Ogłoszenie

Ogłasza się niniejszym, że nastąpi koniec świata. Uprasza się o niepanikowanie. Zalecane jest kontynuowanie czynności, aż do końca. Nie możemy na razie podać dokładnej daty terminacji, dla każdego będzie ustalana indywidualnie, w niedogodnym terminie. Końce dla poszczególnych miast i krajów mogą być nieco rozciągnięte w czasie, z powodów logistycznych. Brygady erodujące ustalają daty końców gór i depresji, o przewidywanych terminach poinformujemy za późno.

Radzimy wykorzystać przysługujący czas dobrze. Świadomość końca dobrze wpływa na krążenie myśli.

Jest oczywiście możliwość odwołania. Aby to zrobić, należy wypełnić formularz; każdy dostał druczek na swoim początku. Instrukcję wypełnienia można znaleźć w odpowiedniej gablotce, na końcu korytarza, w piwnicy pod schodami. Zapewniamy, że jeśli komukolwiek uda się odnaleźć naszą instytucję, wówczas już samo wypełnienie formularza nie będzie stanowiło większej trudności. Nadal czekamy. Zarazem jednak przestrzegamy przed fałszywymi instrukcjami. Niestety zbyt łatwy dostęp do drukarek wywołał duże zamieszanie. Należy pamiętać, że właściwą instrukcję wydać może tylko ktoś, komu nie wyznaczono jego terminu końca.

Na pocieszenie możemy zdradzić, że wasze końce zostaną przeprowadzone bardzo profesjonalnie, bez poprawek. Zajmuje się tym ta sama ekipa, która dostała złoty medal za dinozaury. Projekt został zgłoszony do konkursu, zostaną przygotowane wizualizacje. Tuż przed finalnym zakończeniem projektu przewidujemy bankiet. Jeśli ktoś dotrwa, serdecznie zapraszamy. Atrakcją wieczoru będzie pokaz fajerwerków.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • pkropka 04.09.2019
    Cudowne ogłoszenie <3
    "o przewidywanych terminach poinformujemy za późno." - boskie :D
    Gdzie można zamówić koniec depresji?
  • stefanklakson 04.09.2019
    Dość pomysłowy tekst momentami.
  • sensol 04.09.2019
    tylko żeby była koniecznie bezpośrednia transmisja z końca na żywo w telewizji!
  • Florian Konrad 05.09.2019
    ,,Innego końca świata nie będzie"
  • Wrotycz 05.09.2019
    Widzi mi się to w takiej klasycznej, skrótowej składni ogłoszenia, zero zapychaczy. Sam konkret o braku konkretu :)
  • PawelM 05.09.2019
    Dlaczego nie kategoria śmieszne? Podobało się. 5.
  • Zaciekawiony 05.09.2019
    Bo nie każdego to śmieszy.
  • PawelM 05.09.2019
    Zaciekawiony
    Przekaz i mnie nie śmieszy, ale zabawnie napisałeś :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania