru. Obok nich siedzieli chłopacy, którzy prubowali je poderwać. Przemek niski niczym nie wyrużniający się czternastolatek. Kacper najprzystojniejszy z wszystkich. Niemiał dziewczyny tylko dlatego, że niemugł się na rzadną zdecydować. Horacy był szalenie zakochany w Monice, jednak zawsze bał się jej to powiedzieć. Na samym przodzie siedziało rodzeństwo bliźniaków. Agata i Ania. Obie jechały na pierwszy swój obuz i troche się bały. Jechało z nimi równierz kilku nauczycieli. Pani Naleśnicka i pan Kobiecki. Po godzinie jechania, autobus zatrzymał się przy lesie, to właśnie w nim czekał na nich obuz zbudowany, przez pana drzewskiego, który był leśniczym. W obozie pracowały dwie kucharki pani szpachelka i pani garncka. Dzieci, wraz z nauczycielami ruszyły w głąb lasu by rozpocząć nową przygode. Szkoda, że jeszcze nie wiedzieli jaką.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Infernus 13.02.2020
    Przedstawienie bohaterów wyszła jak wyliczanka. Prolog - jeżeli nie wciągnie czytelnika to jest problem. W prologu samo wyliczanie postaci jest, moim zdaniem, słabe. Tutaj musi pojawić się element przyciągania. "sprubuj" odnaleźć błędy ortograficzne :)
    Zobaczymy co też bohaterów spotka w lesie...
  • AlaOlaUla 13.02.2020
    Podoba mi się słowo -Kołoniej- bardzo nowatorskie?
  • AlaOlaUla 13.02.2020
    niemugł się na rzadną - piękne?
  • Sisi26 13.02.2020
    Daję Ci 5. SUPER POCZĄTEK - CZEKAM NA DALSZE, BARDZO ŁADNIE I ZAPRASZAM DO MNIE....
  • AlaOlaUla 13.02.2020
    Też daję 5.
    Za oryginalny styl i język.
    Mistrzostwo?
  • Zaciekawiony 14.02.2020
    1/5

    Pisane na kolanie.
  • AlisaTrap 15.02.2020
    Grupka dziewczyn która składała sie Angeli (z My talink Angela) Moniki (z Doki Doki) i Lili (z Harrego Pottera) =-O

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania