Oczy

Gdy GO widzę doznaję szoku... A muszę widywać go niemal codziennie. Te ciemne włosy i kasztanowe oczy... Rzadko patrzą się na mnie, ale gdy tak się dzieję cała czerwienieje a serce mi przyspiesza. A te oczy patrzą na mnie przeczesując moją duszę, myśli i uczucia. Są lekko ironiczne jak zawsze i z małym błyskiem.

Dlaczego nic nie powiem? Dlaczego zawsze wchodzę na idiotkę? Czy możliwe jest dziecinne spuszczanie oczu? Ciągle... Dlaczego nie potrafię się odezwać i zaśmiać w towarzystwie chłopaków tak jak panna L.? Ale nie tak sztucznie, sztywno... Tylko ciepło i miło, z blaskiem w oku...

 

Czytelniczka

 

Tekst na pół wzięty z mojego życia a na pół nie.

Jestem tu pierwszy raz więc proszę bez raźnej krytyki typu "ale szmatławiec"...

 

PS. Wiem, że mam dużo błędów typu interpunkcja ;)

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Anonim 27.09.2015
    Eee tam zaraz, nie będę Cie raźnie krytykował, ani nawet opieszale, bo rozumiem sytuację - też byłbym w codziennym szoku, widząc oczy kasztana :)
  • Numizmat 27.09.2015
    Skoro nie chcesz krytyki, a do błędów sama się przyznałaś, to czego oczekujesz?
  • Czytelniczka 30.09.2015
    Czy ja czegoś oczekuje? Strona Opowi jest stworzona do zamieszczania opowiadań. Ludzie, którzy mają ochotę czytać to czytają. Nikt Ci nie każe tego robić. Nie liczę na nic. Czy ja napisałam, że musisz zamieszczać komentarz? Wystarczyło "fajnie" albo "trochę ci nie wyszło".
  • elenawest 30.09.2015
    Czytelniczka najeżdżasz na ludzi, którzy tu zamieszczają swoje opowiadania, bo ktoś udzielił ci jakiejś rady. Po co więc zamieszczać swoje opowiadania, jeśli nie chce się krytyki czy konstruktywnych komentarzy które coś wnoszą do warsztatu naszej pracy, a wyłącznie dobre komentarze? chyba nie o to chodzi na tym portalu...
  • Anonim 30.09.2015
    Czytelniczka zamieszczaj se na blogu jak nie chcesz komentarzy, bo tutaj będą i krytyka i pochwały w zależnosci od tego co umieścisz, na tą chwile ten tekst jest gówno warty :)
  • elenawest 30.09.2015
    FilipzKonopii brawo :)
  • Rasia 30.09.2015
    Przeczytałam to dwa razy, a pomimo tego dalej nie wiem, o czym właściwie to jest, co to ma wnosić. Popieram poprzedników, teksty publikuje się po to, żeby inni ze swojego punktu widzenia czy chociażby bardziej doświadczeni mogli ci pomóc. Przecież nie krytykujemy tekstów innych użytkowników dlatego, że taki mamy kaprys i chcemy ich zwyzywać. Do konstruktywnych komentarzy też trzeba dojrzeć.
  • elenawest 30.09.2015
    Rasia zgadzam się ;)
  • Czytelniczka 02.10.2015
    Och! Czy Wy naprawdę nie rozumiecie?!?! Nie chodzi mi o KULTURALNĄ krytykę tupu "Trochę kiepsko wyszło, próbuj dalej, rób to i tamto". Chodzi mi o krytykę "Ale szmata, szmatławiec" itp. Nie rozróżniacie tego? Jeśli chcecie krytykujcie, ale z KULTURĄ. Czasami przyda mi się krytyka ;-). Bo czasami mam wrażenie, że niektórzy ludzie nie wiedzą co to znaczy KULTURA... A po drugie... Czy ja najeżdżam na ludzi? Nie wydaję mi się. Ktoś zadał pytanie a ja grzecznie odpowiadam.
  • Numizmat 02.10.2015
    "Czy ja czegoś oczekuje? Strona Opowi jest stworzona do zamieszczania opowiadań. Ludzie, którzy mają ochotę czytać to czytają. Nikt Ci nie każe tego robić. Nie liczę na nic. Czy ja napisałam, że musisz zamieszczać komentarz? Wystarczyło "fajnie" albo "trochę ci nie wyszło"."
    Gdybyś coś takiego powiedziała któremukolwiek z nas prosto w twarz, z pewnością nie zabrzmiałoby to grzecznie. To, że w Twoich słowach nie ma żadnych nieprzyjaznych słów, nie oznacza, że on sam jest w porządku. Pamiętaj, że znajdują się tutaj ludzie obdarzeni dość silną wyobraźnią. Potrafimy powiedzieć, jakie emocje przekazujesz nam jakąś wypowiedzią, nawet jeśli nie robisz tego wprost. Taka rada na przyszłość.

    A tak btw odnośnie Twojego opowiadania... Trochę kiepsko wyszło, próbuj dalej, rób to i tamto.
  • elenawest 02.10.2015
    Numizmat brawo ;-) ladna rada na temat opowiadania :-D
  • Czytelniczka 02.10.2015
    A co do tematyki; to tekst osobisty. Nie opowiada o czymś konkretnym jak np. kryminał czy horror. To tekst, który przedstawia uczucia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania