usunięte

usunięte

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Kate2004 14.05.2015
    Tam gdzie jest:
    - Kate, czy ty to... rozbiłaś - zapytał zdziwiony.
    Nie... chyba nie - odpowiedziałam.
    To tam powinno być
    - Nie... chyba nie - odpowiedziałam.
    ( z myślnikiem)
  • Oliffia 14.05.2015
    Ciekawe. Ode mnie 4 :)
  • Vasto Lorde 14.05.2015
    Kate właśnie odjełaś sobie parę ciekawych opisów dodając "TO CO JEST NA SAMYM KOŃCU". To można było tak dobrze rozpisać, a ty poszłaś sobie na skróty :P.

    Opowiadanie zawiera drobne błędy, ale nawet ciekawe. 4 :)
  • Kate2004 14.05.2015
    Vasto Lorde, będę na następny raz rozpisywała.
  • NataliaO 14.05.2015
    No, powiem Ci, że tak mało tego trochę, tak wyskoczyłaś z historią. Jest w sierocińcu, tu kogoś uderza, jakaś wariatka i poczułam się zagubiona w opowiadaniu. Opis mogłaś dać w opowiadanie, a nie pod nim. Sam nie wiem, interesująca propozycja, będę śledzić a na razie 3 :)
  • BreezyLove 15.05.2015
    Zgadzam się z Natalią, trochę czułam się zagubiona. Ale również będę śledziła :) 3
  • KarolaKorman 15.05.2015
    Jak na taką młodą istotkę to było nieźle, nawet więcej. Fakt z tymi opisami trochę poszłaś na łatwiznę, ale odebrałaś też czytelnikowi satysfakcję z odkrywania postaci i tworzenia sobie w głowie jakiegoś portretu. Ode mnie 4 :)
  • Holly2004 15.05.2015
    Ciekawe. Z tymi opisami rzeczywiście poszłaś na łatwiznę. Też byłam tu trochę zagubiona, ale reszta ok :) ode mnie 4 ;)
  • KainaBref 15.05.2015
    i przywarł mnie do ściany - sugeruję, że nie pozostawił jej miejsca do swobodnego odwrócenia i zadania ciosu....
    Sięsięsię i inne powtórzenia.

    Opisy na końcu są straszne.... Pierwszy raz widzę coś takiego, zniszczyłaś mi cały obraz i odebrałaś chęć, by zajrzeć dalej. Szkoda, bo ogólnie tekst w miarę interesujący :(
  • Sweet Dream 22.05.2015
    fajne, ale zgadzam się z moimi poprzednikami: z opisami poszłaś na łatwiznę , ale historia jest ciekawa. Tylko zastanawia mnie jedno... dlaczego wszyscy mają czarne brwi??Nawet blondyn? :)
  • Kate2004 22.05.2015
    Bo czarne brwi zdarzają się najczęściej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania