.

.

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (125)

  • Vasto Lorde 21.06.2015
    Panie Krzysztofie, zgadzam się w 100% jeśli chodzi o atmosferę w ostatnich kilku dniach, lecz to nie powód, żeby wycofywać się całkowicie z portalu :/
  • KarolaKorman 21.06.2015
    Nie mam fb, więc będę tęsknić, a tak w ogóle nie wiem co z tą Mariną poszło nie tak. Idę prześledzić wszystkie wpisy :(
  • KarolaKorman 21.06.2015
    Ignorujmy Marinę, może się wycofa, a ty zostań!
  • wystarczyło ją zignorować i nie było by sprawy
  • nie wiem kto dał 1 ale nie ja :)
  • Anonim 21.06.2015
    NIE BŁAGAM!
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Możecie po mnie pojechać jeśli chciecie, ale według mnie przesadzace. Niewarzne czy kogoś lubimy czy nie odchodzenie z jakiejś strony z jej powodu, ciągłe narzekanie na nią, albo nazywanie jej suką to przesada. Jeśli wy się uspokoicie, to Maarina też się uspokoi. Jak mówiłem na początku możecie po mnie pojechać, ja tylko wyraziłem swoją opinię.
  • Ekler 21.06.2015
    leeel?
  • Anonim 21.06.2015
    Ta widać nie byłeś w sprawie na bierząco
  • Anonim 21.06.2015
    bieżąco*
  • Vasto Lorde 21.06.2015
    Sługa lubię Cię i nic Ci nie zarzuciłem od zapoznania prawda? Było miło i ok na opowi. Przyszła zrobiła zamieszanie, nie mam jej tego za złe. Zadeklarowała poprawę, a tu nagle ni z dupy ni z pietruszki sama wychodzi z tekstami do nas.
  • Anonim 21.06.2015
    Krzychu. Nie wyobrażam sobie tej strony bez Ciebie. Jesteś świetnym gościem i twojej osoby brakować mi będzie straszliwie :( Odnośnie pani na M, mam to samo zdanie. Ale nie ma co się użerać z bezmózgiem T.T Mam nadzieję, że sprawę przemyślisz i się jednak rozmyślisz, bo ta strona bez twoich story straci wiele. Bardzo wiele.
  • NataliaO 21.06.2015
    Krzysztof nie rób mi tego:(
  • Ekler 21.06.2015
    nie ma co sie przejmować! ignore i tyle!
  • Ekler 21.06.2015
    Krzysiu ode mnie for you
    https://www.youtube.com/watch?v=pB-5XG-DbAA
  • Anonim 21.06.2015
    dam odpowiedź jutro, jak mi przejdą złe emocje, jestem porywczy ale szybko mi przechodzi :)
  • NataliaO 21.06.2015
    To jak u mnie. Przejdzie Ci :*
  • Anonim 21.06.2015
    Ale co się stało? Gdzie?
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Wiem jak to było. Maarina założyła wątek zachęcający do przeczytania jej wiersza. Ślepiec to zrobił, a następnie zgodnie ze swoim zwyczajem skrytykował ją. Oczywiście była to dobra krytyka, nie ta z rodzaju "Beznadziejne. 1." Maarina się obraziła i wysłała trochę niemiłych komentarzy do wielu osób. Ale teraz jej aktywność to nie hejty, założyła kilka ciekawych wątków. O jej twórczości nie będę pisał gdyż nie czytałem jej prac. Zgadzam się, nie było to miłe, ale jak zareagowała reszta? W niemal każdym wątku jaki czytałem co najmniej jedna osoba na nią nażekała. Nawet na fejsie tak jest. Opanujcie się, dostała kiepską ocenę to się wkurzyła i tyle.
  • Anonim 21.06.2015
    Guano prawda, zaatakowała Shiro bez powodu
  • Slugalegionu 21.06.2015
    O tym nie wiedziałem. Dasz linka?
  • Anonim 21.06.2015
    Skoro prosiła o krytykę to dlaczego narzekała? Co, oceniaj jeśli ci się podoba, a jak nie to wypierdalaj?
  • Anonim 21.06.2015
    No, zaatakowała mnie na dzień dobry.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Co do pierwszego koma, zgoda, Maarina zareagowała źle. Ale jak wcześniej mówiłem tylko się wkurzyła.
    Jeśli chodzi o drugiego koma to jak znajdę tą sytuację to się wypowiem.
  • Anonim 21.06.2015
    Tylko się wkurzyła? Tylko? I to jej daje automatycznie prawo do wyzwisk według ciebie?
  • Sky300 21.06.2015
    Nie postępujesz zbyt pochopnie? Zgadzam się, atmosfera jest trochę napięta ale to nie znaczy, żeby od razu wycofywać się z Opowi...
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Nie, nie daje, ale w jej stronę też lecą wizwiska. Chociażby w tym tekście.
  • Anonim 21.06.2015
    A dziwisz się?
    Sky300 czy ludzie, którzy są tu od dawna mają rezygnować z opowi, żeby ona tutaj sobie została?
  • Sky300 21.06.2015
    Shiroi masz rację...
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Spojżałem do tych komentarzy. Znalazłem też takie.
    http://www.opowi.pl/to-co-zostalo-utracone-5-jak-to-jest-a6176/
    Jest miła, jeśli inni też są mili. Więc po prostu schowajcie dumę do kieszeni podajcie sobie ręce na zgodę, bo narzekanie na to jak Maarina zniszczyła atmosferę Opowi niczego nie zmieni.
  • Anonim 21.06.2015
    Bo chciała się podlizać, ale wyszło szydło z worka.
    PS. Dzięki, że robisz mi fame XD
  • Sky300 21.06.2015
    Slugalegionu ciebie też popieram, Maarina przeprosiła...
  • Sky300 21.06.2015
    Ale przez to wszystko zaraz my jeszcze się pokłócimy... Więc ja proponuje zrobić gdzieś głosowanie.
  • Anonim 21.06.2015
    LUDZIE! NAWET JEŚLI PRZEPRASZA TO ZA CHWILĘ I TAK JEST Z NIĄ KŁÓTNIA! NIE TYLKO JA UWAŻAM, ŻE LEPIEJ BYŁOBY ŻEBY STĄD ODESZŁA!
  • Anonim 21.06.2015
    Coś wam zaraz zacytuje
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Znalazłem jeszcze to.

    http://www.opowi.pl/do-cichego-hejtera-a6066/

    Albo nie wzieła tego do siebie, albo panuje nad emocjami. Tak, zaznaczyłaś że to nie było napisane o niej i to na pewno była prawda, ale w necie każdy może to napisać. Zresztą i tak się z tego śmiała. Pózniej była niemiła, fakt, ale dopiero po tym jak poszły kolejne obraźliwe komentarze w jej stronę.
  • Anonim 21.06.2015
    Niby kiedy poszły jakieś złe komentarze w jej stronę, co? Poza tym to napisałam nie do niej, a do cichego hejtera. Poza tym obiecałam jej, że usunę wszystkie opowiadania o niej i tak zrobiłam. Zobacz sobie w "Usunięte na swój sposób". Jednakże ona i tak nas zaatakowała.
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Poprawiła się? ;) Widać po tym jak pojawił się ten komunikat. Zostałam wyzwana od niewiadomo kogo, jak i zdziry. Ani razu jej nie obraziłam dosadnie, jedynie był kontratak i to w sumie nie brutalny. Bronicie czegoś o czym chuj wiecie. So sorry.
  • Sky300 21.06.2015
    Proszę was wszystkich... Nie kłóćmy się, przeprowadźmy głosowanie.
  • Anonim 21.06.2015
    Tutaj nie ma czego głosować Sky300. MARIRIAIANINA MUSI ODEJŚĆ!
  • LinOleUm 21.06.2015
    Zgłoszenie jej. To jest lekka przesada, srl.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Wiem że to napisałaś, sam to zaznaczyłem. I wyjaśniłem też że każdy może tak napisać. Nie można nikogo wyrzucać za obrażliwe komentarze.
  • Anonim 21.06.2015
    ""Wynos sie z tad" a ty kim jestes ze mozesz mi takmowic , jestes hamem jajwieksza męską świnią , jak tak traktujesz kazda kobiete to wspułczuje twojej matce bo ona nie wiedziala co wychowa a twohej dziewczynie radzilabym uciekac odciebie jak najdalej , jezeli wogole jakas cie zechce , jestes najwiekszym hamem , nie masz wstygu i to ty sie z tad wynos!!!!"

    W tym poście obraziła matkę Filipa i w tym miejscu u mnie postawiła sobie krzyżyk :) Filip i tak zareagował na to bardzo spokojnie, ja bym jej wszystko wyrzygał, show no mercy.
  • Anonim 21.06.2015
    Ta, lepiej żeby osoby, które były tu wcześniej odeszły, bo ona sobie musi zostać? Serio? Pfff....
  • Slugalegionu 21.06.2015
    "Lecem po popcorn, ktoś chce? XD Ty Marianina możesz zbierać z podłogi jak spadnie ^^" - Shiroi
    "Marinaaa nie jesteś cichym hejterem, jesteś na to zbyt głośna ;)" - Filip z Konopi
    "... ta suka Maarina ..." - Filip z Konopi
  • Anonim 21.06.2015
    Tak, ale przynajmniej nikt nie wyzywał od razu jej rodziny. Poza tym to ona zaczęła nas wyzywać, jakbyś nie zauważył. Sprawdź "Porcelanową lalkę".
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Lecimy dalej.

    "Heichou, mamy tutaj wyjątkowo upierdliwego bruda, mógłbyś go sprzątnąć? :P" - Majeczuunia
    "Przybył Prime spośród opowijczyków i umiera, czytając teksty pani Mariny... WTF??? Ortografia i składnia nie obowiązują?" - Drassen Prime
  • Anonim 21.06.2015
    Jak tak to spoko
    "Ślepieczmetra dokładnie tak, psełdonim adekwatny do osoby , dzieki za nieurzyteczny , nudny i nic niewnoszacy komentarz,z ktorego wynika ze na pewno jestes starym nauczycielem z lysina na głowie i na recie , siedzacym w oknie i kometujacym wszystko i wszystkich , pozdrawiam serdecznie , dzieki za uwagi nspewon sie dostosuje (hehehhe)
    :) "
    Coś jeszcze?
  • LinOleUm 21.06.2015
    Nie warto jej bronić. Marina i jej NIEZWYKŁE_!!!111@@@) życie mało mnie obchodzi, pomimo fajnej treści. To już się robi nudne, srl. Laska ma się za Bóg wie kogo, a nas ma za przeproszeniem, za shit. Szanuje tylko tych, którzy klepią ją po główce i chwalą. Na serio, czas skończyć z tym terrorem. Jeżeli ona ma 17 lat, to ja umiem śpiewać, a Jorel Decker to moja rodzina.
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Sługa, a wiesz czemu tak napisał Dominik? ;) Bo ma same piątunie, gdzie tekst leży i kwiczy.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Tak faktycznie, to co tam napisała wprost ocieka nienawiścią, ale jak pisała wcześniej Sky300, przeprosiła. Wyciągneła rękę na zgodę i teraz czeka aż wy to zrobicie.
  • LinOleUm 21.06.2015
    Ale podaliśmy jej tę rękę.
  • Anonim 21.06.2015
    Zrobiliśmy to, ale ona znowu zaczęła. Przejrzyj jeszcze raz link dodany przez Filipa.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Tak, ale nie wszyscy. Z kłótnią tak to już jest że wszyscy muszą przestać żeby się skończyła.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Już czytam.
  • Anonim 21.06.2015
    Ja jestem dziecinny, mściwy i pamiętliwy, przyznaje bez bicia :/ Mimo to tym razem miałem racje. Opowicze wyciągneli rękę, a ona ją ugryzła. Ja jej łapy nie podam, prędzej sobie odetne :/
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    "Marinaaa8
    5 dni temu
    Xnobo ... costam jesli nie chcesz komentowac nie komentuj , tylko spodziewalam sie ze ludzie sa milsi , wiadomo poczatki nie sa proste i wiadomo ze odrazu nie napisze super trylogi , wkoncu portal stworzono aby rozwijac swoje umiejetnosci , wlasnie dzieki takim jak wy poczatkujacym przechodzi ochota na pisanie , bo zamiast krytykowac moglibyscie znalezdz plusy , ale dzieki , wasze zachowanie pokazuje jacy ludzie potrafia byc msciwi , a to ze napisalam post w tej sprawie to co , gdzie napisali ze nie moge siebie reklamowac , jak widac dziala duzo was pisze tylko nie wiadomoo poco skoro te wasze komentarze tak mnie wzruszaja ze klenkajcie narody , hm
    Ciekawe jakue byly wasze pocAtki , rozumiem ze kazdy z was wydal juz swoja ksiazke ?"

    Milusio.
  • Anonim 21.06.2015
    PRZESTALIŚMY WSZYSCY DO KURWY NĘDZY! Nie możesz zmusić wszystkich, by chcieli się z nią godzić! Niestety, grupka ludzi nie dała jej szansy, bo spodziewała się ponownego ataku z jej strony!
  • Sky300 21.06.2015
    Moim zdaniem trzeba stawić jej ultimatum. Albo zostaje i przestaje wywoływać zamieszania albo spadówa.
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Ja jej nie dałam drugiej szansy, ludzie nie zmieniają się po kilku godzinach. W każdym komentarzu widać było kwas przysypany brokatem.
  • Anonim 21.06.2015
    Sky300 daliśmy jej takie ultimatum. Przez jakiś czas było spokojnie, ale "W każdym komentarzu widać było kwas przysypany brokatem." i to jest prawda. Poza tym znowu obraziła Filipa. Czy wszyscy mają przez nią odejść, żeby coś się w końcu stało?
  • Anonim 21.06.2015
    Agata dobrze mówi, przemiana w jedno popołudnie? I dont think so
  • Slugalegionu 21.06.2015
    W "Trochę z WSPANIAŁEGO życia Mariny (matka , odejscie , bezradność)" Filip wyskoczył z opinią o niej, ale napisał o co chodzi więc 0 spiny z mojej strony.

    W "Trochę z WSPANIAŁEGO życia Mariny ( narodziny, troche o Meksyku)" nie napisała nic złego.

    W "Trochę z WSPANIAŁEGO życia Mariny ( wstęp i notka o mnie )" Jedna trochę narcystyczna uwaga, oraz jedna lekko uszczipliwa. Ja bym się nie obraził.

    Co się tyczy tej gwałtownej odmiany, mówiłem, wkurzyła się. Jak jej przeszło to przeprosiła i mamy ową odmianę.
  • Anonim 21.06.2015
    I jeszcze to co napisała na swoim profilu:
    "Na opowi.pl zalłozylam konto z ciekawasci , chciałam zobaczyc czy komus spodoba sie to co twoże , chcialam sprawdzic jak to jest .Z waszej strony ( moze z niewszystkich) spotkałam sie z dużym hamstwem i ironią , ludzie czesto krytykuja coś aby poczuc sie lepiej ,ale nie wnikam jak i dlaczego. Na portalu spotkalo mnie wiele rozczarowan ale to tylko zmotywowalo mnie do dalszej pracy , nie poddam sie , nie dam sie ponizac , udowadniam to codziennie ze jestem cos warta ."
    Ona się spotkała z dużym HAMSTWEM? A kto niby zaczął?
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Wiem że później znowu zaczeła, ale już wiedzieliście jaki ma harakter, wystarczyło ją zignorować.
  • Anonim 21.06.2015
    Tak, ten kto chce się zmienić, rzeczywiście wypisuje takie rzeczy na swoim profilu i nawet tego nie skasuje po wyjaśnieniu spraw.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    No tak, ona zaczeła. Ten tekst profilowy to przesada, zgodzę się, ale patrząc na niektóre wypowiedzi o niej, chociażby te które zacytowałem, niektórzy wcale nie są lepsi.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Już czytam.
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Sluga błagam cię twoje argumenty są inwalidami z wyższym stopniem orzeczenia. Nie broń jej skoro jak widać jesteś ostro niedoinformowany.
  • Anonim 21.06.2015
    A co, dziwisz się? Mówimy o niej prawdę. Ślepiec skrytykował jej :dzieło" powiedział co trzeba poprawić, a ta co? Nie będę tego cytować, bo już podałam przykład.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Faktycznie, to było chamskie, ale na moje komentarze takie jak

    "181 znalazł się pomiędzy Shiroi, a Jaredem" - Wymyślaliśmy jak gineły chomiki.
    "U mnie w bestiariuszu złamano tradycję: O" - Mówiłem tu o tym że wasz dwójka się nie pokłóciła.

    Pewnie je czytaliście, bo wypowiadaliście się pod tymi wątkami.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Po mnie nikt nic nie powiedział, ciekawe czemu?
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Do*
  • Anonim 21.06.2015
    A mam Ci na nie odpowiedzieć?
  • Anonim 21.06.2015
    Wybacz, ale ja sobie tego nie przypominam (krótkotrwała pamięć). Możesz podać linki? Poza tym nie od dziś wiadomo, że ja i Jared często się kłócimy i wiele osób chce nas sparingować.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Już podaję

    http://www.opowi.pl/forum/pocwicz-wyobraznie-czyli-gdzie-zniknelo-w199/ - Tu niestety jest dość głęboko, ale może znajdziece.

    http://www.opowi.pl/forum/twoj-najleprzy-przyjaciel-na-opowipl-w192/

    A co się ciebie tyczy Jared, śmiało odpowiedz. Po to są komy.
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Wow, sluga hejt jak się patrzy. Uważaj bo ktoś na ciebie FBI naśle. :0
  • Anonim 21.06.2015
    Poza tym już oboje przyzwyczailiśmy się co do takich żartów. Spójrz chociaż na "Pierogi Shiroi" u drabblowiczów. Nawet już nie zwracamy uwagi na to, że tak o nas żartują. Wystarczy spojrzeć na jedną z kłótni, którą postaram się znaleźć, ale nic nie obiecuję.
  • Marinaaa8 21.06.2015
    Nie wiedzialam ze tak mnie nie znosicie ,nie bede tego komentowac , bo zbyt duzo osób jest przeciwko mnie , myslałam ze jakos załagodziłam ta sytuacje ale wyglada na to ze wolivie starych kumpli , i to jego bedziecie bronic , nie dziwie sie wam i rozumiem to. Czego ja sie spodziewałam ...
    Usune sie na jakiś czas i takt nikt nie zateskni.
    Przepraszam , ale nie daliscie mi szansy ...
  • Anonim 21.06.2015
    Ja ci dałam szanse dziewczyno, ale ty ją zmarnowałaś. Drugiej ode mnie nie oczekuj.
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    *trzeciej Shiroi. ;)
  • Slugalegionu 21.06.2015
    No właśnie, wy się przyzwycziliście do hejtów, ale kiedy ona coś o was pisze to trzeba ją usunąć z Opowi, tak?

    Dobra, poddaję się. Nie mam już argumentów, a wam się chyba jeszcze nie kończą.

    Dobranoc wszystkim.
  • Marinaaa8 21.06.2015
    Ale cos jeszcze nie macie prawa tworzyc przeciwko mnie jakis postów, i nie macie prawa kopoliowac tegi co napisalam na opowi, pl i inaczej interpretować akurat pod swoje racje ,przesadziliscie!
  • Anonim 21.06.2015
    Trzeciej? o.O
    http://www.opowi.pl/z-pamietnika-mlodego-lesnika-gitarra-a6118/
    Tutaj widać Sluga, że inni lubią z nas się nieco pośmiać, bo mnie i Jareda łączą luźne stosunki koleżeńskie i często z nim rozmawiam prywatnie.
  • Marinaaa8 21.06.2015
    *kopiować
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Pierwszą można uznać za to kiedy się pojawiła. Ponieważ kiedy poznajesz człowieka to dajesz mu szansę na zbliżenie się do ciebie i na pokazanie się z jak najlepszej strony.
  • Anonim 21.06.2015
    Sluga tobie się skończyły, ale my mamy ich pełno ;) Poza tym jak wspominała Agata: twoje argumenty są inwalidami, ponieważ jesteś mocno niedoinformowany. Dołączyłeś niedawno i nie było cię tak jak nas na samym początku akcji z Mariną, więc nie pisz o czymś czego nie wiesz.
  • Anonim 21.06.2015
    Aga - spoko, w takim razie nie dostanie trzeciej XD
  • Marinaaa8 21.06.2015
    A co do cb filipzkonopi to popamietasz jeszcze te:sukę: , i wieszco niezałuje niczego co otobie napisałam!!!!!
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Dobra Marinaaa8 nie przesadzaj już. Trzeba się uspokoić i podejść do sprawy bez nerwów. Ja już muszę iść spać więc jeszcze raz,dobranoc wszystkim.
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    ^ Fuck logic. XD Dawaj sluga! Broń niczym pies kości!
  • Anonim 21.06.2015
    Sługo Legionu: zwykle przymykam oko na takie komenty bo ja i Shiroi lubimy się czubić. Kiedy ktoś znajomy nam gada takie rzeczy - to ok nie ma problemu. Natomiast nie znam się z Tobą na tyle dobrze żeby czuć się komfortowo w takich sytuacjach. (dzisiaj już komuś zwróciłem uwage że sobie pozwala, nie pamiętam nicku ktoś na S chyba), twój koment przeoczyłem bo czytanie 200 postów o chomikach to dla mnie za dużo. Jednak z kimś z kim gada się w ten sposób wypada chociaż trochę znać. Nie chcę się kłócić czy coś :) Po prostu tak to odebrałem i już o tym zapomniałem. Mam nadzieję, że vice versa :)
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Dobra, ona jest po prostu wredna. Jej kom powyżej otworzył mi oczy.
  • Anonim 21.06.2015
    Ja też nie żałuję tego co o tobie napisałam, ale nie żałuję tego, że dałam ci szansę. Szkoda, że ją zmarnowałaś. Mam nadzieję, że odejdziesz i nie wrócisz, by FilipzKonopii mógł z nami zostać.
    Poza tym - przyznaj się, że tym razem to ty zaczęłaś, nawet jeśli Filip wyciągnął rękę na zgodę. Nie udawaj.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    xnobodyperfectx proszę, nie obrażaj mnie.
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Jeśli chodzi o ciebie Jared, to pewnie. Po co się kłócić jak nie trzeba?
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Nie obrażam. ;) Sam na nas naskoczyłeś.
  • Anonim 21.06.2015
    Swój chłop Sługa Legionu :)
  • czy ja wiem, czy tak na was ''naskoczył''
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Nie naskoczyłem na was i bardzo przepraszam jeśli tak to odebraliście. Po prostu myślałem wtedy że przesadzacie i napisałem co mi na sercu leży.
  • Anonim 21.06.2015
    Spoko, Sluga XD Ja ciebie też przepraszam ;) Buziak na zgodę :***
  • Slugalegionu 21.06.2015
    Wybaczcie, ale ja już naprawdę muszę się zmywać. Jutro wcześnie wstaję. Miłej nocy wszystkim.
  • Chris 21.06.2015
    Skończmy to. Marinaa proszę Cię... Wszyscy... Proszę Was! Filip powinien wrócić, nie zostawiać swojej rodziny, którą jesteśmy. Wiesz, że Cię wspieramy, ale weź się nie wyrzekaj części siebie z powodu jednego użytkownika. To nie ma sensu... Jesteśmy tu by cieszyć sie pisaniem, poznać ludzi, którzy mają taka pasje jak my. Od kilku dni, jak widzę to obrzucanie się błotem, to mi słabo. Skończmy to do cholery! Nie o to tu chodzi... Nie! Nie zgadzam się na to!
    Marinaaa nie mów, że Ck to nie przeszkadza! Nie wierzę, że Ci przyjemnie z taką sytuacją. Nie musisz być częścią społeczności! Wystarczy dzielić się twórczością a w domowym zaciszu wykrzyczeć jacy ludzie są beznadziejni. Tak będzie łatwiej... Wszystkim.
    Filip... Uważam, że przesadzasz. Chcesz nas zostawić? Z powodu jednej osoby? Proszę Cię. Dobrze nam wszystkim na naszym opowi. Nie zostawiajmy się. Nie o to chodzi.
    Wróćmy do tego co było. Przeplatamy tu nasze światy. Specerujemy przez swoje dusze. Nie ma tu miejsca na takie cyrki więc dość!!! Skończmh to raz na zawsze bo zanim sie obejrzmy to nasz portal, nasz duchowy dom, zacznie się sypać... Nikt przecież tego nie chce!
    Proszę ...
  • Chris 21.06.2015
    O pierwsze zgody! Od razu lepiej! :)
  • Anonim 21.06.2015
    Przykro mi Chris, ale jak ona zostanie ja również odejdę. Może niektórym będzie smutno, niektórzy się ucieszą, ale nie wytrzymuję tej sytuacji tutaj. Dokończę tylko dodawać mój "Siódmy cud" i nie wracam, póki ona tu będzie.
  • Sky300 21.06.2015
    Chris, popieram wszystko co napisałeś. Filip...Mój Opowiczowy bracie xD Wróć do nas!!!
  • Marinaaa8 21.06.2015
    Jesteście podli, jeszcze kilka godzin temu naprawde sie cieszylam , bylo super profil na opowi.pl , poznawalam ludzi ktorzy wydawali mi die byc ok , ale to tylko złudzenie. Komentarz napisany o filipie pod zreszto jego wlasnym postem byl komentarzem wyciagnietym z pobrzednich rozmow kiedy to bylismy skluceni ,zreszto dobrze wiecie . A co wy robicie teraz oceniacie mnie wyciagajac wczesniejsze komentarze , posty i wasze chomysły.Myslałam ze kazdy mysli indiwidualnie , mowi za siebie ale nie . Wystarczy ze jeden bedzie przeciwko mnie a nagle twotrzy sie jakas dzika banda , ktora nie umie wyrazic wladnej opini,, nie wiem jakimi potworami musiciebyc zeby tak mnie traktowac, ja nie jestem swieta ale wy?
    Filip zrobil z siebie ofiare bo zle zinterpretowal moj konentarz , a potem on obraza mnie juz na stronie glownej , za kogo ty sie uwazasz , i wieszco FILIPIE gowno mnie to obchodzi ze jestes tutaj dluzej i wszyscy cie tak kochaja i podziwiaja , jestes takim samym chamem jak , hm jakto ty to nazwałes ,,jak ja chamką,, Nigdy nie chcialabymo was pamietac , nie zaslugujecie na to. Komentujcie sobie bo pewnie i tak bedziecie mnie gdzieś .
    Nie chce was znac , pamietać !
  • Sky300 21.06.2015
    Ja też jestem za tym żeby Marinaaa odeszła.
  • Smok burzy. 21.06.2015
    widzonc co tu się działo i niemogonc interweniowac nie mogłem dostac no opowi wienc pomgałem Legionowi mamy w domu tylko jeden wasny laptop ale na koniec zacytuję Alberta Ajensztajna mszczom się słabi silni wybaczają a inteligentni zignorują
  • Anonim 21.06.2015
    "Alberta Ajensztajna" to se cytować możesz :)
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Albert einstein płakał jak czytał.
  • Anonim 21.06.2015
    Albert Einstein to się teraz w grobie przewraca (chyba, że żyje, bo nie ogarniam).
  • xnobodyperfectx 21.06.2015
    Tak się mówi Shiroi. ;)
  • Smok burzy. 21.06.2015
    niestety nie mogłem iterweniować w tej kłutni opowi mi miałem proplemy z opowi teraz zacytuję Alberta AIenstaina mszczom się słabi silni wybaczją a inteligentni zignorują
  • Anonim 21.06.2015
    Dobra, kurwa wasza mać, dość.

    1) Marinaaa8 - Wybacz, wydaje mi się, że doskonale wiedziałaś co robiłaś, pisząc takowy komentarz w odpowiednim dziale. Była możliwość dogadania się, co było a nie jest, nie piszę się w rejestr, a nazywanie kogoś chamem i wyciąganie na zewnątrz spraw, które miały, uwaga, zakarbuj to sobie, UCICHNĄĆ I KOMPLETNIE WYGASNĄĆ, nie widnieje w moich oczach jako chęć zgody. Zanim nabzdyczysz się i stwierdzisz, że jestem twoim wrogiem przeczytaj resztę posta.
    2) Dramatyzowanie i zgrywanie drama queen w ogóle nie przystoi niektórym osobom, które znam i szanuję. Wybaczcie, ale spodziewałem się od wszystkich większej ilości w oleju głowie. Odchodzenie? Serio? Jeśli potrzebujecie wroga publicznego, by wrócić i się jednoczyć, to dobrze wiecie, że mogę wam go dostarczyć. Jest to równie niedojrzałe, jak obecnie niedojrzałe jest zachowanie Mariny. Porównajcie to sobie ze znaną anegdotką o poziomach interlokutorów.
    3) Cała ta sprawa nie miałaby miejsca, gdyby szanowni administratorzy monitorowali i PODEJMOWALI AKCJE, a nie zachowywali się Wszechwidzące Oko, co patrzy, a nie reaguje. Widać, że sytuacja się zaognia i jest to sytuacja niebezpieczna dla forum - wypadałoby w końcu podjąć jakieś działania, zamiast zwyczajnie patrzeć, jak dzieje się dym.
    4) Nie widzę w tej chwili szans na jakikolwiek rozejm, więc z łaski swojej, nie macie w tej chwili nic do dodania poza inwektywami. Zamknąć się i pozwolić, by emocje ochłonęły. Tyczy się to każdej ze stron.
    5) Tyle ode mnie.
  • Smok burzy. 21.06.2015
    sory za dwa podwujne komentarze poblemy z netem
  • Anonim 21.06.2015
    Ze słownikiem widzę też, więc daruj sobie heheszki i daj załatwić sprawę, ok? :)
  • Anonim 21.06.2015
    Ślepiec na pewno nie pomogłeś teraz :(
  • Anonim 21.06.2015
    Nie widzę w jaki sposób odchodzenie stąd i strzelanie fochami miałoby pomóc. Nie uniewinniam winowajcy - ale nie pochwalam reakcji.
  • Sky300 21.06.2015
    Właśnie!!! Administracja powinna się wziąć do roboty.
  • Anonim 21.06.2015
    Administrancja nie zaszczyci robali z opowi.
  • Ronaldinho 21.06.2015
    ale w ogóle po co ta gadka? po co te nerwy?
  • Anonim 21.06.2015
    Administracja nie ruszy zacnych dup, by coś zmienić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania