Opis dotyczący mrocznych postaci z Urban Legends oraz o sposobach ich przywołania cz.1

Od Autora opowiadania.

Witam, nie jestem bezpośrednim autorem żadnych z podanych poniżej treści, moim celem jest tylko skompletowanie rozległych po internecie informacji i przekazanie ich w jasnej postaci. JESTEM aby autorem zbioru tych opowiadań i ich przetłumaczenia.

Dane pozyskane zostały z Wikipedii oraz Creepypasta Land Wiki( skonsultowano z autorami)

Treści na stronie Creepypasta Land, objęte są licencją CC BY-SA.

Postaram się wrzucać po dwie postacie w każdej części.

UWAGA! część informacji tłumaczona jest bezpośrednio z j.angielskiego, wszelkie przeinaczenia są moją winą.

 

KRWAWA MARY

Rytuał może być przeprowadzony między godziną 23:00 a 1:00

1. Do rozpoczęcia, potrzebujesz trzech rzeczy:świeczki, sól oraz nóż.

2. Pozbądź się wszelkiego innego światła, jeśli zwęszy że tego nie zrobiłeś, popadnie w szał.

3. Znajdź kąt w którym możesz się ukryć, otocz go kręgiem z soli i zapamiętaj jego położenie.

4. Udaj się do pomieszczenia z lustrem.

5. Umieść świeczki na podłodze i zapal je.

6. Wypowiedz następujące słowa "Bloody Mary....Bloody Mary...Bloody Mary"

7. Powróć do tego kąta obsypanego solą i ukryj się tam

WAŻNE jest abyś się nie bał/ała, jeśli to zrobisz, znajdzie cie i przełamie krąg.

Usłyszysz odgłosy kroków, podmuchu wiatru, spalenizny, wszystkie trzy pochodzą od niej więc staraj się nie bać bo jak wspomniane zostało wcześniej, znajdzie cie. W końcu natrafi na kąt w którym się skrywasz, weź przygotowany nóż i rzuć nim w ścianę bądź coś co znajduje się z dala, zwróci się ona w tamtym kierunku.

Jeśli przetrwasz do świtu, zdobędziesz wyjątkowy dar, którym jest możliwość jednorazowego oszukania śmierci. Dar ten powstrzyma cokolwiek ma się do niej przyczynić.

 

DARUMA-SAN (ang.BATH GAME) [OBJAŚNIENIA NAPISANE PRZEZ AUTORA OPOWIADANIA]

Gra polegająca na przywołaniu zjawy martwej kobiety, która umarła wskutek uderzenia głową o wannę( istnieją różne wersje tej historii, wedle innych poślizgnęła się i uderzyła o umywalkę itp.)

 

Jak rozpocząć grę :

1. Udaj się w nocy (w okolicach północy) do łazienki.

2. Rozbierz się i napełnij wodą wannę.

3. Usiądź na środku wanny, głowę skieruj w stronę wlewu wody.

4. Zamknij mocno oczy i zacznij myć włosy, wypowiadaj "Daruma-san upadła" dopóki nie skończysz.

Kiedy myjesz swoje włosy, powinieneś/innaś mieć w głowie wizję kobiety, która się zabiła po uderzeniu o starą wannę.

5. W tej chwili poczujesz dziwny ale delikatny ruch, nie otwieraj oczu ani nie podglądaj, właśnie przyzwałeś zjawę. Będzie siedziała za tobą i wpatrywała się w ciebie swoimi złowrogimi ślepiami, miej dalej zamknięte oczy, zapytaj ją "Dlaczego wpadłaś na wannę? Wstań i (dalej z zamkniętymi oczami) opuść łazienkę.

6. Idź i połóż się spać, następnego dnia rozpocznie się prawdziwa gra.

 

Gdy wstaniesz, złowroga zjawa będzie podążać za tobą aż do północy. Będzie się szybko rozmywać ilekroć spojrzysz przez ramię.

Aby wygrać musisz przed północą się odwrócić w jej stronę i wykrzyknąć "Kitta" co oznacza "Uwalniam cię", krótko po tym, wykonaj w powietrzu szybkie cięcie ręką, zupełnie jakbyś robił/a cios karate.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Pan Buczybór 07.07.2019
    Poniekąd rozumiem założenie, ale w gruncie rzeczy jest to troszkę bez sensu i na pewno nie na ten portal. Może gdzieś indziej przejdzie...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania