Ogień i woda.

Czy ogień i woda mogliby być razem? a czemu nie.... Już to sobie wyobrażam... Ogień obronił by wodę gdyby ktoś chciał ją wypić... Woda była by przy ogniu bezpieczna. Ale czy ogień byłby bezpieczny z wodą? No, przecież gdyby woda się wylała to zasila by ogień! No tak.... Czyli ogień i woda nie moglliby być razem....

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Patrycja5055 24.08.2015
    Zgasiła*
  • Slugalegionu 24.08.2015
    Użyj edycji: ) Wejdź na "Mój profil", a obok nazw dodanych przed Ciebie prac będzie taka opcja.

    moglliby - mogliby

    wielokropek ma zawsze tylko i wyłącznie trzy kropki.

    a czemu nie.... - To zdanie nie jest zaczęte wielką literą.

    Oraz "by" razem z czasowniekami piszemy razem, więc będzie zgasiłaby.
  • NataliaO 24.08.2015
    Tak więc za radą Eklera -Panie powyżej powinny zajrzeć na twój profil, zanim zaczęły uważać się za alfę i omegę ;) - Spojrzałam na Twój profil. Masz dziesięć lat. Nie wymagam nie wiadomo czego, bo sama robię błędy w przecinkach i zjadam literki, nie widzę na lewe oko wiec ciężko się funkcjonuje, ale przejdźmy jednak do rzeczy.

    Chodzisz już do szkoły i pewnie podstawy znasz i tylko tyle chciałabym zobaczyć. Dobra nie zwracając uwagi na błędy zajmę się treścią. Wybacz, ale treść jest słaba. Nie ma w niej niczego ciekawego, są to Twoje przemyślenia za które dam 2 :)
  • Slugalegionu 24.08.2015
    Eee... Ja jestem facetem, a Pati to autorka.
  • Anonim 24.08.2015
    Sakal, sprawdź pierwsze opowiadanie Patrycji.
  • tamcia 24.08.2015
    Przecież nikt tu nie obraża Patrycji, a poprawianie jej wyjdzie tylko na dobre ^^ Króciutki tekścik, mało ciekawie napisany. Używaj bardziej wyszukanego słownictwa, rozwijaj zdania. Pozdrawiam ^^
  • Prue 24.08.2015
    Czasami zdarzają się krótkie utwory na tej stronie, ale są z sensem. Tutaj go brakowało. Przemyślenia są płaskie. Dam 2

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania