Ocalić Myśl zaprasza Nas do zimowych inspiracji

Ocalić Myśl z okrzykiem hej - zachęca Nas do kolejnej edycji LBnR

 

Dziękuje za możliwość podania tematów i ma nadzieję, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie. :). Serdecznie zachęca i liczy na odzew!.

 

~ GDYBY PŁATEK ŚNIEGU POTRAFIŁ MÓWIĆ...... „Slyszysz Koci, jak płatki śniegu uderzają o szyby? Jaki to miły, miękki odgłos! Tak, jakby ktoś dawał oknom buziaki. Jestem ciekawa, czy śnieg jest ZAKOCHANY w drzewach i polach, skoro całuje je tak delikatnie? A potem, wiesz, okrywa je taką bielutką pierzynką i może mówi im tak: "Uśnijcie, moje kochane, śpijcie, póki nie wróci lato". A kiedy, Kociu, budzą się talem, stroją się całe w zieleń i, gdy tylko zawieje wiatr ruszają do tańca. Och, jak to pięknie wygląda!- Zawołała Alicja”... – Lewis Carroll.

 

„Każdy płatek śniegu jest westchnieniem pokrzywdzonej gdzieś w świecie kobiety. Że wszystkie westchnienia wznoszą się ku niebu, łączą w chmury, a potem rozpadają na małe fragmenciki, które w ciszy spadają na ludzi w dole. Aby przypomnieć, jak bardzo cierpią takie kobiety jak my. Spokojnie znosimy wszystko co na nas spada”. – Khaled Hosseini.

 

~ CIEPŁE OBLICZE ZIEMI... „Długi spacer, żeby to wszystko jeszcze raz przemyśleć. Przy okazji zobaczyłam zupełnie inne oblicze zimy – błyszczący, pachnący świeżością świat. Słońce wyparło tę męczącą, wszechobecną dotąd wilgoć. Biel również była dziś inna, jakby odbita alabastrem i złotem”. – Hanna Kowalewska.

 

„Na początku jest zimno i okrutnie, ale jest w jakiś sposób piękny i tęsknisz za tym, gdy go nie ma. A jeśli trzymasz go w rękach wystarczająco blisko i wystarczająco długo, to się zmienia. To się roztapia ”. – Bex-chan.

 

~ NAJPIĘKNIEJSZY PREZENT „... no, ale widać wyraźnie, że przez trzysta sześćdziesiąt cztery dni możesz dostawać prezenty bezurodzinowe... Z pewnością. I tylko jeden urodzinowy, wiesz ”. – Lewis Carroll.

 

„Wszelkie podarunki są niczym. Pieniądze się zużywają. Ubrania zdzierasz do cna. Zabawki się psują. Ale dobry posiłek pozostaje w twojej pamięci. Nie gubi się jak inne prezenty. Ciało opuszcza szybko, ale pamięć powoli”. – Anna Badkhen.

 

Rozwiniecie tematów jest tylko przykładowe i można to zrobić tak dowolnie, jak tylko pozwala Wam wyobraźnia. Można tworzyć na kanwie jednego tematu lub połączyc dwa.

To bardzo proste. Wystarczy napisać wiersz lub liryczne utwory wierszowane, można też zaszaleć prozą poetycką.

Potem opublikować na Głównej, a link umieścić w wątku na Forum pod:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

 

Następnie czytamy i czytamy, komentujemy zgłoszone teksty, i czekamy na głosowanie! W tej ramie czasowej już nic nie poprawiamy.

Więc pisz i nie oglądaj się na innych, bo czas ucieka i upłynie minutę przed północą 17 grudnia!

 

Życzymy ciekawych wierszy, miłej zabawy i niech wygra najlepszy!

 

*więcej na:

https://www.opowi.pl/konkursy/

https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/

 

Literkowa

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania