Opętani

Miałem wtedy zaledwie 29 lat poszłem do więzienia za jakąś głupotę. Tamten dzień był okropny stare więzienie karaluchy byłem w celi z jakimś psychicznie chorym wychudzonym facetem rysował na ścianie dziwne znaki i wykszykiwał nieznane mi słowa. Na 2 dzień poszłem na świetlicę jakiś atleta miał do mnie problem jak do wszystkich. W nocy obudziło mnie wycie tym razem nie tego psychola tylko atlety. Dlaczego wył? Psychol powiedział-przepowiednia przepowiednia pana. Nagle rozległ się złowrogi ryk.zgasło światło. Kszyk łomot warczenie. Włączyło się światło policjanta jusz niebyło ale zato struga krwi i czarnej wydzieliny psychol powiedział czas uciekać wzoł szmatę z podłogi pod kturą było jakieś ukryte pszejscie szliśmy nim aż napotkaliśmy zakrwawionych więźniów odprawiających dziwne rytułały mieli czarne ślepia uciekłem psycholowi nniedało się zagryzła go szara rogata bestaia z nogami i łbem kozła. 666 dni puzniej miałem zły sen niestety opowiadam tom historię w zaświatach anioły mówią żebym o tym nie myślał. Nie uciekłem śmierci.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Duuużo błędów ortograficznych, zero przecinków, a powinno ich tu być bardzo wiele. Dam 3, choć i tak na zachętę.
  • Kamelia 22.06.2015
    Pomysł.-ok.Może być
    Tak jak wspominała Magdalena.-Dużo błędów.
    Całość jest cholernie streszczona.-A szkoda, bo uważam,że można było stworzyć z tego coś fajnego.
    Jak na razie 2.
  • MaGiK 22.06.2015
    Sorry za błędy
  • NataliaO 22.06.2015
    Pomysł całkiem nie zły ale bardzo "okroszony" powinieneś się rozpisać. Litery pisz słownie, a tak o błędach wspomniała reszta powyżej. Też dam 3 na zachętę. Pozdrawiam :)
  • MaGiK 22.06.2015
    Dziękuję
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    Ten facet rysował magika.
  • MaGiK 23.06.2015
    Kto mnie rysował?
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    A kto mógł, w dodatku odnosząc się do tego tekstu? :
  • MaGiK 23.06.2015
    No nie wiem
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    "... chorym wychudzonym facetem rysował na ścianie dziwne znaki i wykszykiwał nieznane mi słowa..."- chyba ziemniak rysował.
  • MaGiK 23.06.2015
    Nie ciebie twoją rodzinę
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    Zdanie bez sensu. Gratuluję, order cebuli ląduje do ciebie.
  • MaGiK 23.06.2015
    Polaki cebulaki to twoja rodzina
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    Wam to szczypiorek na głowach rośnie.
  • MaGiK 23.06.2015
    Odpierwiastkuj się odemnie ty ilorazie nieparzysty
  • MaGiK 23.06.2015
    Idź hejtuj innych
  • Anonim 23.06.2015
    Słaby hejt wzięty z neta :/ Poza tym dzieci powinny iść do łóżek XD Marsz jedenastko! ^^
  • xnobodyperfectx 23.06.2015
    Nie każdy ma taką niewyparzoną buźkę i trzeba sobie radzić przy pomocy internetów. :x
  • MaGiK 23.06.2015
    Haha śmieszne
  • Chris 23.06.2015
    MaGik! Czy Ty się czasem nie zapominasz? Chyba koncepcja tej strony Ci się z czymś pomyliła... Obserwuję Twoje wypowiedzi. Chłopcze. Takie rozmowy możesz przeprowadzać z kolegami w klasie. Proszę Cię. Przykro się na to patrzy. Odstraszasz od siebie..
  • MaGiK 23.06.2015
    Przepraszam generale
  • Chris 23.06.2015
    Przepraszać to powinieneś za to co napisałeś pod 7 rozdziałem kobiety o imieniu Liz. Który, nawiasem mówiąc nie jest dla Ciebie, ale o tym już tam wspomniałem.
  • MaGiK 23.06.2015
    Przepraszam bardzo
  • MaGiK 23.06.2015
    I proszę o wybaczenie
  • zaciekawiony 23.06.2015
    Strasznie... słabe. Miałeś ograniczoną ilośc minut na wymyślenie i napisanie?
  • MaGiK 23.06.2015
    Tak

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania