.

.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • MrGonzo 26.06.2016
    Komentujcie co o tym myślicie. Warto pisać trzeci rozdział?
  • zaciekawiony 29.06.2016
    "Właśnie dlatego ludzie nic nie osiągnąć." - nie osiągną

    "dzwonnice z szerokimi i podłużnymi oknami, oraz witrażem na górze" - na górze czego? Wymienienie osobno dzwonnic, okien i witraża tworzy wrażenie jakby witraż znajdował się gdzieś na dachu dzwonnicy, a nie w którymś z okien. Nie chodziło może o rozetę nad wejściem?

    Co to znaczy "strzałkowy dach"? Chodzi o dach z ostrą kalenicą?

    Przejrzyj tekst pod kątem powtórzeń, w jednym zdaniu dwa razy powtarza się "brama".

    "Szybko i sprawnie ześlizgnęłam się z dachu, upadłam na poziom niżej " - na jaki niższy poziom? Chodzi o dach łamany z uskokiem, czy może o dach niższej nawy bocznej?

    "na dachówkę" - obiema stopami na jedną?

    "nie trącąc tempa" - nie tracąc

    "srebrny, zdobiony złotym kolorem" - widzę to już drugi raz, więc zapytam - chodzi o pozłacanie czy inkrustację? Bo teraz równie dobrze może się wydawać że został podmalowany jakąś farbką o złotym połysku.

    "pochwa, metalowa(...) Rękojeść jest prosta, głowica kształtem przypomina diament, jelec prosty i wątki, kabłąk jak zakrzywiona płyta. " - gdzieś po drodze zgubiło się określenie że w tej pochwie tkwi broń, bo na razie wygląda na to, że jelec i kabłąk miała ta pochwa.

    "prosty i wątki" - wąski

    "kabłąk jak zakrzywiona płyta" - ponieważ chodzi o małą część, lepiej by było mówić o blaszce

    "Drugie piętro było na dachu" - poddasze?

    "Drugie piętro było (...) Dach był (...) Do drzwi było (...) Okna były (...). Dom był opuszczony" - zaciąłeś się na jednym określeniu, z trzech "był" można zrezygnować lub czymś zastąpić.

    "Do drzwi było dziesięć stopni," - chodzi o wejście do domu, czy może jakieś schody na dachu prowadzące do wieżyczki?

    "a nad nimi był dach podpierany małymi filarami" - czyli tak zwane zadaszenie

    "pod dachem z lewej strony mieściła się także mała altanka z kwiatami" - altanka z roślinami pod zadaszeniem? I stała obok drzwi wejściowych, a nie gdzieś w ogrodzie?

    "W tej chwili z dachu zleciał kamień" - z którego domu? Chyba nie tego którego pilnowali?

    Rozdział ciekawy i napisany lepiej od poprzedniego. Wyraźnie twoje problemy dotyczą jednoznacznego opisu miejsc i przedmiotów, używasz jakiś dwuznacznych opisów, lub takich które nie bardzo wiadomo co mają opisywać. Uważaj na częste powtarzanie wyrazów.

    Jeśli masz pomysł na trzeci rozdział to pisz, początek wygląda obiecująco, choć nie widać jeszcze koncepcji.
  • MrGonzo 29.06.2016
    Wiesz co? Jesteś strasznie czepialski. W sumie to dobrze ale zmieniam tylko to co sam widzę jako błąd
    Dzięki za pomoc ^_^ Serio tobie się to podoba? O.o
  • Justyna 02.09.2016
    Jaki jest do ciebie e-mail?
  • MrGonzo 30.12.2016
    a co? ;w;

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania