-

-

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • betti 04.08.2017
    Margerita nie wymieniłaś mnie... jest mi bardzo przykro z tego powodu.
  • Margerita 04.08.2017
    już gotowe
  • Nuncjusz 04.08.2017
    Margerita dlaczego ja znowu jestem PRZEDOSTATNI??? Miałem być w środku
  • Margerita 04.08.2017
    Nuncjusz
    zadowolony
  • betti 04.08.2017
    Margerita dziękuję. Przeczytam ten rozdział i napiszę, co myślę, chociaż po pobieżnym czytaniu muszę stwierdzić, że wymaga korekty. Może Nuncjusz popraw?
  • Nuncjusz 04.08.2017
    Margerita o tak, teraz jest prawidłowo! :)
  • Nuncjusz 04.08.2017
    betti może ty popraw? Ja już się napoprawiałem u Mar i podziękuję za tę przyjemność
  • betti 04.08.2017
    Faceci to są lenie... poprawię, taka będę.
  • Margerita 04.08.2017
    — Nic się nie zmieniłaś widać, że macierzyństwo ci służy – odparła Ola.
    czy dobrze mam zapisany dialog?
  • Pan Buczybór 04.08.2017
    - Nic się nie zmieniłaś. Widać, że macierzyństwo ci służy
    (Tak powinno być.)
  • Margerita 04.08.2017
    Pan Buczybór
    dzięki już poprawiłam
  • betti 04.08.2017
    Margerita poprawiłam i siadł mi net, chyba zacznę płakać. Teraz, od nowa...
  • Margerita 04.08.2017
    betti
    dziękuję ci za to ale daj spokój
  • detektyw prawdy 04.08.2017
    ,,bo się zaczerwienię," zamiast przecinka kropka
    ,,Bo słyszałam, że ma" nigdy przed że nie stawiamy przecinka
    ,,na, jak długo przyjechaliście?" bez przecinka
    ,,— Bardzo się cieszę zawsze chciałam mieć siostrę macie gdzie się zatrzymać?" Bardzo się cieszę. Zawsze chciałam mieć siostrę. Macie gdzie się zatrzymać?
    ,,— Dziękuję jesteś naprawdę kochana." Dziękuję, jesteś na prawdę kochana.
    ,,- Daj pokój jesteśmy siostrami i musimy sobie pomagać w potrzebie. Jak tylko rozkręcę swój interes to zrobimy badania DNA, które potwierdzi nasze pokrewieństwo lub zaprzeczy. Zgadzasz na to badanie?"
    Daj pokój,
    (??????)
    jesteśmy siostrami i musimy sobie pomagać w potrzebie. Jak tylko rozkręcę swój interes to zrobimy badania DNA, które potwierdzą nasze pokrewieństwo lub zaprzeczą. Zgadzasz się na to badania?
    ,,Ten wystukał na kasie fiskalnej i jej wręczył kobieta położyła na blacie banknot ten wydał resztę ta schowała ją do portmonetki i wróciła do Oli." Ten wystukał na kasie fiskalnej jej rachunek i wręczył go kobiecie. Położyła na blacie banknot, ten wydał resztę, ta schowała ją do portmonetki i wróciła do Oli.
    WTF
    ,,Ale w połowie drogi stanęła, jak wryta słysząc za plecami głos swojego byłego męża Mateusza Słomianego nie odwracając się wypowiedziała te słowa na głos żeby wszyscy słyszeli." stanęła, jak wryta bez przecinka
    Mateusza słomianego. Nie
    ,,słyszeli" zamiast kropki dwukropek
    ,,To są także moje dzieci ty podstępne dziwko! – krzyknął Mateusz. — I mimo wszystko trzymam cię za słowo, że jednak zadzwonisz — odpowiedział. Bo w przeciwnym razie podam ciebie do sądu o utrudnianie kontaktów. Usłyszawszy to Ola Moron odpowiedziała."
    podstępne-podstępna
    krzyknął-Krzyknął
    odpowiedział-Odpowiedział
    ,,odpowiedziała." znowu problem z dwukropkiem, bo powinno byc odpowiedziała:
    ,,że zadzwoni. Po tej rozmowie" że zadzwoni. — Po tej rozmowie
    ,,Kiedy wrócili w końcu do domu Rita ich powitała z Tomkiem." niepoprawny uklad slow, co ty masz z ta yoda?
    Kiedy w końcu wrócili do domu Rita z Tomkiem ich powitała.
    Chociaz szczerze mowiac to na miejsce ich dalbym je, bo to w koncu kobiety a ich to rodzaj bardziej meski
    ,,— Cześć siostra! – zawołał." — Cześć, siostra! — Zawołał.
    Serio czesc siostra? Nie znalazlas innego przywitania?
    ,,Cześć kochany braciszku? Jak było na lodach." Ty sie naucz interpunkcji.
    Cześć kochany braciszku. Jak było na lodach?
    ,,Super byliśmy też w bibliotece, ale nic więcej nie zdradzę. Mogę tylko powiedzieć, że jestem Watsonem i pomagam niani." Super! Byliśmy też w bibliotece, ale nic więcej nie zdradzę. (...)
    ,,Tak nawet wiem kim chcę w przyszłości zostać." Tak. Nawet (...)
    ,,to też" - toteż
  • detektyw prawdy 04.08.2017
    Co do opka, meh, nie powiem ze jedno z lepszych jakie czytalem, bo to niestety prawda. Nawet bym powiedzial, ze opowiadanie nalezy na razie zaliczac do opowiadan slabszych
    Jesczze tu co nieco poprawie;
    Zgadzasz się na TE badania.
  • detektyw prawdy 04.08.2017
    detektyw prawdy Przepraszam za bledy ale telefonem na lezaco pisac najlatwiej nie jest.
  • betti 04.08.2017
    — Nic się nie zmieniłaś. Widać, że macierzyństwo ci służy – odparła Ola.
    — Przestań, bo się zaczerwienię. Jak tam Tomek, bo słyszałam, że mam również brata?
    — Tak, ale lepiej powiedz, na jak długo przyjechaliście?
    — Wróciliśmy na stałe.
    — Bardzo się cieszę. Zawsze chciałam mieć siostrę. Gdzie się zatrzymaliście?
    — Jeszcze o tym nie.myślałam, chciałam się wcześniej spotkać z tobą.
    — W takim razie zatrzymacie się u mnie i nie chcę słyszeć odmowy.
    — Dziękuję, jesteś naprawdę kochana.
    - Daj pokój, jesteśmy siostrami i musimy sobie pomagać. Jak tylko rozkręcę swój interes, to zrobimy badania DNA, które potwierdzi nasze pokrewieństwo. Zgadzasz się?
    - Tak.
    - To dobrze, a teraz zapłać rachunek i wychodzimy.
    Maria podeszła do kelnera stojącego za ladą, prosząc o rachunek, po czym wróciła do Oli.
    W połowie drogi stanęła,jak wryta, słysząc za plecami, głos swojego byłego męża Mateusza Słomianego. Nie odwracając się, powiedziała głośno, żeby wszyscy słyszeli.
    - Ty draniu, jeśli myślisz, że do ciebie zadzwonię, to się mylisz.
    - To są także moje dzieci, ty podstępne dziwko! – krzyknął Mateusz. — I mimo wszystko, trzymam cię za słowo, że jednak zadzwonisz, bo w przeciwnym razie, podam ciebie do sądu, o utrudnianie kontaktów.
    Usłyszawszy to, Ola Moron odpowiedziała.
    — Już ja dopilnuję, żeby moja siostra i jej dzieci, nie miały kontaktu z takim ojcem, i nie łudź się, że zadzwoni.
    Kiedy wróciły do domu, powitała je Rita z Tomkiem.
    — Cześć siostra! – zawołał.
    — Cześć kochany braciszku, jak było na lodach?
    — Super, byliśmy też w bibliotece, ale nic więcej nie zdradzę, mogę tylko powiedzieć, że jestem Watsonem i pomagam niani.
    - Widzę, że minął ci pracowicie dzień.
    - Tak, nawet wiem, kim chcę w przyszłości zostać.
    - A powiesz m,i jaki to też zawód wybrał mój mały braciszek?
    Ola palcami przeczesała kręcone włosy brata. Tomek wpatrzony w siostrę wyszeptał.
    - Będę prywatnym detektywem.

    Skończyłam. Może coś przeoczyłam, bo się spieszyłam.
  • Tina12 04.08.2017
    Dzięki za zaproszenie. No cóż musze sobie przypomieć pare faktów bo zaczynam, się gubić w tym kto jest kim.
  • Margerita 04.08.2017
    bardzo proszę
  • Ritha 04.08.2017
    Też bym nie zadzwoniła do Mateusza Słomianego!
  • Margerita 05.08.2017
    dzięki
  • Pasja 05.08.2017
    Mar dobrze, że pomiędzy siostrami panuje taki fajny układ. Dobry dialog. A z tego Mateusza to dobry majątek. Pozdrawiam i 5
  • Margerita 05.08.2017
    dziękuje a co do Marii to ona jeszcze pokaże pazurki tyle że na mężczyzna ale nie zdradzę nic więcej
  • fanthomas 07.08.2017
    Ale za to tutaj dam 5.
  • Margerita 07.08.2017
    dziękuję
  • Violet 08.08.2017
    Coraz lepsze :) 4+
    Pozdrawiam.
  • Margerita 09.08.2017
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania