```

`

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Niezłe.
    Przecinki tu i tam brykają, ale to szczególik... Bardzo niezłe.
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Wywaliłem trzy. Fakt, trochę z nimi popłynąłem. Ale do końca nie jestem pewien, niczego co robię.
    Dziękuję.
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Zenza↔Zwyczajnie, po ludzku napisane, acz poetycko. Można to "widzieć" czytając. A zakończenie – właśnie takie – dopełnia całość:)↔Pozdrawiam🙂:)
    P.S↔"On nigdy nie lubił zabaw w domu"→u zabrakło:)
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi to jeden z opisów domu na granicy światów. Cieszę się, że go zobaczyłeś.
    On nigdy nie lubił zabaw w dom, bo był sceptycznie nastawiony do podobnych wygłupów. Tak więc "u" nie zabrakło, jest tak jak poeta miał na myśli.
    Pozdrawiam ;)
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Zenza↔No tak. W dom. Nie zajarzyłem:)
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    P.S↔Mam prośbę. Z uwagi na to jak piszesz, byłbym ciekaw zdania twego.
    Mój dawny tekst, nieco podobna tematyka... ale jeszcze z zaimkiem→się
             https://www.opowi.pl/ona-i-on-na-wyspie-a45763/
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi Już wcześniej zauważyłem w Twoich tekstach dziwne podobieństwo do tego co sam piszę. A Ty mi jeszcze "Ona i On" dorzucasz. Wygnańców z patentem na wyspę, gdzie nic nie jest prawdziwe, a wszystko się śni.
    Zastanawiam się czy wyobraźnia jest przekleństwem, piętnem nie pozwalającym żyć pośród "normalnych" spraw i ludzi. Wyobraźnia jest szeroko otwartą furtką do tajemniczego ogrodu. Jak dobrze, że po drugiej stronie muru, można spotkać innych, podobnych sobie uciekinierów.
    Widzimy podobnie, mamy te same książki "Dom na Granicy Światów" - zapewne też inne. Dotąd prywatne, bo na jednej ze stron odkrywamy biblioteczny stempel i kartę z długim ciągiem imion i nazwisk ludzi, z którymi dzielimy wspólny świat. "Wybrzeże jest bowiem pełne wymyślonych światów". Uważam, że to wspaniałe.
    Gdybyś był kobietą powiedziałbym - los, przeznaczenie. A tak tylko westchnę - zdarza się.
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Zenza↔Wyobraźnia może być bardzo przydatna, chociażby np: w tworzeniu filmów, muzyki, obrazów, tekstów... lub co może wyskoczyć "za węgła " i człek przygotowany itp, lecz może być – jak rzekłeś – przekleństwem, kiedy nie może być realem, w różnych sensach, nie zawsze zależnych, od dawcy owej. Czasami nie wiadomo, co lepsze. Czy wyspa wymyślonych światów, czy trochę bardziej realny real, do którego mamy dostęp. Trudno mi czasami sprecyzować, co mam dokładnie na myśli.
    To kwestia rozchwianej wyobraźni być może)😆:)
  • paluszki z paczuszki 9 miesięcy temu
    Zenza godzinę temu
    Ja piszę dla ćwierćinteligentów i czuję się jak król Ubu.

    Zenza 54 min. temu
    "Nie, jest zależna od postaci, którą przedstawiasz i Jej narracji.
    Trywialnie, jeśli ktoś używa ciągle ja, ja, ja,
    Albo pokazuje siebie przez użycie formy Tobie."

    W samo sedno. Ja także jestem winny.
    Dlatego pisząc dla 3/4 nie wysilam się. Piszę na 25, umysłowe lenistwo to sprawia
  • Bajeczna 9 miesięcy temu
    Opowiadanie jak ze snu... miłe :)
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Miauk :)
  • Bajeczna 9 miesięcy temu
    Pisz więcej tego typu ;)
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Myślę, że to co teraz wkleiłem o latarniku Johnie Doe jest tego typu. Może to kontynuacja losu tej pary? Dzięki.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Snuje się opowieść jak ludzkie losy. Może nawet byliby szczęśliwi z daleka od innych, może to byłby ich raj
    Leciutko napisane, jakby nie klawiaturą a nicią tęsknoty i marzeń. Lirycznie do bólu
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Wybrzeże jest krainą głodnych duchów i pytań o rzeczy najprostsze: jak i po co mam żyć, dlaczego to mnie spotkało, kiedy będę szczęśliwy? Głodne duchy napędzane są wiecznym niepokojem, poczuciem straty i rozpaczliwym poszukiwaniem pełni życia - miejsca, które byłoby rajem.
    Przypomniały mi się słowa Paracelsusa: "W jakimże innym miejscu jesteśmy? Sądzisz, że boskość może stworzyć miejsce, które nie byłoby rajem? Sądzisz, że upadek jest czymś innym niż niewiedza, że jesteśmy w raju?".
    Dziękuję za pochylenie się nad tekstem i miłą wizytę.
  • Margerita 7 miesięcy temu
    Super

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania