.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Rasia 31.07.2016
    Dziękuję za piątkę ;)
  • Billie 31.07.2016
    Takie zakończenie, że teraz nie wiem... Może on chciałby czegoś więcej... Taka zwyczajna rozrywka jak karty, a tak ją cieszyła :) Mam nadzieję, że na weselu nic się złego nie wydarzy. 5 :)
  • Rasia 31.07.2016
    No tutaj jest pole do popisu dla wyobraźni :) Zobaczymy, czy trafiłaś. Dziękuję! :)
  • ausek 31.07.2016
    Melduję, że nadrobiłam zaległości, pozostawiając piątki pod przeczytanymi rozdziałam. Muszę przyznać, że zagłębianie się w tej historii to sama przyjemność i niepotrzebnie obawiałaś się o tę serię. Odnajdujesz się i w takich klimatach. Potrafisz zestawić delikatność z okrucieństwem, tym samym nie czyniąc z opowiadania przesyconej historii. Nie wiem jak to dosadniej ująć, ale mam nadzieję, że zrozumiesz, co mam na myśli. Tu oczywiście też zostawiam 5. ;)
  • Rasia 31.07.2016
    Twoje słowa tak mnie cieszyły, nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo :) Troszkę jak takie zdjęcie balastu z pleców. Dziękuję Ci bardzo, bardzo mocno i dziękuję, że nadrobiłaś zaległości i wciąż czytasz!
  • Tina12 31.07.2016
    Nareszcie mają jakąś chwile relaksu. 5 i czekam na cd.
  • Rasia 31.07.2016
    Dziękuję bardzo za Twoje wierne odwiedziny i cieszę się, że taki rozwój sytuacji Ci się podoba :))
  • Tina12 31.07.2016
    Rasia
    Są niektóre opowiadanie, które wiernie śledze.
  • Lotta 31.07.2016
    Jak ja uwielbiam to opowiadanie. Masz taki fajny styl pisania, taki... profesjonalny? Nie wiem jak to inaczej nazwać... Kiedy kolejna część??? 5 :D
  • Rasia 31.07.2016
    Chciałabym, żeby mój styl tak się właśnie prezentował, choć jeszcze sporo pracy przede mną... Mimo to dziękuję za taką motywację i zapał do czytania, naprawdę dużo to dla mnie znaczy :) A kolejna część pojutrze :)
  • Marzycielka29 31.07.2016
    Zdecydowanie mało :D Ta tajemnica, niby wszystko jasne, ale... no właśnie :) I to jest super. Przez chwilę miałam myś, że ta cała ucieczka to nadal zadanie Terrego, że właśnie w taki sposób mógł jedynie zdobyć pełne zaufanie kobiety. 5
  • Rasia 31.07.2016
    Bardzo dobrze, że to podejrzenie pojawiło się w Twojej głowie :) Dziękuję bardzo!
  • Alicja 02.08.2016
    W końcu nadrobiłam sobie zaległości, jakie u Ciebie miałam. Akcja rozwija się fajnie. Momentami robi się niebezpieczne i to mi się podoba :) 5
  • Rasia 02.08.2016
    Ala taka ryzykantka widzę :) Dziękuję ślicznie!
  • Alicja 02.08.2016
    Rasia zgadza się, lubię dreszczyk emocji.
  • KarolaKorman 03.08.2016
    Fajnie, że dziewczyna ogląda inny świat, niż znała dotychczas. Taką rodzinną sielankę :) I znów emocje, co wymyślisz na to wesele, 5 i lecę dalej :)
  • Rasia 03.08.2016
    A dziękuję serdecznie :)
  • Lucinda 03.08.2016
    Hm, te ostatnie słowa były trochę niepokojące, zwłaszcza że drugi raz pojawiła się wzmianka o ukrywaniu czegoś przez Terry’ego. Przyznam, że to wesele trochę mnie zaskoczyło. No ale że pojawiło się coś takiego, to faktycznie była to dobra okazja na spędzenie trochę czasu bez martwienia się tak bardzo o pościg. Dobrze było widzieć, że Salamandra miło spędzała czas w towarzystwie nowo poznanych osób. 5 :)
  • Rasia 03.08.2016
    Ano właśnie, czemu Terremu tak bardzo zależy na kryciu się? To już zostawiam do własnych przemyśleń. Dziękuję! :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania