.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 05.05.2015
    Bardzo ładnie przedstawiony początek, zostawiam 5 :) Takie trudne miłości są wciągające, mam +18, więc mogę czytać, to wrócę tu :)
  • DuŚka ^.^ 06.05.2015
    Ja chyba nie powinnam czytać, bo to nie +14 :D Ale jeśli przeczytalam muszę przyznac , że jest to przedstawione z ciekawej perspektywy ilekko się czytalo :)
  • NataliaO 06.05.2015
    A ja jestem stara i mogę sobie oczytać. Lubię taką trudną miłość, i sama też coś tu wstawiam miło będzie poczytać kogos kto też cos o tym napisze ze swojej perspektywy :)
    Tak, to właśnie ta tajemnica mnie tak intryguje. Sprawia, że na samą myśl o tym chłopaku robi mi się twardo w spodniach. - coś mi nie pasuje to zdanie, od tajemnicy robi mu się twardo w spodniach? - początek lekki w odbiorze; 4:)
  • Vasto Lorde 06.05.2015
    Zdanie, które wymieniła w swoim komentarzu NataliaO, też nie zbyt mi pasuje. Co do pomysłu i reszty, oceniam na 4.
    Nie zafascynowała mnie ta historia :D
  • wolfie 06.05.2015
    Początek całkiem w porządku, choć wpadło Ci kilka powtórzeń. Za tematyką o miłości nie przepadam, ale postaram się śledzić Twoje opowiadanie. Na razie 4 ;)
  • Prue 06.05.2015
    Lubię takie opowiadania, choć nie zawsze byłam za. Tu jedyną osobą, która pisze o gejach jest NataliaO, a tu niespodzianka.
    Przeczytałam i mam mieszane uczucia, początek trochę taki średni. Też przyczepie się do zdania, które powyżej wymieniono. Co do postaci, pan nauczyciel jest gejem czy raczej teraz się przebudził. Jeszcze zerknę na tę historię. Ode mnie 3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania