Poprzednie częściOpowi Awards #1

Opowi Awards #2

Jeśli ktoś wpadł tylko przeczytać propozycje, to są pod koniec, ale zapraszamy też do przeczytania reszty :D Na końcu są też linki.

Jeżeli jakiś autor czuje się urażony, że jego tekst się tu znalazł – nie ma problemu, jedno słowo i usuwamy, żeby nie było sprzeczek :)

I tak, jest coś jeszcze, to nie są opowiadania dosłownie z ostatniego tygodnia, tylko z 29 sierpnia - .

Zapraszamy do czytania i głosowania. Z akcentem na to drugie.

Dopisek od międzynarodowego komitetu cenzury:

Sprawdziliśmy tę pracę i poprawiliśmy ją.

 

–-

 

- Gdzie on do cholery jest? - zapytała po raz trzechsetny Haruu.

- Oj tam, mówisz tak, jakbyś miała się czym martwić - odparła Ichi, słuchając swej ukochanej piosenki.

- Bo mam się czym martwić. Mówił, że będzie o trzeciej, a wciąż go nie ma.

Ichi przesunęła obojętnie wzrok na zegar pokazujący trzy po trzeciej.

No tak - pomyślała - jak nie ma swoich ciastek, to wszystkiego można się spodziewać. Nagle do pomieszczenia wpadł zakrwawiony Sakal.

- Synku, co ci się stało!

- Nic, po prostu spijałem krew niewinnych dziewic - odpowiedział, zataczając się w kierunku krzesła.

- Jesteś pijany? - zapytała Ichi.

- Nie, po prostu zjadłem ciasto z herą, koką, haszem i LSD, posypane rodzynkami z Mocarzem oraz mlekiem w proszku od Aomine. - Chciał opaść ciężko na krzesło, ale trafił w podłogę. - Aż /cenzura/, po jaką /cenzura/ jakiś /cenzura/ postawił tu tę /cenzura/ podłogę.

- Proszę. - Ichi podała mu zapisaną kartkę. - Teraz twoja kolej, tylko się nie zbłaźnij.

- To będzie raczej niemożliwe - odparła Haruu.

- A tam. - Sakal machnął ręką, po czym spróbował wstać. Niestety, musiała pomóc Ichi razem z Haruu, a następnie wypchnęły go na scenę.

Sakalowi wydawało się, że zamiast widowni w sali znajdują się jednorożce dojeżdżające tęcze, biegnącą po gimbusach. To chyba inaczej szło... w każdym razie wyciągnął kartkę, widząc miliony propozycji.

- Tak więc drogie jednorożce - zaśmiał się tak, jakby ktoś powiedział wspaniały dowcip - oto propozycje naszego horroru tygodnia.

 

- Zapomniane przez boga (fragment powstającej całości)

 

- Zapomniane przez boga (fragment powstającej całości)

 

- Zapomniane przez boga (fragment powstającej całości)

 

(Godzinę później)

 

- Kroniki Samaela - Pociąg czarnej Róży

 

- Kroniki Samaela - Pociąg czarnej Róży

 

- Kroniki Samaela - Pociąg czarnej Róży

 

(Pięć kilo Mocarza później)

 

- Przeszłość nie umiera-prolog

 

- Przeszłość nie umiera-prolog

 

- Przeszłość nie umiera-prolog

 

Po kolejnej godzinie nareszcie skończył. Chciał wrócić za scenę, ale raz, że wpadł na widownię, a dwa, że Haruu razem z Ichi wypchnęły go z powrotem, każąc mu jeszcze ogłosić zwycięzców zeszłego tygodnia.

- No dobra. - mruknął. - Zwycięscy w kategorii "Śmieszne" to Madagaskar, trzynasty posterunek...

- Co? - Ichi zrobiła facepalma. - To nie to /cenzura/, czytaj kartkę!

- /cenzura/, jeden zero dla mnie. - Sakal zwymiotował piekielną tęczą. - No dobra, zwyciężyli:

 

Miejsce pierwsze - Dwa głosy - Po prostu kolejna klątwa - SługiLegionu.

Miejsce drugie - Jeden głos - Drabble - Bitwa Morska - Chris oraz Rodzeństwo Shikal, rozdział drugi - też SługiLegionu.

 

Kiedy skończył, ukłonił się, ale tyłem do widowni, po czym wytoczył się za scenę. Haruu i Ichi podcięły sobie w tym czasie żyły z powodu ogromnego stresu, ale Sakal użył na nich Super Balsamu Piekieł, po czym rzekł:

- Nieźle mi poszło, no nie, chłopaki?

- A pamiętałeś im powiedzieć, że z powodu zbyt małej ilości prac, w tym tygodniu głosujemy na Top 1?

- Nie, ale już im mówię - po tym, jak to rzekł, odwrócił się na pięcie.

- NIE! - Haruu powaliła go na ziemię. - Ichi, szybko ogłoś to, zanim on nas do reszty pogrąży!

 

Linki do wygranych:

http://www.opowi.pl/po-prosto-kolejna-klatwa-a8506/

 

http://www.opowi.pl/rodzenstwo-shikal-a8417/

 

http://www.opowi.pl/drabble-bitwa-morska-a8256/

 

Linki do propozycji:

http://www.opowi.pl/zapomniane-przez-boga-fragment-a8695/

 

http://www.opowi.pl/kroniki-samaela-pociag-czarnej-rozy-a8569/

 

http://www.opowi.pl/przeszlosc-nie-umieraprolog-a8541/

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Johnny2x4 05.09.2015
    A na jakiej zasadzie wybierane są prace, które pretendują do nagrody? :)
  • Opowi Awards 05.09.2015
    Kiedy już uzgodnimy kategorię, dwuosobowa komisja (która zmienia się co tydzień) ustala między sobą, które opowiadania były ostatnio najlepsze. W tym tygodniu było strasznie mało horrorów, więc musieliśmy wyjątkowo sięgnąć trochę wcześniej :)
  • Drassen Prime 05.09.2015
    Nie podoba mi się to, w jaki sposób jest Opowi Awards prowadzone... Cóż... Po prostu nie będę tutaj zbytnio zaglądał... Myślałem, że to będzie poważne wytypowanie. Dwuosobowa komisja na dodatek to za mało.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania