xx

xx

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Kocwiaczek 11.01.2020
    Zawsze podziwiałam ludzi, którzy potrafią pisać tak jak ja nie umiem. U mnie wszystko jest podane na tacy, u Pana trzeba się mocniej zastanowić nad treścią. I to jest właśnie potęga poezji. Gratuluję i dziękuję za możliwość przeczytania.
  • Artbook 12.01.2020
    Kocwiaczek dziękuje za wizytę i dobre słowo :-)
    Fakt, nie piszę o sprawach "lekko podanych" i trza się czasami nagimnastykować.
    Tym bardziej miło mi, że jesteś i próbujesz sił.
    Doceniam. Bardzo! :-)

    * panem, to ja żadnym, bo na niego trza sobie zasłużyć ;-)
    W każdym razie dla ciebie, jak dla wszystkich, po prostu Artbook, Arti czy jakoś tam.
    Pozdrawiam!
  • JamCi 11.01.2020
    Jest taka piosenka, którą Grabowski ma gdzieś na jakiejś płycie. Męska rozmowa z telewizorem. Zobacz sobie. Dobre. A tak poza tym to mi się mordka uśmiechnęła bo ostatnio wrzucałam tekst taki trochę retro :-) Dziesięć kroków do tyłu w czasie :-)
    A swoje szkiełko wygrałam w bardzo ciekawych okolicznościach :-)
    Pozdrawiam.
  • JamCi 11.01.2020
    Tak naprawdę dostałam w prezencie od... Szefa wszystkich szefów.
  • Artbook 12.01.2020
    Kolorowe pudełko, albo jak mama rzecze "pudło", to kawał ludzkiej historii. Bywa, że i siebie tam widzimy. Tak przez mgłę, albo dosłownie ;-) Kiedyś ogromny kineskop, a dzisiaj ogromny obraz. Lubimy patrzeć, widzieć i dostrzegać...

    A tu nawet Szef wszystkich szefów. No proszę. To kolejna niespodzianka ;-)

    Pozdrawiam i dzięki za barwy kom ;-)
  • JamCi 13.01.2020
    Artbook no wielkie. Ja mam za duży w stosunku do tego, czego potrzebuję, ale jak spadł z nieba taki to jest taki. Jak skomentował mój Brat: głupia! Duży ci taki prezent zrobił a ty wybrzydzasz :-)
  • betti 11.01.2020
    Nie wiem, do mnie ten wiersz nie przemawia. Ale może to wina braku wrażliwości, chociaż piękno widzę i potrafię docenić...
  • Artbook 12.01.2020
    Spoko, rozumiem. Dziękuje za wizytę i komentarz :-)
  • Dekaos Dondi 12.01.2020
    Artbook→Przede wszystkim ładnie napisane. Tak dostojnie jakby.
    Niby by o telewizor chodziło kolorowy... i co z tego dla ludzkości wynikło?
    Jednakowoż sądzę, że chodzi o coś→Więcej... w tym spojrzeniu takim.
    ''jak tylko zaistniał w pokoju''→jedno się mniej→to jeno sugestia:)
    Pozdrawiam:)→5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania